تورها

تخفیف های پاییز و کریسمس 2022 AP Resort در Disney World

والت دیزنی ورلد تخفیف‌های تازه‌ای برای اتاق‌های استراحتگاه اواخر سال ۲۰۲۲ برای پاسداران سالانه در فصول هالووین و کریسمس منتشر کرده است. این پست جزئیات این پیشنهادات ویژه، توضیحاتی در مورد چرایی کمبود پس انداز، به علاوه قیمت نمونه، تجزیه و تحلیل و سایر اطلاعات را به اشتراک می گذارد.

در صورتی که فراموش کرده اید، تخفیف تا 25٪ تخفیف برای اتاق های Walt Disney World برای AP و ساکنان FL در حال حاضر تا 8 سپتامبر 2022 منتشر شده است. همچنین وجود دارد تابستان و اوایل پاییز برای مشترکین Disney+. این تبلیغات همچنان برای رزرو در دسترس است و تا 30 سپتامبر 2022 ادامه دارد.

اینها تنها معاملات موجود برای رزرو در حال حاضر نیستند. برای همه چیزهای دیگر، همه تخفیف های کنونی جهانی والت دیزنی (از تابستان تا پاییز 2022) را ببینید. با این اوصاف، اینها هستند اولین پیشنهادات ویژه پس از سپتامبر در دسترس است و تاریخ‌های انتخابی از اواخر اکتبر تا دسامبر 2022 را شامل می‌شود…

نیمه دوم سال گذشته برای تخفیف های عمومی سخت بود، اما در بهار و تابستان امسال بهبود چشمگیری داشت. ما هنوز دامنه یا کیفیت تخفیف های معمولی را نمی بینیم، اما در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، بهبود قابل توجهی دارد.

ما بسیاری از خوانندگان گزارش کرده‌ایم که اصلاً چیزی پیدا نکرده‌اند بالاتر قیمت – برای تاریخ سفر آنها. در مواردی که در دسترس باشد، اغلب نیاز به ارتقاء اتاق دارد (اگرچه دیگر به اتاق‌های دزدان دریایی!) بنابراین حداقل تا حدی مزیت تخفیف را نفی می‌کند. فقط چیزی را که باید قبل از رسیدن به اینجا به خاطر داشته باشید.

در آن زمان، به دلیل شروع پنجاهمین سالگرد والت دیزنی ورلد، واقعاً برای همین ماه ها تخفیف وجود نداشت. زمانی که تخفیف‌ها در نهایت آزاد شدند، فقط 12 تا 24 دسامبر را شامل می‌شدند و فقط فلوریدیان، پاسداران سالانه و دارندگان کارت ویزا دیزنی واجد شرایط بودند. گزینه‌ها محدود بودند و حتی بیشتر استراحتگاه‌های واجد شرایط فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف ارائه می‌کردند.

حتی از آن زمان، ترکیب تقاضای متوقف شده و کاهش عملیات استراحتگاه، مشکلاتی را برای فروشندگان والت دیزنی ورلد در سال 2022 ایجاد کرده است. ما در تفسیر به آن موضوعات باز خواهیم گشت، اما با این وجود ارزش آن را دارد که در حین عبور از والت در نظر داشته باشیم. پیشنهاد ویژه جدید دنیای دیزنی.

بیایید با جزئیات رسمی تخفیف جدید AP شروع کنیم. طبق والت دیزنی ورلد، پاسداران سالانه می‌توانند از نرخ‌های عالی تعطیلات در اتاق‌های هتل‌های منتخب دیزنی ریزورت برای اقامت بیشتر شب‌ها از 23 اکتبر تا 25 دسامبر 2022 لذت ببرند.

در اینجا نمودار پس انداز AP ​​استراحتگاه ارائه شده توسط Walt Disney World آمده است:

دارندگان گذرنامه سالانه باید در هنگام ورود، یک AP معتبر Walt Disney World ارائه دهند.

این پیشنهاد ویژه برای پاسداران سالانه شامل انواع اتاق‌های زیر نمی‌شود: کمپینگ در فورت وایلدرنس توچال دیزنی، هنر انیمیشن – اتاق‌های استاندارد پری دریایی کوچک، ویلاهای 3 خوابه و ویلاها و کابین‌های کوپر کریک در اقامتگاه وایلدرنس دیزنی – کابین‌ها.

اگر بیش از 2 بزرگسال در هر اتاق در استراحتگاه‌ها و استودیوهای Value، متوسط ​​و دلوکس در استراحتگاه‌های ویلا دلوکس داشته باشند، ممکن است هزینه‌های اضافی برای هر بزرگسال اعمال شود. حداکثر مدت اقامت در این معامله 14 شب است.

در اینجا چیزی است که ما برای بهترین نرخ های موجود برای این تخفیف پاییز و کریسمس 2022 پیدا کردیم:

این جستجو برای شب 2 نوامبر 2022 است که بخشی از فصل “پاییز 2” در دنیای والت دیزنی است. در طیف نمودار نرخ رک، این یکی از کم هزینه ترین زمان ها برای بازدید از دنیای والت دیزنی است.

این فصل در طول ماه نوامبر و تا اوایل دسامبر رخ می دهد، همانطور که در نمودار زیر در نمودار نرخ برای استراحتگاه Coronado Springs Disney نشان داده شده است:

ما خوانندگانی داشته ایم که هر زمان که این نمودارهای نرخ را پست می کنیم، در مورد پیدا کردن آنها سؤال کرده اند. به جای خارج شدن از موضوع اینجا، مراجعه کنید 2023 قیمت هتل والت دیزنی ورلد ریزورت افزایش یافت (فرآیند گام به گام به سمت پایین است).

در حالی که این تخفیف AP بهتر از آنچه در سال گذشته برای اکثر این تاریخ ها ارائه شده است (مطلقا هیچ چیزی، شایان ذکر است که در دسترس بودن فوق العاده محدود است. در اینجا نگاهی به آنچه برای اقامت 1 شب پیدا کردیم، بیش از یک هفته بعد است:

هرچه سفر شما طولانی تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که نتایجی مانند این را ببینید. حتی قبل از انتشار این تخفیف، ما به دنبال 3 شب اقامت در سراسر نوامبر و دسامبر بودیم و در یافتن گزینه های مناسب در استراحتگاه های انتخابی خود با مشکل مواجه بودیم.

این چیزی بود که اخیرا در آن پوشش داده شده است برای رزرو اقامتگاه های پاییز و کریسمس در Walt Disney World منتظر تخفیف نباشید. عنوان تقریباً گویای همه چیز است. علیرغم یک مهلت موقت، به نظر می رسد تقاضای متوقف شده است هنوز در محبوب ترین زمان سال برای اقامت در دنیای والت دیزنی قوی باشید.

ساده ترین توضیح برای استراحتگاه های فروخته شده در والت دیزنی ورلد، ساده ترین توضیح است: تقاضای سرکوب شده. احتمالاً از شنیدن این موضوع خسته شده اید، اما صنعت سفر همچنان شاهد رزروهای قوی است زیرا مصرف کنندگان هزینه های خود را از کالاها به خدمات تغییر می دهند تا زمان از دست رفته را جبران کنند.

سال گذشته، انتظار این بود که شروع جادویی ترین جشن جهان به طرز باورنکردنی شلوغ باشد. پنجاهمین سالگرد والت دیزنی ورلد، سفرهای «بازگشت به خانه» سال‌های متمادی را از اکتبر گذشته تا دسامبر طول می‌کشد و چین و چروک دیگری به تقاضای سرخورده اضافه می‌کند. لغو ناشی از نوع دلتا و قوانین بازگرداندن ماسک باعث شد که اکتبر یکی از کندترین ماه‌های سال باشد و جمعیت واقعا بهبود نیافته است. هفته های شکرگزاری و کریسمس هنوز شلوغ بود، اما در غیر این صورت، جمعیت نسبتا خاموش بود.

این موضوع به این دلیل است که سه ماه آخر سال در بین طرفداران دنیای والت دیزنی و بازدیدکنندگان مکرر محبوب است. این امکان وجود دارد که بسیاری از آنها سفرهایی را برای اکتبر گذشته تا دسامبر برای شروع پنجاهمین سالگرد برنامه ریزی کرده بودند و در نهایت لغو یا به تعویق افتادند. این بالاتر از کسانی است که در فصل تعطیلات قبلی سفر نکرده بودند.

برخی از این افراد در حال حاضر ممکن است سفرهای آرایشی را برای اواخر سال 2022 رزرو کنند. این علاوه بر اولین بارها و سایر افرادی است که در غیر این صورت برای فصل تعطیلات رزرو می کردند. اکتبر تا دسامبر معمولاً به دلایلی شلوغ است – زمان مطلوبی برای بازدید از فلوریدا است. دلایل دیگری برای عدم در دسترس بودن وجود دارد – از جمله کمبود مستمر خانه دار – اما ما همه آنها را در جاهای دیگر مورد بحث قرار داده ایم.

مثل همیشه، همه چیز به استراحتگاه مورد نظر، دسته بندی اتاق ها و تاریخ سفر بستگی دارد. اگر از قبل قفل شده‌اید و انعطاف‌پذیری زیادی ندارید، ممکن است گزینه‌ها خیلی داغ به نظر نرسند.

علاوه بر این، اگر به دنبال اتاق‌هایی در All Star Resorts، Animal Kingdom Lodge، BoardWalk Inn یا هریک از ریزورت‌های Port Orleans هستید، درک شما از این تخفیف نسبت به کسانی که در جستجوی تخفیف در یکی از هتل‌های محبوب هستند، برتر خواهد بود. این تخفیف نسبت به پیشنهادهای گذشته استثنائات بیشتری ندارد، اما در برخی موارد واقعاً مهم نیست. حتی اگر Wilderness Lodge، Pop Century، و دیگر استراحتگاه‌های محبوب گنجانده شده‌اند، مهم نیست که قبلاً برای قرارهای شما فروخته شده باشند.

در کوتاه مدت، بسیاری از تاریخ های بین اکتبر و دسامبر 2022 گزینه های کمی در والت دیزنی ورلد دارند. هنگام تلاش برای ارزیابی سطوح تقاضای “واقعی”، باید به این نکته نیز اشاره کرد که فقدان در دسترس بودن اغلب به استراحتگاه های شخص ثالث تقریباً به همان میزان گسترش نمی یابد. مطمئناً، تاریخ هایی وجود دارد که قیمت سوان و دلفین یا چهار فصل به طور تصادفی به قلمروی پوچ افزایش می یابد، اما این همه چیز غیرعادی نیست.

بسیاری از مواقع دیگر، در هتل های متعلق به دیزنی در دسترس نیست، اما هیچ کمبودی در گزینه های شخص ثالث با قیمت مناسب وجود ندارد. کافی است بگوییم، اگر والت دیزنی ورلد هتل در دسترس ندارد یا نرخ‌های قفسه‌ای که می‌بینید بسیار گران یا فراتر از منطقه آسایش شما هستند، رزرو نرخ قابل استرداد در املاک شخص ثالث را در نظر بگیرید.

ما در هتل های سوان اند دلفین، بونت کریک، دیزنی اسپرینگز، گرند سایپرس، یونیورسال و فلامینگو کراسینگ در دسترس هستند. از میان آن‌ها، بهترین نرخ‌هایی که دیده‌ایم در هتل‌های Disney Springs و Flamingo Crossings هستند.

برای کسانی که با گذرگاه های فلامینگو آشنا نیستند، این در واقع یک منطقه رو به رشد والت دیزنی ورلد و فلوریدا مرکزی است. این مانند یک نسخه اقتصادی از دیزنی اسپرینگز است، هم به معنای واقعی و هم مجازی. هیچ یک از خرده‌فروش‌ها آشکارا دیزنی نیستند و نمی‌توان از Imagineering صحبت کرد. در عوض، بسیار شبیه به یک مرکز خرید حومه شهر است که کمی مجلل است. این یکی از توریست‌ها و شرکت‌کنندگان در برنامه‌های دیزنی است که به لطف مسکن دانشجویی در آن نزدیکی است. اگر در مورد این منطقه کنجکاو هستید، در ما بیشتر بخوانید راهنمای عبور فلامینگو در دنیای والت دیزنی.

در موارد دیگر، برای انجام بهتر از نرخ‌هایی که والت دیزنی ورلد ارائه می‌کند سخت تحت فشار خواهید بود. اگر شما می توانید در دسترس بودن تاریخ سفر خود را پیدا کنید. نسبت به چیزی که در این فصل تعطیلات دیده‌ام، 120 دلار در هر شب برای All Star Music – با اتاق‌ها، هدیه‌ها و وسایل حمل‌ونقل جدید – کاملاً قابل توجه است. کش رفتن. (اگر می توانید آن را پیدا کنید، Pop Century یک انتخاب عالی است … اما در آن موفق باشید!)

البته، به اندازه آنچه در سال 2019 پرداخت می کردید، ارزان نیست، چه رسد به سال 2016. در زمان من، All Stars نرخ های خارج از فصل داشت که به طور معمول 79 دلار در هر شب یا کمتر بود! متأسفانه، بدون ماشین زمان، رزرو آن قیمت ها غیرممکن است. حتی با در نظر گرفتن این موضوع، زمانی که برای تورم تعدیل شود، چندان دور از آن نیست.

همانطور که در چند هفته گذشته چندین بار نوشتیم، ما خوشبین هستیم که تخفیف های جهانی والت دیزنی در اوایل سال 2023 بهتر خواهد بود. این احتمال وجود دارد که این فصل تعطیلات “آخرین هجوم” برای تقاضای سرکوب شده باشد. همانطور که شروع به از بین رفتن، پس‌انداز خانوارها کاهش می‌یابد، تورم بیشتر می‌شود، و اقتصاد کند می‌شود، به نظر می‌رسد که والت دیزنی ورلد کندی خود را تجربه کند، به طور فزاینده‌ای محتمل به نظر می‌رسد.

با این حال، چه کسی می داند که آیا هر یک از آن ها واقعاً اتفاق می افتد یا خیر. فکر نمی‌کردم «سفر انتقام‌جویی» این‌قدر داغ باشد. جالب خواهد بود که ببینیم همه اینها چگونه است در حقیقت بازی می کند. بازگشت مهمانان بین‌المللی با قدرت کامل می‌تواند تقاضای قوی دنیای والت دیزنی را حتی برای مدت طولانی‌تری حفظ کند، مانند رویدادهای ویژه. این همچنین می تواند با بازگشت تعداد بیشتری از اتاق های هتل به موجودی جبران شود. هیچ کس نمی داند در حال حاضر چند اتاق در استراحتگاه های عملیاتی از کار افتاده است، اما در برخی از آنها، این مقدار زیاد است.

در نهایت، اگر شما یک گذرنامه سالانه هستید که مشتاق فرار به دنیای والت دیزنی در این فصل تعطیلات هستید، این معاملات ممکن است به همان اندازه که می شود خوب باشند – حداقل تا زمانی که تقاضای سرکوب شده از بین برود یا دیزنی بتواند آن را اجرا کند. استراحتگاه با 100 درصد اشغال

اگر روی حصار هستید، مطمئناً منتظر چیز بهتری نباشید. در دسترس بودن در حال حاضر محدود است، و به احتمال زیاد اتاق‌ها به‌جای ارائه تخفیف‌های بهتر، فروخته می‌شوند. با این اوصاف، ما از نزدیک آنچه را که منتشر می شود و در صورت انتشار یا شایعه شدن هرگونه تخفیف والت دیزنی ورلد، به مشترکان خبرنامه ایمیل رایگان ما اطلاع خواهد داد!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد این تخفیفات فقط برای پاسداران سالانه دنیای والت دیزنی چیست؟ از اینکه چیزی برای عموم مردم وجود ندارد ناامید هستید؟ اگر این را رزرو کردید، فکر می‌کنید در نهایت قیمت خوبی داشتید یا احساس می‌کنید پول بیشتری پرداخت می‌کنید؟ چه چیزی برای تاریخ های شما در دسترس یا در دسترس نبود؟ آیا این معامله برای متقاعد کردن شما برای رزرو سفر کافی است یا نمی توانید این قیمت ها را توجیه کنید؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *