تورها

تغییرات خوب برای 4 Ps دیزنی لند: پارک هاپینگ، قیمت بلیط، PhotoPass و Passholdin’

استراحتگاه دیزنی لند چهار تغییر نسبتاً مهم را در پارک‌های کالیفرنیا اعلام کرده است که تجربه مهمانان و ارزش پول را در سال 2023 بهبود می‌بخشد. این پست جزئیات اضافه و تفریق، انگیزه‌های بالقوه برای حرکت‌ها و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذارد.

دیزنی اعلامیه را با نمایش همه چیزهایی که در چند ماه آینده به استراحتگاه دیزنی لند می‌آید آغاز می‌کند و چقدر از همه کسانی که سال نو قمری را از 20 ژانویه تا 15 فوریه جشن می‌گیرند، جشنواره غذا و شراب ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا از مارس، سپاسگزار است. 3 تا 25 آوریل 2023.

سپس جشن Disney100 در استراحتگاه دیزنی لند در 27 ژانویه 2023 با نمایش‌های دیدنی شبانه جدید در هر دو پارک، به‌علاوه افتتاح راه‌آهن فراری Mickey & Minnie و پیشنهادات ویژه در تمام سال آغاز می‌شود. علاوه بر این، دو بازگشت بزرگ وجود دارد: رژه کوتاه مدت Magic Happens در 24 فوریه و بازسازی Mickey’s Toontown در 8 مارس 2023.

همانطور که شروع به برنامه ریزی سفرهای خود به شادترین مکان روی زمین در سال 2023 می کنید، چند به روز رسانی هیجان انگیز برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد…

تاریخ های بلیط ارزان تر

تقویم رزرو هتل دیزنی لند اکنون تاریخ‌های بلیط پارک به ارزش 104 دلار را برای دو ماه در سراسر سال 2023 ارائه می‌کند، که به معنای فرصت‌های اضافی برای لذت بردن از پایین‌ترین قیمت بلیط یک روزه یک پارک ما است.

جاش دامارو، رئیس پارک‌ها، در نامه‌اش به اعضای گروه بازیگران، این را «افزایش چشمگیر تعداد روزهایی» می‌گوید که بلیط پارک ۱۰۴ دلار است.

پارک هاپینگ تا ساعت 11 صبح حرکت می کند

از 4 فوریه 2023، مهمانانی که با مجوز جادویی کلید یا بلیط پارک هاپر وارد یک ماجراجویی دیزنی لند یا دیزنی در کالیفرنیا می شوند، ممکن است دو ساعت زودتر – از ساعت 11 صبح اقیانوس آرام – از بین پارک ها عبور کنند.

این به معنای جادوی بیشتر و سرگرمی بیشتر برای روزتان است زیرا از بهترین چیزهایی که پارک دیزنی لند و ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا ارائه می‌کنند لذت می‌برید. (یا در مورد ما، خوردن یک ناهار زودتر در DCA، که در حال حاضر غذاهای بیشتری دارد.)

عکس‌های رایگان PhotoPass On-Ride

به‌عنوان تشکر از مهمانان استراحتگاه دیزنی لند، دیزنی در حال دانلود عکس‌های دیجیتال PhotoPass است که از هر جاذبه‌ای در حین بازدید از پارک گرفته می‌شود، برای همه مهمان‌های پارک بلیت‌دار در برنامه دیزنی‌لند از ۴ فوریه ۲۰۲۳ و در سراسر جشن Disney100 در دیزنی‌لند رایگان است. رفت و آمد مکرر. عکس های جاذبه های Disney PhotoPass در این مکان ها موجود است.

دیزنی لند:

  • کوه فضایی
  • کوه اسپلش

ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا:

  • Guardians of the Galaxy – ماموریت: BREAKOUT!
  • انکرادیکوستر
  • Radiator Springs Racers

در نزدیکی خروجی هر یک از این جاذبه‌ها، یک دیوار پیش‌نمایش به شما امکان می‌دهد عکس‌های گرفته شده در حین سواری را مشاهده کنید. می‌توانید شناسه جاذبه ۸ کاراکتری خود را که روی عکس‌های پیش‌نمایش قرار دارد، از طریق برنامه Disneyland یا در Disneyland.com پیوند دهید.

کلید جادویی بیشتر Passholdin’

دیزنی‌لند تقاضای بی‌سابقه‌ای برای برنامه سالانه Magic Key داشته است، همانطور که صف‌های مجازی عظیم و سرعت فروش APها هنگام از سرگیری فروش در آغاز فصل تعطیلات سال گذشته نشان می‌دهد. برنامه Magic Key پذیرش مبتنی بر رزرو را برای Disneyland و Disney California Adventure در طول سال فراهم می کند.

Disneyland Resort هر از چندگاهی در طول سال 2023 با در دسترس قرار گرفتن موجودی مجوز، مجوزهای مجیک کلید را برای فروش جدید در دسترس قرار می دهد. پست ما را بررسی کنید: چه زمانی فروش Magic Key در دیزنی لند از سر گرفته می شود؟ برای پیش بینی در مورد زمان احتمال وقوع مجدد فروش AP.

در همین حال، پارک ها در حال حاضر خود را ارائه می دهند تخفیف بلیط دیزنی لند مقیم کالیفرنیای جنوبی 2023. اگر بازدید در آغاز جشن شگفت‌انگیز 100 ساله یا برای سال نو قمری ضروری است – و شما در SoCal زندگی می‌کنید – این فرصت موقت خوبی برای مهمانان واجد شرایط برای خرید یک بلیط ویژه 3 روزه در روزهای هفته است که تا 25 می 2023 اعتبار دارد.

قبل از اینکه به تفسیر بپردازیم، در اینجا پیام مشابهی از جاش دامارو، رئیس پارک‌ها، تجربیات و محصولات دیزنی به اعضای بازیگران ارائه شده است (برای وضوح ادغام شده است:

سال نو همگی مبارک!

چه سال شگفت انگیزی داشتیم! چیزهای زیادی برای جشن گرفتن وجود داشت – یک کشتی کروز جدید، پردیس Avengers در دیزنی لند پاریس، Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind در استراحتگاه جهانی والت دیزنی، اعلام داستان Storyliving توسط دیزنی، محصولات مصرفی برنده جوایز، کتاب و بازی و یک تن بیشتر. بنابراین، می‌خواستم سال جدید را با بیان اینکه چقدر برای هر یک از شما افتخار و سپاسگزارم آغاز کنم. شما یک تیم باورنکردنی هستید!

شما نه تنها محصولات و تجربیات جدید و هیجان انگیزی را به مهمانان ما معرفی کردید، بلکه تغییرات قابل توجهی را نیز از نظر نحوه عملکرد کسب و کار خود انجام دادید. این تغییرات بر ایجاد تجربه بهتر برای مهمانان و ساختن آینده ای متمرکز بود که در آن ما دائما در حال معرفی داستان ها و تجربیات جدید در سراسر جهان هستیم. البته، تغییر هرگز آسان نیست، و من می‌خواهم از همه شما تشکر کنم که چگونه از پس چالش برآمدید و به شکل‌گیری مجدد آینده ما کمک کردید.

همانطور که به این آینده روشن قدم می گذاریم، مهم است که به طور مداوم در حال تکامل باشیم تا به ارائه بهترین تجربه ممکن مهمان کمک کنیم. بسیاری از شما می‌دانید که من اغلب در پارک‌ها هستم… و به صحبت‌های شما و مهمانانمان درباره چیزهایی که کار می‌کنند… و همچنین چیزهایی که ممکن است نیاز به تغییر داشته باشند گوش می‌دهم. و با ورود به سال جدید، می‌خواهم شما اولین کسی باشید که در مورد چند پیشرفتی که قرار است انجام دهیم بشنوید – به‌ویژه مواردی که مهمانان ما درخواست کرده‌اند و شما با من به اشتراک گذاشته‌اید. و در حالی که این به بازخورد همه نمی‌پردازد، این تغییرات انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد و به تجربه مهمانان ما ارزش می‌افزاید.

من در مورد همه این تغییرات و پیشنهادات هیجان‌زده هستم و می‌خواهم بدانید که ما متعهد به گوش دادن، تطبیق، و تمرکز بی‌وقفه روی بهتر کردن تجربه مهمان در پارک‌های دیزنی خود هستیم.

من معتقدم هیچ مکان دیگری مانند دیزنی وجود ندارد و البته، هیچ چیز مانند شما به مهمانان ما کمک نمی کند تا با دیزنی ارتباط برقرار کنند. و در حالی که جشن گرفتن از محصولاتی که می‌سازیم، لحظاتی که خلق می‌کنیم، و تجربیاتی که ارائه می‌دهیم آسان است… من فکر می‌کنم مهم است که همه شما را که این کار را انجام می‌دهید بشناسیم.

ممنون برای تمام کارهایی که انجام دادی. در اینجا یک سال شگفت انگیز 2023 است! به سلامتی!
جاش

نظر ما درباره 4 Ps دیزنی لند

هشدار منصفانه: چند پاراگراف اول این مطلب قرار است از امروز بازنگری شود 3 تغییر بزرگ در دنیای والت دیزنی برای بهبود تجربه و ارزش مهمان! این به این دلیل است که ابتدا نوشته شده بود و مسلماً تمرکز اصلی ما در مورد تغییرات غیردوستانه مهمان در چند سال اخیر بوده است.

در حالی که دیزنی لند مطمئناً از سلطنت ترور باب چاپک در امان نمانده بود، عواقب آن به سختی در دیزنی لند فاجعه بار بود. مطمئناً، FastPass رایگان از بین رفت و قیمت ها افزایش یافت، اما چاپک گاو نقدی والت دیزنی ورلد را تا حدی دوشید که تقریباً به مرتع سپرده شد (برای مخلوط کردن استعاره های دام).

کافی است بگوییم، این حرکات برای طرفداران دیزنی که امید زیادی به تغییرات بزرگ پس از اخراج باب چاپک و استخدام مجدد باب ایگر به عنوان مدیرعامل داشتند، توجیه می شود. من نمی‌خواهم بسیاری از مقالات و انتظارات بسیار بالا را که در هفته‌های پس از بازگشت ایگر مطرح شد، دوباره تکرار کنم، اما قابل توجه‌ترین و مرتبط‌ترین مقاله به چگونگی این موضوع پرداخت. باب ایگر از افزایش قیمت دیزنی لند “هشدار” شدو نگران بود که چاپک “روح” دیزنی را می کشد.

حتی در اوایل بازگشتش، شایعه شده بود که ایگر برنامه‌هایی برای خنثی کردن تغییرات چاپک، با تمرکز بر ساختن تاریخچه غنی شرکت و میراث «خلاقیت، نوآوری، و الهام‌بخش» دارد. همچنین ممکن است به یاد داشته باشید که ایگر یک نامه تعطیلات برای هواداران ارسال کرد، که نشان دهنده قصد او برای فراتر رفتن از “بالاترین انتظارات” ما در سال 2023 است. ممکن است برخی از شما آن را به عنوان یک خبرنامه شرکتی توخالی پایان سال تلقی کرده باشید، خبرنامه ای که از یک بازی خوب صحبت می کند اما بدون اقدام برای حمایت از آن بی معنی است. خوب، امروز آن اقدام است!

مسلماً، جزئیات اینجا به اندازه دنیای والت دیزنی هیجان انگیز نیست. با این وجود، اینها تغییرات تدریجی مثبت هستند. جلو بردن زمان پرش پارک یک قدم به حذف کامل آن نزدیکتر است. می‌دانم که این یکی بسیاری از افراد محلی را با مشکل مواجه می‌کند، اما حتی زمانی که Early Entry یا Rope drop انجام می‌دهم، نمی‌توانم به زمانی فکر کنم که بخواهم قبل از ساعت 11 صبح به پارک هاپ بروم. به نظر می رسد این به یک راه حل «به اندازه کافی نزدیک» است، و من گمان می کنم که هرکسی که هنوز شکایت می کند، این کار را از روی اصول انجام می دهد و نه عمل گرایی.

عکس های رایگان در حین سواری نیز خوب هستند. این یکی تاثیر مثبتی روی ما نمی گذارد زیرا می بینم که تقریباً همه آن جاذبه ها را به تنهایی سوار می کنم زیرا آنها برای سارا بسیار شدید هستند (ما هر دو Radiator Springs Racers را انجام می دهیم، اما تقریباً همیشه از طریق Single Rider). با این وجود، یک تغییر مثبت یک تغییر مثبت است – حتی زمانی که تغییری باشد که شخصاً به نفع ما نباشد!

تا آن نقطه، مثبت ترین خبر در اینجا افزایش تعداد 104 دلاری روز است. این تغییری است که کمترین گفتمان را ایجاد می کند، اما همینطور است بدون شک مهم ترین بسیاری از طرفداران نسبت به “قیمت گذاری دیزنی برای طبقه متوسط” خشمگین هستند. با این حال، این واقعاً اغلب به این معنی است که آنها دیگر نمی توانند مجوزهای سالانه خارج از ایالت را بپردازند یا نمی توانند سفرهای متعدد در سال را توجیه کنند. ناگفته نماند، اما بازدید کمتر در سال یا گرفتن تعطیلات غیرمعمول کمتر در دیزنی با قیمت تمام شده یکسان نیست.

به نوبه خود، ما مدت‌هاست که از افزایش قیمت‌های سالانه مجوز توسط دیزنی حمایت می‌کنیم اگر منظورش بود کاهش مربوط به قیمت بلیط یک روزه. البته، تقاضا، قیمت‌گذاری بازار، یا طرح‌های متعادل‌سازی مهمان این‌گونه کار نمی‌کنند – بنابراین همیشه یک موضع اصولی بوده است. با این وجود، منظور ما این بود که – اگر یک طرفدار واقعاً نگران قیمت‌گذاری آمریکایی‌ها از پارک‌ها باشد – حمایت مناسب برای کاهش قیمت‌ها برای پایین‌ترین مانع ورود محصول است – نه مجوزهای سالانه یا استراحتگاه‌های لوکس.

در نهایت، من از این واقعیت آگاهم که طیفی از ملاحظات اقتصادی در قیمت گذاری وجود دارد. قیمت بلیط های خارج از فصل احتمالاً حداقل تا حدی کاهش می یابد، زیرا دیزنی لند تقاضای کمتری را برای آن تاریخ ها پیش بینی می کند و ظرفیت مازاد را پیش بینی می کند. من همچنین می دانم که یکی از دلایلی که دیزنی لند و والت دیزنی ورلد پایین ترین قیمت خود را حفظ کرده اند، بازاریابی است. (تا آن نقطه، حرکت واقعی در اینجا کاهش برخی از تاریخ ها به 99 دلار خواهد بود.)

صرف نظر از انگیزه های اساسی، نتیجه نهایی یکسان است: دیزنی لند در دسترس تر می شود، و بازدید برای برخی از خانواده هایی که در غیر این صورت به قیمت تمام می شوند، یک واقعیت است. برای ما، این بسیار مهم است. در دسترس نگه داشتن دیزنی لند به عنوان مراسمی برای هر تعداد از کودکان که ممکن است – حتی برای یک روز – چیز خوبی است. اگرچه ممکن است این نظر در محافل طرفداران دیزنی لند نامطلوب باشد، اما قیمت بلیط یک روزه در طرح بزرگ چیزها بسیار مهمتر از قیمت های تعیین شده برای پاس های جادویی کلید است.

در حالی که بازدید از دیزنی لند یک امر لوکس یا غیر ضروری در طرح بزرگ همه چیز است، بازدید یک بار در زندگی از دیزنی لند برای یک کودک کوچک شکل دهنده و نتیجه بخش است. خیلی بیشتر از ما پاسول هایی که مدام سر می زنند و با دیزنی لند مانند نسخه ای تجلیل شده از گالری گلندیل رفتار می کنند. بنابراین قدردانی از دیزنی برای بهبود در دسترس بودن ارزان ترین بلیط ها. این یک حرکت مهم است، حتی اگر باعث ایجاد حسن نیت هواداران نشود.

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای معاملات پذیرش پارک، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه بلیط دیزنی لند را بخوانید. در بررسی ها و رتبه بندی هتل های آناهیم درباره هتل های داخل و خارج از سایت اطلاعات کسب کنید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران دیزنی لند ما را بررسی کنید. برای ایده‌های منحصربه‌فرد درباره چیزهایی که سفر شما را بهبود می‌بخشد، بررسی کنید چه چیزهایی را برای دیزنی بسته بندی کنید. برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. در نهایت، برای راهنما فراتر از دیزنی، ما را بررسی کنید برنامه های سفر کالیفرنیای جنوبی برای سفرهای یک روزه به لس آنجلس، لاگونا بیچ، و بسیاری دیگر از شهرهای SoCal!

اندیشه های تو

نظر شما در مورد این تغییرات در دیزنی لند چیست؟ آیا اینها تأثیر مثبتی بر بازدید شما از پارک ها خواهد گذاشت؟ حتی اگر بخواهند نه شخصاً به نفع شماست، آیا اینها را به عنوان گام های افزایشی در مسیر درست تحسین می کنید؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *