تورها

گزارش ساخت و ساز استراحتگاه گرند فلوریدین – پاییز 2022

ساخت و ساز در Grand Floridian Resort ادامه دارد و کار بیشتری برای ساخت نماهای بیرونی و (احتمالاً) داخلی انجام می شود. در این پست، عکس‌ها و افکاری را در مورد تأثیر اقامت در اینجا تا سال 2023 بر مهمانان به اشتراک می‌گذاریم. همچنین به شایعات بازسازی اتاق‌ها، رستوران‌ها، لابی و موارد دیگر می‌پردازیم.

در حال حاضر، تنها اعلام رسمی والت دیزنی ورلد این است که استراحتگاه و اسپای بزرگ فلوریدین دیزنی در حال بازسازی است. میهمانان می توانند ساخت و ساز را در طول روز ببینند و بشنوند. اکثر امکانات هتل توچال همچنان در دسترس خواهند بود. لطفاً زمان سفر اضافی را در نظر بگیرید.

این کار در ماه مارس آغاز شد و در آن زمان فرض بر این بود که پروژه مربوط به تعمیرات اساسی کلوپ تعطیلات دیزنی در ساختمان اتاق های هتل Big Pine Key در استراحتگاه شاخص والت دیزنی ورلد بود. این ساختمان در تابستان بازگشایی شد و اتاق‌های جدید شروع به کار کردند اتاق های بزرگ جدید در استراحتگاه پرچمدار والت دیزنی ورلد برای نگاهی به داخل با این حال، کار ادامه یافته است.

پس از اتمام ساخت و ساز در Big Pine Key، خدمه به ساختمان Boca Chica منتقل شدند.

این ساختمان بزرگ هتل موازی با استخر حیاط و خط ساحلی Seven Seas Lagoon است که مستقیماً رو به پادشاهی جادویی است. استخر ویژه استراحتگاه مستقیماً بین بوکا چیکا و لابی اصلی قرار دارد و استودیوهای جدید DVC Resort با نمای استاندارد در Big Pine Key مستقیماً در مجاورت بوکا چیکا قرار دارند.

بیشتر بوکا چیکا با داربست پوشیده شده است و دیوارهای ساختمانی در اطراف ساختمان نصب شده است.

در تماشای ساخت و ساز، کاملاً واضح است که چند چیز در حال رخ دادن است. سقف در بخش هایی در حال تعویض است. این دیر شده است و شب و روز را تفاوت می کند. علاوه بر این، رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان و مشبک کاری آن نیز انجام شده است.

سرانجام راه پله ها در حال بازسازی هستند.

این اتفاق در مورد Big Pine Key نیز رخ داد، و نتایج نسبتاً ضعیف هستند – راه پله‌های جدید احساس تقریباً موقتی دارند. ما همیشه به جای آسانسور از این راه پله ها استفاده می کنیم و راه پله های قدیمی هیچ مشکل قابل مشاهده ای نداشتند.

البته این بدان معنا نیست که به هر دلیلی نیازی به تعویض ندارند. من متخصص ساخت و ساز نیستم و به شدت شک دارم که دیزنی اگر غیرضروری بود، این کار را (در بهترین حالت) جانبی انجام می داد. (در آن یادداشت، من دوست دارم از کسی بشنوم که است یک متخصص ساخت و ساز است و ممکن است دلیل این را بفهمد.)

تاکنون هیچ چیز دیگری در رابطه با فضای داخلی ساختمان ها به طور رسمی اعلام یا فاش نشده است.

با این حال، کاملاً واضح است که بازسازی در حال وقوع است. در طی اقامت اخیر در اتاق‌های جدید باشگاه تعطیلات دیزنی در Grand Floridian، ما در مورد این موضوع در استراحتگاه پرس و جو کردیم و به ما گفتند که طرف هتل همان اتاق‌های سمت DVC را دریافت می‌کند.

به طور معمول، ما این گزارش‌های دهان به دهان را با کمی نمک می‌پذیریم زیرا شایعات روی زمین دقیقاً معتبرترین نیستند.

در این مورد، هنگام استفاده از پیاده‌روی Magic Kingdom، شاهد راه‌اندازی یک منطقه صحنه‌سازی بودیم (بدون عکس، زیرا، حتی اگر در دید مهمان است، از لحاظ فنی پشت صحنه است – من هیچ قانونی را برای به‌روزرسانی ساخت‌وساز زیر پا نمی‌گذارم). همچنین گاری‌هایی در طول روز بزرگ‌نمایی می‌کردند و زن و شوهر جعبه‌های بزرگی با علامت «اتان آلن» حمل می‌کردند. من تقریباً مطمئن هستم که هرگز مواد سقفی را در فروشگاه محلی اتان آلن ندیده‌ام.

در اینجا چند عکس دیگر وجود دارد تا به شما ایده دهد که ساختار آن چگونه است:

ما در ساختمان Big Pine Key اقامت کردیم، در اتاقی که مستقیماً رو به ساختمان بود که در آن کار به طور فعال در طول اقامت ما انجام می شد. در بالکن نشسته بودم، می توانستم جوشکاری را روی راه پله ببینم که به طرز عجیبی متحول کننده بود. من لزوماً آن را “افزایش” نمی نامم، اما آن را به جایگزینی برای نگاه کردن به استخر ترجیح دادم. هر چند این فقط من هستم.

در غیر این صورت، تأثیر چندانی در ساخت و ساز نداشت. تا زمانی که این کار به ساخت و ساز ادامه می‌دهد – و من فرض می‌کنم این طرح است – گراند فلوریدین مانند یک منطقه ساخت‌وساز احساس یا صدا ندارد. مطمئناً، کارگران ساختمانی هستند که می‌آیند و می‌روند (مخصوصاً در طول مسیری که منتهی به گریل جزیره گاسپاریلا می‌شود)، اما همیشه کارگران تعمیر و نگهداری، محوطه‌سازی، خانه‌داری و غیره هستند. قشنگه.

مواقعی وجود دارد که به دلیل ساخت و ساز هتل در والت دیزنی ورلد، احساس می‌کنم سر و صدا یا آسیب بصری بسیار زیاد است. این برداشت من در اینجا نیست. من در طول این پروژه برای رزرو اقامت دیگری در Grand Floridian تردیدی ندارم. (خب، من این کار را می‌کنم، چون امتیاز ما برای یک سال کم است، اما این ربطی به ساخت و ساز ندارد!)

به هر حال، به نظر یک راز آشکار است که Grand Floridian در حال جایگزینی اتاق های هتل استاندارد خود (تصویر بالا) با چیزی به سبک استودیوهای استراحتگاه است.

ما از این خبر (یا شایعه، بسته به نوع نگاه شما به آن) بسیار خوشحالیم. سالهاست که شاکی هستیم که اتاق ها با قیمت ها تناسبی ندارد. می‌توانم بگویم که اتاق‌های مهمان معمولی Grand Floridian جزو کسل‌کننده‌ترین اتاق‌های Walt Disney World هستند. تشخیص آنها از هیلتون یا ماریوت میان رده سخت است.

در بالا نگاهی به استودیوی Resort است.

برای من، این تفاوت شب و روز است – به راحتی بزرگترین بهبود قبل و بعد از هر اتاق هتل در دنیای والت دیزنی در دهه گذشته است. این تجسم مجدد، قابلیت استفاده بیشتر، توجه به جزئیات، تزئینات مجلل، شکوفایی موضوعی و طیف وسیعی از جزئیات دیگر را به همراه داشت. چه از منظر عملکرد یا فرم ارزیابی کنید، اینها یک پیشرفت قابل توجه است.

من یک قدم فراتر از آن می روم و می گویم که استودیوهای توچال بهترین اتاق ها از منظر عینی هستند – یا حداقل در رقابت برای آن. من شخصا تعداد انگشت شماری اتاق های دیگر را ترجیح می دهم، اما کیفیت این اتاق ها را نمی توان انکار کرد.

کاملاً منطقی است که دنیای والت دیزنی در حال تکرار این سبک در سمت هتل Grand Floridian است، زیرا تیم پشت این اتاق‌ها کاملاً آن را خرد کرده است. این یک پیشرفت بزرگ خواهد بود، به طوری که مهمانان دیگر (به همان میزان) چگونگی چگونگی آن را نمی‌پرسند این اتاق هزینه 800 دلار یا بیشتر

علاوه بر این، Narcoossee’s – رستوران کنار آب در Grand Floridian – اکنون بسته است. انتظار می رود Narcoosee در سال 2023 به عنوان یک تجربه غذاخوری پیشرفته بازگشایی شود. در همین حال، Citricos اکنون هفت روز در هفته باز است.

مشخصات این طراحی مجدد نیز به طور رسمی اعلام نشده است، اما طول پروژه به تنهایی نشان می دهد که شاهد تغییرات قابل توجهی خواهیم بود. احتمالاً از نظر وسعت بیشتر از به‌روزرسانی‌های عمدتاً آرایشی در Citricos است و احتمالاً تغییراتی در چیدمان اتاق غذاخوری و آشپزخانه دارد. در حالی که ما محیط و سبک Narcoossee را دوست داشتیم، مایلیم از قضاوت خودداری کنیم. تجسم مجدد Citricos به خوبی انجام شد. (اگرچه فکر می‌کنم خطر منفی کمتری در آنجا وجود داشت؛ سیتریکو به ظاهر جدیدی نیاز داشت، Narcoossee نه.)

فراتر از این، شایعه شده است که Grand Floridian در سال 2022 یا 2023 با «باغ‌های افسون‌شده» به‌عنوان سبک بصری یکپارچه، تغییرات اساسی را دریافت خواهد کرد. (این اصطلاحی است که توسط فایل های دیزنی مجله برای اعضای DVC. من ندیده‌ام که «باغ‌های افسون‌شده» در هیچ جای دیگری هنگام توصیف دوباره‌سازی استفاده شود، اما احتمالاً در جایی مبنایی برای آن وجود دارد.)

این می تواند شامل لابی، رستوران ها و سایر امکانات باشد. بازسازی لابی در این مرحله امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. گرچه فکر نمی کنم لازم باشد (ابتدا کانکس گرند کانیون را در معاصر انجام دهید!)، من فکر می کنم این سبک می تواند به عنوان پایه ای برای تجدید استفاده شود.

این احتمالاً باعث می‌شود که من در میان پاک‌شناسان دنیای والت دیزنی به‌خطر بیفتم. به‌عنوان یک واقع‌گرا، فکر می‌کنم این سبک تقریباً بهترین سناریو برای در نظر گرفتن سلیقه مهمانان مدرن و قیمت گراند فلوریدیان است. در حالی که افراد سختکوش WDW ممکن است لابی و زیبایی کلی را دوست داشته باشند، به نظر من این احتمال وجود دارد که هتل با انتظارات مسافرانی که برای اولین بار آن را رزرو می کنند یا مهمانان معمولی که واقعاً آن را رزرو می کنند، مطابقت نداشته باشد.

با این گفته، امید من این است که Imagineering بتواند سبک بصری اتاق های جدید را با شکوه و عظمت لابی اصلی پیوند دهد. نباید به نمایشگاه اتان آلن تبدیل شود، بلکه باید سقفی بلندتر داشته باشد. مدرن شده نیازی به معنای کسل کننده و خالی از شخصیت ندارد. راهی برای داشتن بهترین های هر دو دنیا وجود دارد، لابی که هم مضمون و هم لوکس باشد. برقراری تعادل سختی است، اما امیدواریم بتوان آن را به انجام رساند، اگر این همان چیزی است که والت دیزنی ورلد تصمیم گرفته است انجام دهد.

اگر والت دیزنی ورلد تصمیم بگیرد که لابی گرند فلوریدین را بازسازی کند، یک چیز مسلم است: ما باید به هر قیمتی از نقاشی های شاهکار میمون و خرگوش محافظت کنیم.

من طرفدار طومار نیستم، اما اگر کسی بخواهد برای افزودن این توله‌ها به فهرست تاریخی آثار هنری مهم فرهنگی شروع کند، آن را امضا می‌کنم. شاید گراند فلوریدین حتی باید به عنوان خانه این گنجینه های گرانبها به فهرست ملی اماکن تاریخی اضافه شود. آنها احتمالاً به همین دلیل هستند که به آن Grand می گویند و استراحتگاه شاخص در دنیای والت دیزنی است.

در نهایت، ما بسیار خوشحالیم که به نظر می رسد Grand Floridian است سرانجام گرفتن اتاق های مهمان که شایسته استراحتگاه شاخص والت دیزنی است. کاملاً مشخص نیست که چرا والت دیزنی ورلد امسال اعلام نکرده است – شاید یک رونمایی بزرگ در نمایشگاه D23 اتفاق می افتد که همه چیز را با جزئیات مربوط به یک لابی، رستوران ها و اتاق های جدید مرتبط می کند؟

صرف نظر از این، تقریباً مطمئن است که اتاق‌های مهمان در سمت هتل به سبکی مشابه یا بسیار شبیه به استودیوهای استراحتگاهی است که به تازگی در ساختمان جدید Big Pine Key DVC طراحی شده‌اند. با توجه به سرعت ساخت و ساز تا کنون و این واقعیت که این کار بر اساس ساختمان به ساختمان انجام می شود، این احتمال وجود دارد که این پروژه تا سال 2023 به خوبی ادامه یابد.

در پایان، هدف این پست این بود – در صورتی که در پاییز، کریسمس یا حتی در سال 2023 اقامتی رزرو کرده اید، در مورد ساخت و ساز در حال انجام در Grand Floridian به شما اطلاع بدهیم. ایده از آنچه باید انتظار داشت در حالی که من قصد ندارم به‌روزرسانی‌های مستقل ساخت و ساز Grand Floridian را به یک چیز عادی تبدیل کنم، می‌توانید ما را دنبال کنید ردیاب بازسازی والت دیزنی ورلد توچال برای به روز رسانی های آینده

ما محتاطانه به نتیجه نهایی خوشبین هستیم. گراند فلوریدین بدون شک کامل‌ترین استراحتگاه Seven Seas Lagoon است که دارای معایب کمتری نسبت به معاصر یا پلینزی است. اتاق ها بارزترین نقطه ضعف هستند و به زودی به روشی استثنایی برطرف خواهند شد. تا زمانی که فضاهای معمولی و رستوران‌ها زیاد خراب نشوند، گراند فلوریدیان به عنوان گزینه‌ای بهتر از قبل و واقعاً یک استراحتگاه ظاهر خواهد شد. سزاوار تمایز شاخص

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد اتاق های گرند فلوریدین چیست؟ اتاق‌های استودیو DVC resort جدید در مقابل اتاق‌های موجود هتل چطور؟ آیا شما از طرفداران گرند فلوریدین هستید؟ برای یک بازسازی بالقوه در استراحتگاه گل سرسبد دنیای والت دیزنی هیجان زده هستید یا نگران هستید که در این فرآیند شخصیت و فضاهای با مضمون غنی خود را از دست بدهد؟ آیا از زمانی که آن پیاده‌روی باشکوه شروع به کار کرد، در Grand Floridian اقامت داشتید؟ ازش استفاده کردی یا مونوریل؟ آیا با ارزیابی ما موافق هستید یا مخالف؟ افکار یا نگرانی های دیگر؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *