تورها

تخفیف هالووین و کریسمس 2022 در دیزنی لند

دیزنی‌لند تخفیف‌های جدید هتل‌ها را تا کریسمس ۲۰۲۲ با تخفیف‌های اتاقی برای عموم مردم و دارندگان گذرنامه کلید جادویی منتشر کرده است. این پست جزئیات پیشنهادات ویژه، نظراتی در مورد اینکه آیا این تغییری در محاسبه خارج از سایت در مقابل در محل، و توصیه های رزرو به اشتراک می گذارد.

این تخفیف ها در هتل و اسپا گراند کالیفرنیا دیزنی، هتل دیزنی لند و هتل پارادایس اسکله دیزنی موجود است. پس انداز بر اساس هر دو دسته اتاق (حق بیمه در مقابل استاندارد) و اینکه آیا شما یک دارنده گذرنامه سالانه هستید متفاوت است، با قیمت ها نیز در طول فصل های نمودار نرخ شلوغ افزایش می یابد.

این متغیر آخر بیشترین تأثیر را دارد. اگر کالیفرنیایی هستید یا در یک ایالت مجاور زندگی می کنید و در تاریخ های سفر خود انعطاف پذیری دارید، توصیه می کنیم از دیزنی لند در طول یک روز هفته در طول فصل کریسمس در یکی از هفته هایی که با روز کهنه سربازان، روز شکرگزاری مصادف نیست، بازدید کنید. یا کریسمس نمودارهای نرخ رک هزینه کمتری دارند و جمعیت این کار را خواهند کرد خوشبختانه بهتر باش.

در این زمینه، بیایید جزئیات تخفیف را بررسی کنیم. در بیشتر شب‌های یکشنبه تا پنجشنبه از 20 اکتبر تا 22 دسامبر 2022، در اتاق‌های منتخب هتل‌های دیزنی لند ریزورت از صرفه‌جویی در اتاق‌های منتخب لذت ببرید. در اینجا صرفه‌جویی در هر ملک آمده است:

هتل و اسپای گراند کالیفرنیای دیزنی

  • تا 15 درصد در انواع اتاق های Premium و Standard صرفه جویی کنید

هتل دیزنی لند

  • تا 15 درصد در انواع اتاق های Premium و Standard صرفه جویی کنید

هتل پارادایس دیزنی

  • تا 10٪ در انواع اتاق های Premium و Standard صرفه جویی کنید

اکنون تا 15 دسامبر 2022 رزرو کنید. سفر باید تا 23 دسامبر 2022 تکمیل شود.

در زیر تخفیف برای پاسداران کلید جادویی در دیزنی لند برای اکثر شب‌های یکشنبه تا پنجشنبه از 20 اکتبر تا 22 دسامبر 2022. بسته به دردسترس بودن.

هتل و اسپای گراند کالیفرنیای دیزنی

  • 20٪ در انواع اتاق های Premium و Standard صرفه جویی کنید

هتل دیزنی لند

  • 20٪ در انواع اتاق های Premium و Standard صرفه جویی کنید

هتل پارادایس دیزنی

  • 15٪ در انواع اتاق های Premium و Standard صرفه جویی کنید

اکنون تا 15 دسامبر 2022 رزرو کنید. سفر باید تا 23 دسامبر 2022 تکمیل شود.

اساساً، این همان پیشنهاد ویژه است اما با 5٪ صرفه جویی برتر برای پاسداران سالانه. من هیچ تفاوتی در در دسترس بودن یا نرخ های موثر هنگام بررسی نرخ اتاق مشاهده نکردم، اما جستجوی من نیز جامع نبود.

استثنائات و شرایط و ضوابط معمولی با این تخفیف هالووین و تعطیلات 2022 دیزنی لند اعمال می شود.
صرفه جویی بر اساس قیمت بدون تخفیف برای همان نوع اتاق در همان هتل.

انواع اتاق های موجود در این پیشنهاد عبارتند از: اتاق های استاندارد، پرمیوم، لوکس و اتاق های چوبی/باغ/حیاط. اتاق های دربان را انتخاب کنید. و سوئیت های Paradise، Artisan، Junior و Family.

بسته به در دسترس بودن، زیرا تعداد اتاق های اختصاص داده شده برای این پیشنهاد محدود است. این تخفیف را نمی توان با سایر تخفیف ها یا پیشنهادات هتل ترکیب کرد. پس انداز شامل هزینه ها و مالیات های قابل اجرا نمی شود. محدود کردن دو اتاق در هر رزرو و محدودیت‌های اشغال در هر اتاق اعمال می‌شود.

پس‌اندازی در سوئیت‌های خاص یا اتاق‌های رزرو شده قبلی امکان‌پذیر نیست. همچنین تخفیف برای سوئیت های Signature یا Premium معتبر نیست. برای تخفیف های Magic Key Passholder Disneyland Resort، باید یک پاس معتبر در هنگام ورود ارائه شود و دارنده کلید جادویی باید در اتاق بماند.

اینها می توانند تخفیف های مناسبی باشند … اما این واقعاً به تاریخ های شما و نرخ های قفسه مربوطه بستگی دارد. حتی اگر این پیشنهاد ویژه کمتر از دو ماه اعتبار دارد، قیمت ها در این تاریخ ها بسیار متفاوت است. این کشش هر دو تاریخ سفر در فصل اوج و شانه را در بر می گیرد، بنابراین نرخ های رک در همه جا وجود دارد.

ما برخی از قیمت‌های تخفیف‌خورده را به صورت «پایین» تا 380 دلار و برخی تا 814 دلار دیده‌ایم. به خاطر داشته باشید که اینها قیمت‌های پیشنهادی ویژه هستند – تاریخ‌های خاصی وجود دارد، حتی تاریخ‌های واجد شرایطی که هم هتل دیزنی لند و هم هتل گرند کالیفرنیا چیزی تحت تخفیف ندارند. در آن شب ها، قیمت ها می تواند بیش از 1000 دلار باشد. ما هر دوی این هتل ها را دوست داریم، اما این نرخ شبانه برای ما غیرممکن است. با این حال، به هر یک از آنها!

اگر در مورد سفر به دیزنی لند بحث می کنید، ما آن را توصیه می کنیم. همانطور که در آن نوشتیم Disneyland v. Walt Disney World: آیا غرب بهترین در سال 2022 است؟، امسال زمان خوبی برای سفر به کالیفرنیای جنوبی است.

همچنین کمک می کند که هالووین و کریسمس زمان بسیار خوبی برای بازدید از دیزنی لند هستند، زیرا رویدادهای فصلی درجه یک هستند. اگر در مورد بازدید ماه اکتبر بحث می کنید، به ما مراجعه کنید راهنمای زمان هالووین در دیزنی لند. برای نوامبر و دسامبر، ما را ببینید راهنمای کریسمس در دیزنی لند.

یک چیز را خواهیم کرد نه پیشنهاد توصیه هایی برای تاریخ های خاص است. می توانم بگویم که اجتناب از هفته های تعطیل شرط هوشمندانه است، زیرا روز کهنه سربازان، شکرگزاری، و هفته کریسمس همگی فصل اوج گردشگری هستند. این معمولا توصیه درستی است، و معمولا روزهای هفته که در آن هفته ها قرار نمی گیرند بهترین هستند. (بدون هیچ کلید جادویی که بعد از 20 دسامبر معتبر نیست، آن چند روز قبل از کریسمس نیز ممکن است از نظر جمعیت شگفت‌زده شود.)

با این حال، من تمایلی به تاکید بر خرد متعارف جمعیت در مورد دیزنی لند در حال حاضر ندارم. توصیه بالا هنوز هم “به طور کلی درست است” اما تغییرات روزانه زیادی بر اساس سطح کارکنان و پر کردن مجدد پارک های رزرو وجود دارد. هر دوی این موارد ناسازگار هستند و به راحتی قابل پیش بینی نیستند، و نتیجه نهایی می تواند روزهای تصادفی هفته باشد که شلوغ تر از تاریخ های مجاور خود هستند. به همین ترتیب، برخی از تعطیلات آخر هفته اخیر به لطف کارکنان برتر یا رزرو محدودتر برای افراد محلی، کمتر شلوغ شده اند.

اگر به دنبال یک اقامتگاه پیشنهادی هستید، اگر می‌توانید هزینه‌های بالاتری داشته باشید یا حتی بخواهید یک شب اقامت داشته باشید، با هتل و اسپای بزرگ کالیفرنیای دیزنی همراهی می‌کنم. گرند کالیفرنیا یک استراحتگاه لوکس واقعی و جواهر موضوعی است – آن را به عنوان بهترین بخش های Wilderness Lodge و Grand Floridian در یک هتل واحد در نظر بگیرید.

گراند کالیفرنیا زیباترین هتل در آناهیم و یکی از بهترین هتل‌های اورنج کانتی است – و رقابت شدیدی در نیوپورت و لاگونا بیچ وجود دارد. همچنین در طول سال‌ها متوجه شدم که بیشتر به سبک Craftsman کشیده شده‌ام و عاشق کاوش در گوشه‌های آرام گرند کالیفرنیا هستم. (در یک یادداشت مرتبط، اگر می خواهید قدردانی بیشتری از گراند کالیفرنیا داشته باشید، یک تور پیاده روی خودراهنما در پاسادنا انجام دهید، یا از خانه قمار دیدن کنید.)

ما عاشق هتل دیزنی لند هستیم، اما در یک سطح نیست. این یک مورد علاقه احساساتی است، نامه ای عاشقانه به والت دیزنی و پارک موضوعی اصلی او که طرفداران آن را می ستایند. با این حال، وقتی به طور عینی به آن نگاه کنیم، همان کالیبر یک هتل نیست. همچنین نزدیک به پارک ها نیست – ورودی خصوصی Grand Californian به DCA بسیار بزرگ است.

ساخت و ساز برج DVC جدید در هتل دیزنی لند باعث توقف بیشتر من می شود. همچنین فکر نمی‌کنم ترکیبی از Goofy’s Kitchen، Tangaroa Terrace، و Trader Sam’s حتی از فاصله دور با صحنه غذاخوری در Grand Californian برابری کند.

اگر به هتل پارادایس اسکله فکر می کنید، شاید تجدید نظر کنید. این یک “ارتقا” از توصیه قبلی ما برای اجتناب از PPH به هر قیمتی است. در حالی که ما هنوز آن را توصیه نمی کنیم، اما ورودی خصوصی جدید DCA معادله را کمی تغییر می دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که با این ارتقاء یک تنزل رتبه به همراه دارد، زیرا ساخت و ساز برای تبدیل آن به Pixar Place Hotel در حال انجام است (با هتل برتر Hyatt Place در پایین خیابان اشتباه گرفته نشود). تاثیر مهمان از ساخت و ساز همچنان در حال افزایش است و لابی در حال حاضر از کار افتاده است. از طرفی، هتل پارادایس اسکله واقعاً «امکانات رفاهی» ندارد، بنابراین ارزش زیادی وجود ندارد که بتوان در این نقطه بسته شود.

دیدگاه ما در مورد هتل Paradise Pier این است که می‌توانید فقط یک هتل شخص ثالث را که خارج از سایت است رزرو کنید. این ما اسنوب نیستیم – برعکس است. زمانی که بتوانید کیفیت قابل مقایسه ای را با قیمت 150 دلار در شب یا بیشتر دریافت کنید، هزینه کردن مبلغ عجیب و غریبی معنا ندارد.

تعداد زیادی هتل خارج از سایت عالی وجود دارد که به پارک ها نزدیک تر هستند، هزینه کمتری دارند و از نظر عینی بهتر از PPH هستند. همانطور که در ما می بینید رتبه بندی و بررسی هتل های منطقه دیزنی لند، 35 هتل خارج از سایت وجود دارد که ما آنها را به PPH ترجیح می دهیم.

مانند دنیای والت دیزنی، توصیه می کنیم درخواست قیمت رایگان برای تعطیلات دیزنی لند از تعطیلات مهمان ما باشید. آن برنامه‌ریزان مجاز تعطیلات دیزنی کار را برای شما انجام می‌دهند و استرس برنامه‌ریزی، توصیه‌هایی با برنامه‌ها، رزرو رزرو غذا و نظارت بر رزرو شما برای تخفیف‌های بهتر (بهتر از این نخواهد شد) را از بین خواهند برد.

اخیرا چندین امتیاز بزرگ در محل ارائه شده است، اما Early Entry بزرگترین نقطه فروش جدید هتل های دیزنی لند توچال است. ورود زودهنگام هر روز 30 دقیقه قبل از افتتاح هر پارک انجام می شود و امکان دسترسی به جاذبه های انتخابی، غذاخوری و خرید را فراهم می کند.

ما از این مزیت در هر دو پارک استفاده کرده‌ایم، و تجربه را در پست‌های خود در مورد آن به اشتراک می‌گذاریم ورود زودهنگام در دیزنی لند و ورود زودهنگام در Disney California Adventure. کافی است بگوییم، این یک مزیت خوب برای Fantasyland یا پردیس Avengers است، در حالی که نقطه شروع استراتژیک برای Star Wars: Galaxy’s Edge و Cars Land نیز ارائه می دهد.

در نهایت، Early Entry یک امتیاز در محل است که می‌تواند به نفع اقامت در یکی از سه هتل Disneyland Resort، اگر در حصار هستید، ترازو را پایین بیاورد. با این اوصاف، هر 3 این هتل بسیار گران هستند و این امتیاز به تنهایی برای توجیه اقامت در محل کافی نیست. توجیه بهتر/آسان تر به سادگی است چون تو میخوایخواه این به معنای اقامت یک شبه «خودت را خوب کن» یا رفتن همه جانبه به یک تعطیلات لوکس دیزنی لند باشد.

در هر صورت، صرفه جویی در مقداری پول همیشه کمک می کند، و این چیزی است که این تخفیف ها ارائه می دهند. از نظر تخفیف های فعلی دیزنی لند و افکار ما در مورد رزرو اقامت در یکی از هتل های محل در ماه های آینده تقریباً همین است. در حال حاضر، ما فقط می گوییم که اگر به یک تعمیر دیزنی نیاز دارید و در حصار انجام والت دیزنی ورلد یا دیزنی لند هستید… دیزنی لند را انتخاب کنید!

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای معاملات پذیرش پارک، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه بلیط دیزنی لند را بخوانید. در بررسی ها و رتبه بندی هتل های آناهیم درباره هتل های داخل و خارج از سایت اطلاعات کسب کنید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران دیزنی لند ما را بررسی کنید. برای ایده‌های منحصربه‌فرد درباره چیزهایی که سفر شما را بهبود می‌بخشد، بررسی کنید چه چیزهایی را برای دیزنی بسته بندی کنید. برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. در نهایت، برای راهنما فراتر از دیزنی، ما را بررسی کنید برنامه های سفر کالیفرنیای جنوبی برای سفرهای یک روزه به لس آنجلس، لاگونا بیچ، و هزاران مکان دیگر!

تفکرات شما

فکری در مورد امتیازات جدید در محل که به هتل های دیزنی لند ریزورت می آید؟ نظر شما در مورد این تخفیف های هتل برای استراحتگاه دیزنی لند چیست؟ آیا احساس می‌کنید این نرخ‌ها برای هتل بزرگ کالیفرنیا و دیزنی لند منصفانه هستند یا هنوز هم قیمت بالایی دارند؟ آیا برای تاریخ های شما در دسترس است؟ آیا 10 تا 20 درصد تخفیف برای متقاعد کردن شما برای رزرو سفر کافی است یا این قیمت ها هنوز خیلی بالا هستند؟ در مورد هتل Paradise Pier در مقابل اقامتگاه های شخص ثالث خارج از سایت چه احساسی دارید؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *