دسته‌بندی نشده

هتل چهار فصل رباط در کسر البحر هم اکنون رزرو می پذیرد

جدید هتل چهار فصل رباط در کسر البحر در مراکش قبل از افتتاح در اوایل سال آینده، رزرو می پذیرد. ملک جدید در رباط تکمیل کننده هتل های تاسیس شده این برند در کازابلانکا و مراکش خواهد بود.

کسر البحر تاریخی که زمانی اقامتگاه تابستانی سلطان و بعداً بیمارستان نظامی بود، دوباره در حال تحول است و اکنون به عنوان یک هتل چهارفصل تبدیل شده است. این ملک به طور کامل بازسازی شده و بهبودیافته در 12 هکتار باغ محوطه سازی شده گسترده شده است که شامل شش ساختمان میراثی و پنج ساختمان جدید است. اقامتگاه ها شامل 200 اتاق و سوئیت می باشد که اکثر آنها دارای بالکن یا تراس با منظره اقیانوس یا باغ هستند. یکی از برجسته‌ترین آن‌ها، ریاد مجلل سلطان است که در دو طبقه گسترده شده است و در یک ساختمان میراثی بازسازی‌شده قرن هجدهم با استخر خصوصی به سبک بی‌نهایت، فضایی نزدیک به 10000 فوت مربع را در بر می‌گیرد و مهمانی‌هایی با حداکثر شش بزرگسال و سه کودک را در خود جای می‌دهد.

تجربه‌های غذاخوری شامل Brasserie Marie برای غذاهای کلاسیک فرانسوی، Verdello برای غذاهای مدیترانه‌ای مبتنی بر مواد اولیه، و Flamme معمولی‌تر، در کنار دو استخر روباز، با نان‌ها و پیتزاهای تازه پخته شده سرو می‌شود. Noora Lobby Lounge سرویس چای بعد از ظهر مجلل ارائه می دهد، در حالی که تیمی از میکس شناسان خلاق، روندهای بین المللی کوکتل را در بار آتلانتیک به نمایش می گذارند. سیگار بار که در قدیمی‌ترین ساختمان کاخ پنهان شده است، سیگارهای مرغوب، کنیاک‌های کمیاب و ویسکی ارائه می‌دهد.

بیشتر اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند و مهمانان می‌توانند از بین منظره شهر، باغ، استخر یا اقیانوس انتخاب کنند.
(هتل چهار فصل رباط در کسر البحر)

مجموعه اسپای هتل شامل استخر سرپوشیده آب شور، حمام سنتی مراکشی، اتاق های درمانی خصوصی، سالن خدمات کامل و مرکز تناسب اندام 24 ساعته با تراس در فضای باز برای کلاس های یوگا است. دو استخر روباز، شامل یک استخر به سبک استراحتگاه و یک استخر بی‌نهایت با منظره اقیانوس، در میان باغ‌هایی با درختان نخل، زیتون و مرکبات قرار دارند.

خوب است بدانید: این هتل همچنین دارای 29000 فوت مربع فضاهای رویدادی از جمله سالن رقص سلطنتی است که حداکثر 1000 مهمان را در خود جای می دهد. همچنین یک سالن رقص جوان، هفت اتاق استراحت و یک تراس خصوصی و روباز نیز وجود دارد. نکات قابل تامل شامل یک سالن خصوصی در مجاورت سالن رقص، خدمات زیبایی در محل، گزینه های منوی بین المللی، پس زمینه های متعدد برای عکاسی و موارد دیگر است.

مقالات مرتبط

استراحتگاه St. Regis La Bahia Blanca، خلیج تامودا در مراکش شروع به کار کرد

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

Kasbah Tamadot شش ریاد کاملاً جدید را اعلام می کند

Four Seasons مجموعه خلوت های خصوصی را گسترش می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *