سفرهای دریایی

راهنمای سورتمه سواری و سورتمه سواری در ادمونتون

قبل از اینکه برای یک روز سورتمه سواری بیرون بروید، با کروز به سمت آن بروید وب سایت شهر ادمونتون برای به روز رسانی در مورد شرایط تپه.

امیلی مورفی پارک هیل

11624 Saskatchewan Drive NW

در سمت جنوب رودخانه ساسکاچوان شمالی واقع شده است، شیب تند در نهایت در پایین یکنواخت می شود و فرود نرمی را ایجاد می کند. این پارک همچنین مجهز به آتشگاه و حمام در نزدیکی است.

پارک گالاگر

9505 96 Avenue NW

این تپه با منظره ای خیره کننده از خط افق مرکز شهر همراه است. شیب بزرگ است، و باعث می شود یک پیاده روی طولانی به سمت بالا بروید – اما ارزش تلاش را دارد!

پارک خانه دولتی

9938 Groat Road NW

این تپه با منظره ای خارق العاده از دره مک کینون، مسیری هیجان انگیز را برای جویندگان هیجان ارائه می دهد. به علاوه صحنه هایی از فیلم روز برفی با بازی Chevy Chase اینجا فیلمبرداری شد!

پارک ملکه الیزابت

خیابان پارک ملکه الیزابت 10380

تپه ای در پارک ملکه الیزابت که در مرکز شهر قرار دارد، مکانی عالی برای یک بعدازظهر سورتمه سواری است. پس از آن با کاوش در مسیرهای پرپیچ و خم دره رودخانه در این نزدیکی، یک روز را از آن لذت ببرید.

راندل پارک ACT Hill

خیابان 113 2903

این تپه در پارک زیبای راندل، در سمت شمال شرقی شهر واقع شده است. یک منطقه به وضوح مشخص شده در سمت چپ تپه وجود دارد که می توانید از آنجا بالا بروید – یک ویژگی مهم که خطر برخورد را کاهش می دهد!

راندل پارک کوه والتون

خیابان 113 2903

همچنین در پارک راندل، کوه والتون گزینه شیب دارتری را برای بچه های بزرگتر یا بزرگسالانی که به دنبال هیجان یک تپه بزرگ هستند، ارائه می دهد. توصیه می‌کنیم از Act Hill شروع کنید، سپس به کوه Walton بروید تا روز خود را با یک ضربه آدرنالین به پایان برسانید!

وایت ماد پارک شمالی

13204 فاکس درایو NW

این دوی با اندازه متوسط ​​دارای پله‌هایی در طرفین است که به بالا منتهی می‌شوند، که به شما کمک می‌کند از تصادف عجیب و غریب جلوگیری کنید. همچنین یک ساختمان بزرگ دستشویی در پایین تپه وجود دارد که می تواند به عنوان اتاق تعویض استفاده شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *