تورها

خطوط هوایی ترکی نیوارک را به عنوان دهمین دروازه ایالات متحده اعلام کرد

هواپیمایی ترکیه 10 خود را راه اندازی خواهد کردهفتم دروازه ایالات متحده ، نیوآرک ، نیوجرسی، در 21 مه 2021. شرکت هواپیمایی جهانی چهار پرواز در هفته را از و به پرواز انجام می دهد استانبول تا پایان ماه مه ، و در تاریخ 1 ژوئن ، فرکانس خود را به پروازهای روزانه افزایش می دهد.

هواپیمایی ترکیش با قطب مستقر در فرودگاه جدید استانبول ، که قرار است بزرگترین فرودگاه جهان باشد ، به 320 مقصد در 127 کشور با پنج قاره پرواز می کند و در موقعیت استراتژیکی قرار دارد که در یک پرواز سه ساعته به بیش از 60 مقصد متصل شود. دروازه Newark ، NJ 321 خط هوایی خواهد بودخیابان مقصد

پیش بینی می شود که اولین پرواز ، TK29 انجام شود فرودگاه استانبول (IST) در تاریخ 21 مه 2021 در ساعت 6:50 بعد از ظهر و رسیدن به فرودگاه بین المللی نیوآرک لیبرتی (EWR) در ساعت 10:40 بعد از ظهر اولین پرواز هواپیمایی ترکیش ایرلاینز که از فرودگاه بین المللی نیوآرک لیبرتی (EWR) حرکت می کند ، پرواز TK30 ، روز بعد در 22 مه 2021 ساعت 12:05 صبح حرکت می کند و ساعت 4 به فرودگاه استانبول (IST) می رسد: 50 بعد از ظهر

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

در ورودی جدید ، رئیس هیئت مدیره و کمیته اجرایی هواپیمایی ترکیه ، م. اولکر آئیچی اظهار داشت ، “ما خوشحالیم که با گشودن 10هفتم دروازه ایالات متحده و منتظر استقبال مسافران در این مسیر جدید برای تجربه خدمات کلاس جهانی ، غذاهای برنده جایزه و مهمان نوازی معروف ترکیه هستیم. در طول یک سال گذشته ، ما همچنان بهداشت و ایمنی را به عنوان یک اولویت اصلی برای مسافران و کارمندان خود حفظ کرده ایم ، همچنین تعهد زیادی برای برقراری ارتباط جهانی در شرایط دشوار داشته ایم و به همین دلیل همچنان به پیشرفت خود ادامه داده ایم. یک شرکت هواپیمایی موفق. “

برای کل تقویم سال 2020 ، خطوط هوایی ترکی 28 میلیون مسافر پرواز کرد ، با ضریب بار قابل توجه 71 درصد ، و توانست شبکه مسیر قوی خود را حفظ کند تا اتصال حیاتی را در زمانهای نامشخص فراهم کند. خطوط هوایی ترکی سال را به عنوان شلوغ ترین شرکت حمل و نقل شبکه در سال بست اروپا از نظر تعداد پرواز و همچنین یکی از پنج شرکت هواپیمایی برتر جهان. طبق گزارش Eurocontrol ، از تاریخ 5 مه 2021 ، علی رغم تعلیق پروازها به مقصد خاص ، هواپیمایی ترکیش با داشتن 493 پرواز در روز به طور متوسط ​​493 پرواز در روز به 208 مقصد در جهان ، به عنوان شلوغ ترین خط هوایی شناخته شد.

علاوه بر این ، فرودگاه استانبول ، حتی با 68 درصد ترافیک از دست رفته ، عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشت و موفق ترین فرودگاه اروپا در دسامبر سال 2020 بود. نتیجه ای که با عملکرد هواپیمایی ترکی روبرو شده است. از 15 تا 21 آوریل 2021 ، فرودگاه استانبول نیز با 567 پرواز خروجی / ورودی ، شلوغ ترین فرودگاه بود.

حق بیمه ناهار خوری، از جمله غذاهای گرم و خدمات نوشیدنی ، که قبلاً به دلیل همه گیری محدود شده بودند ، اخیراً برای همه پروازهای کلاس تجاری و اقتصادی بیش از دو ساعت و 15 دقیقه از سر گرفته شده است. کیت های راحتی ورساچه و هدفون Denon برای از بین بردن نویز فعال نیز برای پروازهای بین المللی کلاس تجاری موجود است.

در حالی که مسیرهای پرواز جدید و خدمات پردازنده دوباره در حال استفاده هستند ، سلامتی و ایمنی همچنان در اولویت اصلی شرکت هواپیمایی است. خطوط هوایی ترکی به دلیل تلاشهای مستمر این شرکت هواپیمایی در حصول اطمینان از بالاترین استانداردهای نظافت و سرویس بهداشتی ، که توسط کمتر از 10 شرکت هواپیمایی ارزیابی می شود ، توسط APEX (انجمن تجربه مسافر خطوط هوایی) دارای بالاترین سطح “الماس” است. . در ژوئن 2020 ، هواپیمایی ترکیه اعلام کرد ‘رهنمودهای سفر ایمن، “و همچنین دو پروتکل جدید بهداشتی در پرواز:” کیت های بهداشتی “حاوی ماسک صورت ، مواد ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده و همچنین خدمه کابین” متخصص بهداشت “که برای اجرای کلیه اقدامات بهداشتی و فاصله اجتماعی در هواپیما به پروازها منصوب شده اند . علاوه بر این ، شرکت مخابراتی یک فیلم ایمنی متحرک جدید ایجاد کرد ، مراقبت های اضافی هواپیمایی ترکیه برنامه ای با حضور سفیر جهانی خطوط هوایی دکتر اوز ، بینندگان را از طریق تجربه سفر مسافران که امروز باید با هواپیمایی جهانی پرواز کنند انتظار دارند.

برای مشاهده برنامه پرواز ، بازدید کنید www.turkishairlines.com، با شماره تماس 011-18-008-748-875 تماس بگیرید ، یا از هر دفتر فروش شرکت هواپیمایی ترکیش بازدید کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *