تورها

رویال کارائیب – بزرگترین کشتی تفریحی جهان در آستانه حرکت است.

رویال کارائیب اینترنشنال با ساخت بزرگترین کشتی جهان، رکورد خود را شکست. نماد دریاها از “عجایب دریاها” آنها سبقت می گیرد و در ژانویه به حرکت در می آید.

نماد لوکس دریاها دارای 18 عرشه مسافربری، هفت استخر و بیش از 40 رستوران و بار است و می تواند میزبان 5610 مهمان باشد. برای برخی دیدگاه ها، این کشتی با طول 65 متر، حدود 1200 فوت و وزن 250800 تن، پنج برابر بزرگتر از تایتانیک است.

هشت “محله” مجزا وجود دارد که هر کدام گزینه های سرگرمی و غذا و نوشیدنی خاص خود را دارند. از جمله جزیره هیجان که خود بزرگترین پارک آبی کشتی کروز در دریا است، و همچنین بخشی از قایق که فقط برای خانواده ها اختصاص داده شده است. این کشتی همچنین دارای اولین سرسره سقوط آزاد باز در دریا و یک سرسره قطره ای است که بلندترین سرسره صنعت است.

نماد پارک آبی دریاها ج. رویال کارائیب

این کشتی همچنین دارای Chill Island با استخرهایی با منظره اقیانوس و یک بار کوکتل یخ‌زده، و The Hideaway، خانه اولین استخر بی‌نهایت معلق در دریا است که توسط یک تراس آفتاب‌گیر چند سطحی با گرداب و بار ساحلی احاطه شده است.

محله های دیگر عبارتند از The Hideaway، Surfside و Aquadome، با Aqua Theater مخصوص به خود.

این کروز خانواده محور است، با معرفی بالکن جدید Family Infinite و سوئیت خانوادگی Surfside، و همچنین خانه شهری Ultimate Family، با صندوق پستی و حصار سفید امضا.

همچنین اولین کشتی این شرکت با فناوری پیل سوختی است که با گاز طبیعی مایع (سوخت سوزان پاک) نیرو می گیرد و آن را به پایدارترین کشتی شرکت تا به امروز تبدیل می کند.

مایکل بیلی، رئیس و مدیر عامل شرکت رویال کارائیب بین المللی، گفت:

“Icon of the Seas” نقطه اوج بیش از 50 سال ارائه تجربیات به یاد ماندنی و تعهد متهورانه بعدی ما به کسانی است که عاشق تعطیلات هستند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، خانواده‌ها و دوستان تجربه‌هایی را در اولویت قرار می‌دهند تا بتوانند از ماجراجویی‌های خود لذت ببرند.»

کشتی تفریحی: Icon of the Seas در سفرهای دریایی هفت شبه در تمام طول سال از میامی حرکت خواهد کرد و هر سفری در CocoCay در باهاما متوقف می شود. قیمت ها از 1352 پوند برای هر نفر شروع می شود. اطلاعات بیشتر در دسترس است رویال کارائیب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *