سفرهای دریایی

استقبال از کارآفرینان تازه وارد با EdmontonEats

خانواده گوپتا: LocalCart.ca

یک سرویس تحویل جدید در شهر وجود دارد! این بیماری همه گیر نیاز فزاینده به تحویل خانه به خانه را برجسته کرده است که به اعضای جامعه اجازه می دهد به حمایت ایمن از مشاغل محلی از خانه ادامه دهند. و می توانید از خانواده گوپتا تشکر کنید و LocalCart.ca برای تحویل جعبه‌های فرهنگی تعطیلات EdmontonEats مستقیماً به درب منزل شما در این فصل (بسیار راحت‌تر از دودکش – آن بابا نوئل را ببرید!).

LocalCart.ca تابستان گذشته شروع به کار کرد و مالک آن چادریما گوپتا و 3 خواهر و برادرش با حمایت کامل والدینشان است. این دانشجویان تمام وقت امیدوارند با برقراری ارتباط با فروشگاه‌های بیشتری در ادمونتون و در عین حال حفظ ارزش‌های محلی خود، شرکت خود را رشد دهند. آنها خدمات خرید و تحویل یک روزه را از بسیاری از مشاغلی که قبلاً در آنها خرید می کنید ارائه می دهند، به علاوه، آنها دانش تخصصی در مورد مواد غذایی قومیتی دارند و می توانند هر آنچه را که نیاز دارید تحویل بگیرند!

تابستان گذشته، مورین با LocalCart.ca تماس گرفت تا در تحویل رویداد Taste of Somalia، که به دلیل COVID-19 به طور مجازی اجرا می شد، کمک کند. چاندریما می‌گوید که همکاری با EdmontonEats به او این فرصت را داده است که بخش کوچکی از ماموریت آنها برای حمایت از خانواده‌های مهاجر و پناهنده محلی باشد. این به ویژه خاص است زیرا او از نزدیک می داند که زندگی یک خانواده مهاجر در یک سرزمین جدید چگونه است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *