تورها

تخفیف بیشتر کالا برای AP در دنیای دیزنی

والت دیزنی ورلد افزایش زمان محدودی را برای تخفیف کالاهای سالانه Passholder برای همراهی با r اعلام کرده است.پیشنهاد اتاق اسورت برای اکتبر تا دسامبر 2022 آن نیز فقط کاهش یافته است.

از 14 سپتامبر تا 14 اکتبر 2022، تخفیف سالیانه کالاهای پاسولدر به طور موقت از 20٪ به 30٪ در مکان های تحت مالکیت و اداره دیزنی در سراسر دنیای والت دیزنی افزایش می یابد.

اکنون فرصتی است که ظاهر «فصل شبح‌آمیز» خود را با اقلامی از جدیدترین مجموعه‌های هالووین ترکیب کنید یا آن هدیه ویژه جشن پنجاهمین سالگرد والت دیزنی را پیدا کنید.

برای تخفیفات کالا، هر یک از دارندگان گذرنامه سالانه باید در هنگام خرید یک AP معتبر و شناسه عکس صادر شده توسط دولت برای دریافت تخفیف ارائه دهند. حتی می‌توانید هنگام اسکن کردن و پرداخت اقلام کالا مستقیماً بر روی تلفن خود با استفاده از کالاهای موبایلی در برنامه My Disney Experience، در مکان‌های انتخابی در زمان صرفه‌جویی کنید.

والت دیزنی ورلد هشدار می‌دهد که این تخفیف «فقط برای استفاده شخصی است و نمی‌تواند برای اهداف تجاری از جمله، بدون محدودیت، برای خرید یا خرید اقلام یا خدمات با هدف فروش مجدد چنین اقلام یا خدماتی استفاده شود».

این در حالی است که دیزنی اخیراً دزدان دریایی eBay را سرکوب کرده است و بسیاری از آنها بدون هیچ ردی مانند ارواح در زیر آسمان شب از اینترنت ناپدید شده اند و احتمالاً به سمت آب های بین المللی می روند که غارت و چپاول در آن ها بدبین نیست.

علاوه بر این، تخفیف‌ها برای برخی کالاها معتبر نیستند، ممکن است با هم ترکیب نشوند و بدون اطلاع قبلی تغییر می‌کنند.

تخفیف برای خریدهای قبلی یا خرید موارد زیر (فهرست جزئی) معتبر نیست: رسانه بلیط، کارت هدیه دیزنی، ورودی پارک، پاساژها، تنباکو، الکل، فروش در فضای باز، تمبر پست، اجاره (به عنوان مثال، کالسکه، ECV)، شخصی سازی خریدهای Disney PhotoPass، Memory Maker و سایر جلسات/بسته‌های عکس، آثار هنری اصلی یا محموله‌ای، نسخه‌های محدود انتخابی، مارک‌های لوکس گرانقیمت که اتفاقاً در فروشگاه‌های هدیه فروخته می‌شوند…یدا یدا یدا…و اقلام و تجربیات با مارک ممتاز را انتخاب کنید، مانند موارد ارائه شده در بسته‌های Bibbidi Bobbidi Boutique، Savi’s Workshop – Handbuilt Lightsabers و Droid Depot. همچنین تخفیف برای خریدهای تلفنی، ایمیلی یا پستی، حمل و نقل یا مالیات معتبر نیست.

تخفیف برای مکان‌های شرکت‌کننده در توچال جهانی Walt Disney اعمال نمی‌شود، از جمله اما نه محدود به: غرفه‌های چین، ژاپن و مراکش در نمایشگاه جهانی در Epcot، برادران Arribas، Basin، Basin White، LEGO Store، Orlando Harley-Davidson، Wyland Galleries، فروشگاه دیزنی، نمایش شخصیت‌های دیزنی، انبار شخصیت‌های دیزنی، Cast Connection و هر مکان یا کیوسک دیگری که متعلق به مالکان والت دیزنی نیست.

برای سایر موارد استثنا، به وب سایت رسمی والت دیزنی ورلد مراجعه کنید اینجا.

علاوه بر این، اعضای Cast تخفیف زیادی در کالای خود دریافت کردند و اکنون برای مدت محدودی 50٪ تخفیف دارند. بنابراین، اگر ناگهان افراد دانشگاهی بیشتری را در پارک‌ها می‌بینید که با لباس‌های اسپریت و کیسه‌های لونگفلای ورزش می‌کنند… به همین دلیل است!

افزایش CM ها از 1 آگوست آغاز شد. به نظر می رسد که Walt Disney World با آنها شروع کرده است و اکنون در تلاش برای پاک کردن موجودی مازاد، تخفیف تهاجمی تر را به Passholders سالانه گسترش می دهد.

بخش آخر در مورد “موجودی اضافی” ممکن است غافلگیر کننده باشد، زیرا ما بر مشکلات ناشی از اختلالات زنجیره تامین تاکید کرده ایم. اگر به خاطر داشته باشید، این یک مشکل بزرگ با کالاهای 50 ساله در پاییز گذشته بود، و اینکه چرا آن مجموعه محصولات به صورت مرحله‌ای منتشر شدند.

همچنین به همین دلیل است که کالاهای «جدید» کریسمس به خوبی تا سال 2023 وارد شدند و توضیح واقعی برای فروش سطل های پاپ کورن خارج از فصل والت دیزنی به عنوان بخشی از کمپین های نیمه راه تا هالووین و تعطیلات در تابستان است. مشکل بزرگی با کاهش ظرفیت یا بسته شدن تولیدکنندگان، موجودی محدود در کارخانه‌ها و ممنوعیت تخلیه کشتی‌های باری در بنادر وجود داشت. احتمالاً درباره برخی یا همه اینها در اخبار شبانه شنیده اید.

همه اینها زمان گذشته است زیرا تا حد زیادی در حال حاضر مسئله ای نیست. مطمئناً، هنوز کمبودها و تأخیرهایی وجود دارد که می تواند بر به موقع بودن و در دسترس بودن نسخه های بعدی تأثیر بگذارد، اما این مشکل به اندازه فصل پاییز و تعطیلات گذشته آشکار نیست.

برعکس، ما چیزی را می بینیم که به نام the اثر شلاق گاو نر در عمل در دو سال گذشته، خرده‌فروشان به سختی می‌توانستند اقلام را به دلیل مخارج مصرف‌کننده و اختلالات زنجیره تامین نگهداری کنند. این منجر به عجله کسب‌وکارها برای ثبت سفارش‌ها شد تا از قفسه‌های خالی اجتناب کنند، و با این انتظار که به دلیل هرج و مرج زنجیره تامین فوق‌الذکر تاخیر ایجاد شود، موارد اضافی را سفارش دادند. این سفارشات مازاد همچنان به رسیدن هزینه های مصرف کننده از کالاها به خدمات ادامه می دهند.

در طی دو تماس سه ماهه آخر خود، خرده‌فروشانی از جمله Walmart، Target، Best Buy و بسیاری دیگر گزارش کردند که به دلیل اثر شلاق بول، موجودی زیادی دارند. برخی مانند تارگت اشاره کردند که برای رفع این مشکل و جلوگیری از هزینه‌های حمل انبارهای انباشته به شدت تخفیف می‌دهند.

دیزنی در طی تماس های درآمدی سه ماهه خود در مورد این پدیده اظهار نظر نکرده است، اما دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم فروشگاه های هدیه در Walt Disney World و Disneyland نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. برای دیزنی توهین نیست، اما نمی توانم درک کنم که سیستم های مدیریت موجودی و سفارش آنها پیچیده تر از سیستم هایی است که توسط غول هایی مانند تارگت و والمارت استفاده می شود. (در صورت شک، فرض کنید دیزنی از ویندوز 95 و قدیمی ترین روش ها برای همه چیز استفاده می کند.)

یکی دیگر از عوامل مؤثر، خریداران تحت فشار تورم بوده اند که به دلیل افزایش قیمت بنزین و خواربار، خریدهای اختیاری کمتری انجام می دهند. در نتیجه، خرده‌فروشان جهش شدیدی را در سطح موجودی نسبت به یک سال گذشته گزارش می‌کنند که ناشی از ترکیبی از اقلام عدم فروش و کاهش تاخیرهای زنجیره تامین است. این یک خبر عالی برای مصرف کنندگانی است که به دنبال معامله هستند – معاملات در حال حاضر فراوان است زیرا خرده فروشان به دنبال تخلیه موجودی اضافی هستند!

جالب است که بشنویم که آیا والت دیزنی ورلد متوجه الگوهای مشابهی در مورد رفتار مصرف کننده می شود یا خیر. مدیر عامل شرکت باب چاپک به افزایش 40 درصدی هزینه‌های هر مهمان نسبت به سال 2019 افتخار کرده است و این امر را به افزایش قیمت، تخفیف کمتر و تقاضای سرکوب‌شده نسبت می‌دهد. از آنجایی که مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای تحت فشار قرار می‌گیرند، نمی‌دانم که آیا برخی از آنها شروع به خرج کردن کمتری برای چیزهایی مانند کالا کرده‌اند، زیرا فقط برای تأمین هزینه‌های «غیر اختیاری» سفر تلاش می‌کنند.

یکی دیگر از عوامل مؤثر در اینجا می تواند کالاهای مربوط به 50مین سالگرد جهانی والت دیزنی باشد، که بیشتر آنها (چگونه می توانم این را به صورت دیپلماتیک بیان کنم…) خیلی سلیقه ایه همچنین این احتمال وجود دارد که مهمانان تمایل کمتری به خرید اقلام “جشن” برای سالگردی داشته باشند که حتی نمی توانند بگویند در حال وقوع است. شاید این فقط نشان دادن تعصب خودم باشد، اما من احساس نکردم که مجبورم چیز زیادی از مجموعه 50 بخرم – حتی چیزهایی که واقعاً دوست داشتم.

در حالی که نمی‌خواهم به شرکت برای تلاش ناچیزش در قدردانی از پنجاهمین سالگرد تاسیس دنیای والت دیزنی «پاداش» بدهم، تخفیف بالاتر ممکن است همان چیزی باشد که من را تشویق می‌کند تا کمی خرج کنم. بعلاوه، اقلام جدید و عالی Country Bear Jamboree وجود دارد، و من احساس می‌کنم این وظیفه مدنی من است که آنها را بخرم تا نشان دهم که CBJ جذابیت اصلی در Magic Kingdom است. خرج کردن کالا باعث می شود کالاهای بیشتر باعث بازگشت کریسمس خرس کشوری و جامبوری تعطیلات شود (امیدوارم!).

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا از این تخفیف 30 درصدی کالاهای AP استفاده خواهید کرد؟ فکر می‌کنید در نهایت بیشتر از آنچه در غیر این صورت می‌خریدید، خرید خواهید کرد، یا صرفاً پول بیشتری را برای چیزهایی که می‌خریدید صرفه‌جویی می‌کنید؟ نظر شما درباره مجموعه کالاهای پنجاهمین سالگرد، هالووین یا کریسمس دنیای والت دیزنی چیست؟ آیا متوجه اثر شلاق گاو در فروشگاه های اطراف خود شده اید؟ آیا با ارزیابی من موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *