تورها

مهمانی‌های غذاخوری و دسر در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در سال 2022

در این فصل تعطیلات، والت دیزنی ورلد مهمانی های دسر را در طول تعطیلات برگزار می کند جشن کریسمس بسیار مبارک میکی 2022 در پادشاهی جادویی این پست جزئیاتی در مورد گزینه های غذاخوری در دسترس مهمانان رویداد، همراه با کیفیت این مکان های مشاهده برای تماشای آتش بازی شگفت انگیز کریسمس مینی را به اشتراک می گذارد.

قبل از پرداختن به گزینه های غذاخوری در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی 2022، اجازه دهید مهمانی های دسر را مورد بحث قرار دهیم. امسال دو گزینه وجود دارد، مهمانی دسر آتش بازی شگفت انگیز کریسمس با تماشای باغ پلازا و مهمانی دسر آتش بازی شگفت انگیز کریسمس مینی در تراس Tomorrowland.

این افزایش‌ها در رویداد افزایش شارژ (یا افزایش شارژهمانطور که برخی ممکن است آن را بخوانند) انواع نوشیدنی ها و دسرهای با مضمون تعطیلات را که توسط سرآشپزهای قنادی Magic Kingdom تهیه شده است، مجموعه ای از پنیرها، میوه های فصلی، لیمونادهای خاص، شکلات داغ، قهوه و چای، و همچنین یک لیوان شراب گازدار ارائه می دهد. یا آب سیب گازدار غیر الکلی. در اینجا جزئیات مربوط به هر یک از مهمانی های دسر کریسمس آورده شده است.

مهمانی دسر آتش بازی شگفت انگیز کریسمس در تراس Tomorrowland

  • بوفه‌ای سرشار از خوراکی‌های تعطیلات در رستوران تومورولند تراس
  • مناظر الهام‌بخش آتش‌بازی شگفت‌انگیز مینی در زمان کریسمس از یک محل نشیمن رزرو شده

این تجربه با قیمت جداگانه در طول مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در پارک پادشاهی جادویی اتفاق می‌افتد که شب‌های منتخبی از ۸ نوامبر تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

تاریخ مهمانی دسر 2022

  • 8، 10، 11، 14، 15، 17، 18، 20، 22، 27 و 29 نوامبر
  • 1، 2، 4، 6، 8، 9، 11، 13، 15، 16، 18، 20 و 22 دسامبر

جزئیات مهمانی دسر

  • محل: مهمانی دسر در رستوران Tomorrowland Terrace در Magic Kingdom با تماشای آتش بازی از قسمت نشیمن در تراس رستوران برگزار می شود.
  • زمان: یک ساعت قبل از شروع آتش بازی در ورودی رستوران تومورولند تراس بررسی کنید. تقویم پارک را برای زمان نمایش مشاهده کنید
  • قیمت: 114 دلار (شامل مالیات) برای هر مهمان 10 ساله و بالاتر. 69 دلار (شامل مالیات) برای هر مهمان 3 تا 9 ساله

برای هر دو مهمانی دسر، بلیط برای جشن کریسمس بسیار مبارک میکی در همان شب ضروری است و در قیمت مهمانی دسر لحاظ نمی شود.

مهمانی دسر کریسمس شگفت انگیز مینی با تماشای باغ پلازا

قبل از نمایش آتش بازی شگفت انگیز کریسمس مینی، مهمانان مهمانی دسر از پخش پنیرها، شیرینی ها و نوشیدنی های فوق الذکر در یک میز تزئین شده با شاخه های هولی لذت می برند.

با نزدیک شدن به زمان نمایش، اعضای بازیگران شما را برای تماشای آتش بازی شگفت‌انگیز زمان کریسمس مینی به یک منطقه اصلی در باغ شرق پلازا همراهی می‌کنند.

تاریخ مهمانی دسر 2022

  • 8، 10، 11، 14، 15، 17، 18، 20، 22، 27 و 29 نوامبر
  • 1، 2، 4، 6، 8، 9، 11، 13، 15، 16، 18، 20 و 22 دسامبر

جزئیات مهمانی دسر

  • محل: جشن دسر در رستوران تومورولند تراس در مجیک کینگدوم با تماشای آتش بازی در باغ پلازا برگزار شد.
  • زمان: 1.5 ساعت قبل از شروع آتش بازی در ورودی رستوران Tomorrowland Terrace وارد شوید. مشاهده تقویم پارک برای زمان نمایش
  • قیمت: 99 دلار (شامل مالیات) برای مهمانان 10 سال و بالاتر. 59 دلار (شامل مالیات) برای مهمانان 3 تا 9 سال

رزرواسیون غذاخوری از 18 اکتبر 2022 برای هر دو مهمانی دسر آتش بازی شگفت انگیز کریسمس مینی به صورت آنلاین باز می شود.

ما به چند دلیل طرفدار مهمانی های دسر در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی نیستیم. اول، آنها پول بیشتری در بالای یک رویداد گران قیمت دارند. دوم، آنها وقت با ارزش مهمانی را می خورند. شما در حال حاضر برای انجام هر کاری با مشکل مواجه خواهید شد، و شرکت در یک مهمانی دسر فقط آن را دشوارتر می کند.

در نهایت، آنها به سادگی ضروری نیستند. هیچ یک از مناطق تماشای رزرو شده، مکان‌های ایده‌آلی برای تماشای آتش‌بازی نیستند – تماشای این مکان‌ها در مقایسه با مکان‌های غیر شلوغ و خارج از مرکز در جای دیگر پارک، مزیتی ندارد.

این موضوع صرفه جویی نیست. اگر به من این امکان را می دادید که آتش بازی شگفت انگیز کریسمس مینی را از تراس Tomorrowland یا باغ پلازا مشاهده کنم. رایگان، من رد می کردم. آنها به سادگی مکان های خوبی نیستند، و جمعیت کمتر در طول این رویدادها، تماشای آتش بازی را راحت تر از یک شب معمولی در پادشاهی جادویی می کند.

نکته مثبت این است که پیش‌بینی‌ها در جریان آتش‌بازی شگفت‌انگیز کریسمس مینی چیز زیادی به نمایش اضافه نمی‌کنند و هیچ لحظه شگفت‌انگیزی مانند عروسک خیمه شب بازی جک اسکلینگتون در نمایش هالووین وجود ندارد. با این حال، این دیدگاه ها ایده آل نیستند. شما به راحتی می توانید مکان بهتری را برای آتش بازی کریسمس 15 دقیقه قبل از زمان نمایش انتخاب کنید.

به طور خلاصه، شما باید فقط اگر واقعاً دسرهایی با مضمون کریسمس می خواهید، مهمانی دسر را انجام دهید. در این صورت، چرا آنها را در مکان های مختلف اطراف پارک خریداری نکنید؟ شما هم از نظر هزینه پولی و هم از نظر زمانی جلوتر خواهید بود.

از طرف دیگر، مهمانی دسر را در یک شب متفاوت در پادشاهی جادویی انجام دهید. در حالی که ما هنوز از منظر هزینه و فایده طرفداران زیادی از این مهمانی های دسر نداریم، محاسبه ارزش به طور قابل توجهی بهتر است. مشاهده آتش بازی در یک شب معمولی دشوارتر است (بنابراین شما در واقع از مناطق مشاهده رزرو شده بهره مند می شوید) و هزینه فرصت کمتر است. این امر به ویژه در ماه های نوامبر و دسامبر، دو ماه از شلوغ ترین ماه های دنیای والت دیزنی، صادق است.

با این گفته، دیدگاه کلی ما این است که محبوبیت مهمانی های دسر تقریباً به طور کامل ناشی از کمبود همراه با دستگاه FOMO است و نه ارزیابی صادقانه و منطقی ارزش برای پول. فقط چند صد نفر می توانند این مهمانی های دسر را در پارکی که روزانه ده ها هزار بازدیدکننده دارد انجام دهند.

در حالی که اطلاعات مربوط به مهمانی دسر در دسترس نیست، در اینجا نگاهی به سایر گزینه های غذاخوری موجود در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی 2022 در پادشاهی جادویی می اندازیم…

اکثر رستوران‌های خدمات پیشخوان در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی، با ساعات کاری نسبتاً معقول، باز هستند. توصیه اکید ما خوردن یک شام زود هنگام، ایده آل قبل از شروع رویداد است.

اگر قصد دارید ملاقات و احوالپرسی شخصیت‌ها را انجام دهید – به خصوص موارد محبوب – باید در حوالی ساعت 4 یا 5 بعدازظهر غذا بخورید، بنابراین کارتان تمام شده است و می‌توانید زودتر برای اولین شخصیت خود در صف بمانید. مایه تاسف است که والت دیزنی ورلد یک صفحه از کتاب بازی باب ایوانز برنمی‌دارد و برنامه‌های ویژه پرندگان اولیه را انجام نمی‌دهد!

متناوبا یا به‌علاوه، مکان‌هایی را برای اولین رژه روز کریسمس میکی ایمن کنید و یک دونده را برای گرفتن غذا بفرستید. انجام چند کار در زمان خرابی به شما امتیازات استراتژیست باهوش جدی می دهد، که در حال حاضر با قیمت 1.77 Shrute Bucks معامله می شوند (این یک اقتصاد سخت است، اما معاملات آتی چغندر انعطاف پذیر بوده است).

شما تنها کسی نخواهید بود که این ایده را دارید، و محبوب ترین گزینه برای آن، Casey’s Corner است. ده‌ها پدر وحشت‌زده را خواهید دید که به‌طور بی‌ثباتی در سینی‌های هات داگ نشسته‌اند، در حالی که در میان جمعیت می‌بافند، مراقب باشند محموله گرانبهای خود را که ده‌ها دلار Schrute Bucks ارزش دارد، نیندازند. حالا این باید یک ورزش المپیکی باشد!

نکته اینجاست که Casey’s Corner می تواند گزینه ای آسان و کارآمد باشد، اما در عین حال شلوغ است. با این وجود، اگر در حال تماشای رژه روز کریسمس میکی از خیابان اصلی هستید، توصیه می کنیم. Sleepy Hollow نزدیکترین جایگزین است، و خط در آنجا می تواند به همان اندازه بد باشد – اما بسیار کمتر کارآمد است. Pecos Bill خیلی دور است و کلمبیا هاربر هاوس معمولاً زود بسته می شود. Cosmic Ray نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

توصیه دیگر در اینجا این است که از Mobile Order استفاده کنید – و آن را خیلی زودتر انجام دهید. بسیاری از مردم همین ایده را دارند که یکباره غذای پیش از رژه بخورند، صف‌های طولانی ایجاد کنند و زمان‌های بازگشت سفارش موبایل را به آینده (و فراتر از زمان شروع رژه) کاهش دهند.

از طرف دیگر، در جشن کریسمس بسیار مبارک میکی در سال 2022، چند رستوران سرویس میز باز خواهند بود:

  • رستوران مهمان ما باشید – در داخل قلعه هیولا در مکان‌های سلطنتی آشنا (به‌علاوه یک شبح‌آلود) از کرایه‌های ثابت لذت‌بخش فرانسوی لذت ببرید زیبایی و هیولا.
  • میز سلطنتی سیندرلا – در طول این تجربه منحصر به فرد که از افسانه کلاسیک الهام گرفته شده است، در قلعه سیندرلا شام بخورید.

می‌توانید در جشن کریسمس بسیار مبارک 2022 که از 18 اکتبر 2022 شروع می‌شود، برای هر دوی این رستوران‌ها، رزروهای قبلی غذاخوری انجام دهید، که بسیار توصیه می‌شود.

مانند مهمانی‌های دسر، توصیه نمی‌کنیم که در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی، وعده‌های غذایی روی میز را انجام دهید. در MVMCP کارهای فوق العاده زیادی برای انجام دادن وجود دارد – بعید است بتوانید تمام سرگرمی های معمولی را در یک شب انجام دهید – برای توجیه صرف وقت گرانبها برای یک شام طولانی و نشسته. صرفاً ارزش این را ندارد که از سرگرمی های معمولی و عالی جشن کریسمس برای این کار وقت بگذارید.

در نهایت، برداشت ما از تمام گزینه‌های غذاخوری در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در سال 2022 اساساً به قیمت دلار کاهش می‌یابد، اما مهمتر از آن، به موقع. هر دو میز ناهار خوری و دسر میهمانی ها حداقل یک ساعت مصرف می کنند، اگر نه بیشتر. در یک شب معمولی در پارک، هزینه فرصت زیادی برای این کار وجود ندارد – زمان استراحت خوب است.

علاوه بر این، مهمانی‌های دسر معمولاً از طریق تماشای رزرو شده، مثبت ارائه می‌کنند. هیچ کدام از اینها در طول رویدادهای سخت بلیط درست نیست. قبل از رسیدن غذا بخورید، یا به خدمات پیشخوان پایبند باشید و در حالی که منتظر چیز دیگری هستید، چند کار را انجام دهید. همیشه درست است که زمان در دنیای والت دیزنی پول است، اما این ضرب المثل در طول این رویدادهای ویژه گران قیمت بیشتر برجسته می شود!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا قصد دارید یکی از مهمانی های دسر را در مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در سال 2022 انجام دهید؟ در مورد شام سرویس روی میز در میز سلطنتی سیندرلا یا رستوران مهمان ما باشید چطور؟ آیا در عوض قبل از شروع مهمانی یک وعده غذای پیشخوان میل می کنید یا به صورت استراتژیک در حالی که منتظر اولین رژه هستید؟ آیا با ارزیابی ما از مهمانی های دسر یا هر چیز دیگری در اینجا موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد در مورد تجربیات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *