تورها

چه زمانی راه آهن جهانی والت دیزنی بازگشایی می شود؟

راه آهن جهانی والت دیزنی برای ساخت ترن هوایی TRON Lightcycle Run در Tomorrowland در Magic Kingdom به طور موقت بسته است. این شامل پیشرفت ساخت، به‌روزرسانی‌های عکس و ویدیو در آموزش و آزمایش اعضای Cast، و تاریخ بازگشایی پیش‌بینی‌شده ما برای WDWRR می‌شود. (به روز شده در 27 اکتبر 2022.)

اول، اصول اولیه. دیزنی اعلام کرد که راه‌آهن جهانی والت دیزنی موقتاً فعالیت خود را متوقف می‌کند و قطارها در ایستگاه خیابان اصلی از 3 دسامبر 2018 “پارک می‌شوند”. در این مدت، مهمانان پادشاهی سحر و جادو می‌توانستند راه‌آهن را از نزدیک ببینند و ببینند. برای مدتی در فرصت های عکس منحصر به فرد شرکت کنید. (توجه: ایستگاه خیابان اصلی از پاییز 2022 دیگر پذیرای مهمانان نیست.)

علاوه بر این، مسیر سریع‌السیر Tomorrowland در 2 ژانویه 2019 بسته شد تا مسیر آن را تغییر دهد. ماشین سواری بچه‌ها تقریباً به همان روش (کمی کوتاه‌تر) در تابستان 2019 بازگشایی شد. بیش از سه سال پس از بسته شدن آن، راه‌آهن جهانی والت دیزنی هنوز تا اواخر سال 2022 کار نمی‌کند. بنابراین…چه خبره؟!

اگر به دنبال تاریخ بازگشایی راه آهن جهانی والت دیزنی هستید، متأسفانه هنوز نمی دانیم چه زمانی این اتفاق می افتد. دیزنی به طور رسمی اعلام نکرده است که این جاذبه نمادین چه زمانی به پادشاهی جادویی بازخواهد گشت.

با این حال، ما انجام دادن برخی گمانه‌زنی‌ها و به‌روزرسانی‌های اخیر، که بعداً در پست به اشتراک خواهیم گذاشت. در نهایت، WDWRR در حال گرفتن است واقعا نزدیک برای بازگشت!

از طرح مفهومی اصلی TRON Lightcycle Run واضح بود که راه‌آهن جهانی والت دیزنی باید در مقطعی عملیات را متوقف کند، با توجه به هنر مفهومی که قطار را زیر سایه‌بان ترن هوایی TRON نشان می‌دهد… چیزی که ما نمی‌دانستیم این است که این خیلی زود در ساخت بسته می شود و (احتمالا) تا این حد طول می کشد.

آنچه در اینجا جالب است، پیشرفت ساخت و ساز TRON در مقابل بسته شدن راه آهن والت دیزنی ورلد در مقابل تاریخ احتمالی افتتاح جاذبه است.

ساخت و ساز دقیقاً به همان روشی که با TRON Lightcycle Power Run در شانگهای دیزنی لند پیشرفت کرده است: مسیر ترن هوایی و ساختمان نمایشی و سپس سایبان و مسیرهای بیرونی.

در تئوری، تنها مرحله نهایی پروژه با راه آهن جهانی والت دیزنی تداخل خواهد داشت. مراحل اولیه ساخت همه به خوبی خارج از محدوده ریل قطار بوده و از مسیر قابل دسترسی هستند دیگر سمت محل ساخت و ساز، که از World Drive به جای داخل پادشاهی سحر و جادو قابل دسترسی است.

اگر تعجب می کنید که چرا راه آهن جهانی والت دیزنی در ساخت و ساز TRON Lightcycle Run خیلی زود بسته شد، تنها نیستید. با این حال، بر خلاف حدس و گمان، این نتیجه مدیریت ضعیف پروژه یا برنامه ریزی ساخت و ساز نبود.

بلکه این کاملاً از روی طراحی بود. از بین بردن راه آهن جهانی والت دیزنی به بهانه ساخت و ساز باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه عملیاتی این شرکت شد. همچنین منجر به کمترین فشار از سوی مهمانان و طرفداران شد، زیرا به وضوح آشکار است که ساخت ترن هوایی جدید با راه آهن تداخل دارد. چیزی که کمتر آشکار است این است که نیازی به مداخله برای مدت طولانی نبود.

فرض ما زمانی که راه آهن جهانی والت دیزنی برای اولین بار بسته شد این است که برای مدت طولانی از کار خواهد افتاد. ما تخمین زدیم که بازسازی بین 18 ماه تا 2 سال طول بکشد.

متأسفانه، بسته شدن والت دیزنی ورلد، یک آچار میمون را در برنامه ها انداخت و پروژه را بیش از یک سال طولانی کرد. TRON Lightcycle Run در ابتدا قرار بود حداکثر تا اکتبر 2021 افتتاح شود. در عوض، والت دیزنی ورلد به طور عمدی اولین ترن هوایی را به تعویق انداخته است و اکنون TRON Lightcycle Run تا بهار 2023 باز نخواهد شد.

این باعث می شود که کل زمان از کار افتادن راه آهن جهانی والت دیزنی به بیش از 3 سال و در حال افزایش باشد. خوشبختانه، احتمالاً خواهد شد نه 4 سال کامل بسته بماند.

به روز رسانی 27 اکتبر 2022: دیزنی پارکز به تازگی ویدئوی جدیدی را در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن به این موضوع اشاره می کند که “آزمایش برای خدمه راه آهن جهانی والت دیزنی آغاز شده است.”

با توجه به اینکه ساخت TRON Lightcycle Run از اواخر سال 2022 وارد مراحل نهایی خود می شود، اکنون این امکان وجود دارد که راه آهن جهانی والت دیزنی در نوامبر 2022 بازگشایی شود. این حداقل چند ماه قبل از ترن هوایی جدید است، اما دیزنی اکنون انگیزه مالی برای انجام این کار دارد.

بازگشایی WDWRR برای تامین ظرفیت مورد نیاز به پادشاهی جادویی در طول روزهای شلوغ در حوالی روز کهنه سربازان، هفته جرسی، روز شکرگزاری، کریسمس و شب سال نو بسیار مهم است. ظرفیت بیشتر به معنای فروش بلیط های بیشتر است، که منطق Walt Disney World برای بازگرداندن راه آهن قبل از افتتاح TRON Lightcycle Run است. (در طول فصل تعطیلات سال گذشته، والت دیزنی ورلد مجبور شد چندین بار فروش بلیط پارک را به دلیل محدودیت ظرفیت متوقف کند و عملاً پول روی میز باقی بماند.)

به این ترتیب، والت دیزنی ورلد احتمالاً تلاش خواهد کرد تا در صورت امکان، راه آهن را تا آغاز رسمی فصل کریسمس (و در زمان تعطیلات آخر هفته روز کهنه سربازان) در 11 نوامبر 2022 آماده کند. در حالی که ما شک داریم که راه آهن جهانی والت دیزنی بتواند به آن هدف ضربه بزند، باید نزدیک باشد. شکرگزاری قطعاً یک امکان است، به ویژه با توجه به جایی که شرایط در حال حاضر وجود دارد.

در ماه های اخیر، ما آزمایش راه آهن جهانی والت دیزنی را دیده ایم (و شنیده ایم!). علاوه بر این، دیزنی به یاد آورد و آموزش اعضای بازیگران را از ابتدای تابستان آغاز کرد، بنابراین آنها آماده هستند – و اکنون مدتی است که این کار را انجام داده اند.

کار روی تونل و مسیر آن از طریق TRON Lightcycle Run به طور کامل به پایان رسیده است و آخرین مسیر در سیرک کتاب داستان گذاشته شده است. این بدان معناست که هنوز آزمایش‌ها و تنظیم‌هایی باید انجام شود، اما هنوز چند هفته تا بازگشت قطارها فاصله وجود دارد.

به طور خلاصه، هفته شکرگزاری 2022 خارج از محدوده احتمالات نیست. اگرچه این احتمالاً اولین باری است که راه آهن جهانی والت دیزنی بازخواهد گشت. (دوست دارم غافلگیر شوم و بازگشایی آن را تا 11 نوامبر 2022 ببینم – اما من نسبت به آن زمان تغییر شک دارم. تنها چند هفته دیگر باقی مانده است!)

@disneyparks چو چو! آزمایش برای والت تازه شروع شده است #دیزنی ورلد خدمه راه آهن 🚂 #دیزنی #پارک های دیزنی #DisneyCastLife #راه آهن #قطار – تعلیم دادن #TrainTok ♬ صدای اصلی – پارک های دیزنی

در اوایل سال جاری، حساب TikTok Disney Parks نگاهی از پشت صحنه آزمایش راه آهن والت دیزنی ورلد که در حال حاضر در Magic Kingdom انجام می شود را به اشتراک گذاشت. این ویدئو یک نگاه سرگرم کننده به داخل موتور ارائه می دهد تا کار مورد نیاز برای راه اندازی این لوکوموتیوها را در روز ببینید.

والت دیزنی ورلد تاریخ خاصی یا حتی فصل پیش بینی شده ای را برای زمان بازگشت قطارها ارائه نکرده است. عضو بازیگران در این ویدئو گفت که او “از نزدیک شدن به بازگرداندن راه آهن هیجان زده است” که احتمالاً یک بیانیه عمدا مبهم است. در اینجا امیدواریم که زودتر اتفاق بیفتد و ما می توانیم میراث والت را در نیمه اول پنجاهمین سالگرد تجربه کنیم!

اگر راه‌آهن جهانی والت دیزنی تا سال 2023 بازگشایی نشود، این امکان وجود دارد که در صحنه‌های نمایش و جزئیات دیگر جاذبه‌ای که در راه آهن دیزنی‌لند به دلیل ساخت و ساز و تغییر مسیر در جنگ ستارگان به پایان رسید، شاهد برخی از نکات مثبت باشیم.

با این حال، در این مرحله بسیار مشکوک به نظر می رسد، زیرا اعضای بازیگران فراخوان شده اند و چندین ماه است که آموزش می بینند. اگر دیزنی قصد داشت افتتاحیه را بیشتر بازی کند، این اتفاق خیلی زود رخ نمی داد. بدون هر گونه غافلگیری ناشناخته، به احتمال زیاد این جاذبه دقیقاً مانند قبل باز می شود – البته به احتمال زیاد با مسدود شدن چشم اندازهای کوه اسپلش.

در نهایت، اعلامیه والت دیزنی ورلد آنچه را که قبلاً درباره این دو جاذبه حمل‌ونقلی می‌دانستیم تأیید می‌کند. فراتر از آن و ارائه برخی تاریخ‌های نامرغوب، واقعاً بیش از هر چیز دیگری سؤالات بیشتری را برای ما ایجاد می‌کند… اما این احتمالاً برای این دوره مناسب خواهد بود زیرا دنیای والت دیزنی دستخوش مقدار زیادی از ساخت و ساز و تغییر از هم اکنون تا سال 2023 است.

خبر خوب این است که، پس از تأخیرهای متعدد، اکنون باید در محدوده اصلی تعطیلی راه آهن جهانی والت دیزنی باشیم. امیدواریم این جاذبه نمادین با پیشرفت‌هایی در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر 2022 پیروزمندانه خود را بازگرداند!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ اگر به معنای صحنه های نمایشی جدید باشد، مشکلی ندارید که راه آهن جهانی والت دیزنی برای مدت طولانی از کار افتاده باشد؟ آیا با حدس و گمان ما موافقید یا مخالف… یا چیزی از خود دارید که اضافه کنید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *