سفرهای دریایی

تجربیات LGBTQ+ در ادمونتون | ادمونتون را کاوش کنید

سالن شگفتی تکامل
Evolution یک خانه پذیرایی و سرگرم کننده برای رویدادهای جامعه دگرباشان در این شهر در پنج سال گذشته است. سرگرمی‌های شگفت‌انگیز را از فعالیت‌های بین‌المللی و محلی از جمله درگ کوئین‌ها در اینجا ببینید مسابقه درگ RuPaul شهرت، اقدامات کمدی، اجرای رقص، و بیشتر! مهم نیست چه اتفاقی می افتد، رقصیدن شبانه با بهترین هایتان همیشه زمان خوبی در این دیوارها است.

کافه درمان
چای لاته‌های خانگی معروف شهر را باید در اینجا امتحان کنید، و ساعات پایانی و مکان‌های مناسب Remedy آن را به مکانی ایده‌آل برای قرار ملاقات یا ملاقات تبدیل کرده است. این نقطه در میان بسیاری از افراد در جامعه دگرباش است.

دختر چای
این چایخانه اجتماعی دوستانه با بیش از 150 ترکیب، مکان مناسبی برای استراحت با یک فنجان چای است. یک قابلمه بخارپز از یک ترکیب جدید را سفارش دهید و از بین مجموعه ای زیبا از فنجان ها و بشقاب ها را برای نوشیدن انتخاب کنید. مالک سارا دارای گواهینامه چای است و می تواند به شما کمک کند تا هر طعم جدیدی را که ممکن است بخواهید با آن آزمایش کنید کشف کنید.

خانه آزاد سگ سیاه
بلک داگ که یکی از بهترین پاسیوهای روی پشت‌بام شهر را در خود جای داده است، اغلب میزبان مهمانی‌های رقص کوئیر است که همه را شامل می‌شود. در هر شب دیگری، هنوز مکان جالبی برای ملاقات با افراد جالب و رقصیدن با دی جی های محلی یا نشان دادن مهارت های خود در طول میکروفن باز هیپ هاپ است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *