سفرهای دریایی

بهترین زمین های گلف در ادمونتون

فرود Redtail

435 Airport Perimeter Rd #7، فرودگاه بین‌المللی ادمونتون

وقت خود را در این دوره آموزشی زیبا به سبک پیوندها یا در باشگاهی بگذرانید که مشرف به 65000 فوت مربع زمین چمن زنی، پنج سنگر تمرین، سه قرار دادن و دو سبزه خردکن است.

باشگاه گلف و کانتری یادبود پادگان ادمونتون

298 Cliff Avenue, Lancaster Park AB

Garrison که در ابتدا در دهه 1950 به عنوان یک مسیر 9 سوراخ ساخته شد و سپس در سال 1996 به 18 سوراخ گسترش یافت، دو 9 سوراخ بسیار متمایز را ارائه می دهد. نه اصلی که با درختان صنوبر بالغ و سبزی های کوچک پوشیده شده است، قرار دادن شات چالش برانگیزتر را ایجاد می کند، در حالی که 9 جدیدتر سبک پیوند بازتری را با سبزی های مواج بزرگ ارائه می دهد. این باشگاه تاریخی یک دوره ایده آل برای گلف بازان تازه کار و با تجربه است.

استراحتگاه گلف کوگار کریک

2519 AB-16, Carvel AB

اگر گلف باز مشتاق هستید، استراحتگاه گلف کوگار کریک را بررسی کنید! این یک دوره مسابقات قهرمانی Par 72 است که توسط معمار Bill Robinson طراحی شده است. انتخاب کنید که چه مدت بازی می‌خواهید انجام دهید، با سه راهی که به طول مسیر از 5200 تا 6900 یارد اجازه می‌دهد.

باشگاه گلف کشور ساید

51466 Range Rd 232, Sherwood Park AB

فقط 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ادمونتون، این دوره عمومی توانایی ها و باشگاه های شما را آزمایش می کند! اگر به دنبال چالش و قیمت مناسب هستید، به باشگاه گلف کانتری ساید بروید.

زمین گلف ایگل راک

50549 Range Rd 234, Leduc County AB

زمین گلف ایگل راک که درست در جنوب ادمونتون واقع شده است، یک مرکز عمومی 18 حفره ای است که برای تمام سطوح بازیکنان ارائه می شود. این دوره که به تازگی در سال 2011 بازسازی شده است، چرخ دستی های گلف، فروشگاه های حرفه ای و خدمات خود را ارتقا داده است.

باشگاه گلف و کانتری Ironhead

Wabamun 133a, AB

در نزدیکی دریاچه وابامون (به هر حال، یک مکان عالی برای ماهیگیری)، باشگاه گلف و کانتری Ironhead بسیار آراسته است، با کارکنانی دوستانه و مفید. این دوره مناظر خیره کننده را به نمایش می گذارد و دشوار و در عین حال قابل دسترسی است – برای گلف بازان باتجربه و کسانی که به دنبال ارتقای سطح بازی خود هستند عالی است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *