تورها

رستوران بزرگ بریتانیایی (GBR)، سنت جیمز، لندن

GBR در پایین هتل مجلل DUKES لندن واقع شده است و دارای دکوراسیون ظریف و مبلمان شیک است. این یک فضای صمیمی با یک نوار در یک طرف، یک دیوار پشتی آینه ای و پنجره هایی به بیرون از طرف دیگر است. ضیافت ها دیوارها را می چینند و روکش های مخملی سبز روشن را با صندلی ها به اشتراک می گذارند.

گل‌های تازه میزهای مرمری مشکی را زینت می‌دهند، نور کم‌رنگ است و موسیقی کم است. این پیچیدگی نفس می کشد.

همچنین عنوان خود را، رستوران بزرگ بریتانیایی، ارائه می‌کند، زیرا مواد تشکیل دهنده از بریتانیا تهیه می‌شوند و به این ترتیب برچسب‌گذاری شده‌اند – بره کامبرین، گوشت خوک لنکاوی، ماهی خال مخالی کورنیش، حتی یک سوفله پکورینوی انگلیسی. سرآشپز نایجل منهام که متولد نورفولک است، منویی را طراحی کرده است که شامل غذاهای سنتی بریتانیایی با پیچ و تاب های امروزی است.

ماهی خال مخالی

ظروف را می توان به عنوان پیش غذا یا اصلی سفارش داد، بنابراین من انتخاب می کنم ماهی خال مخالی کورنیش سوخته برای شروع. نوارهای ماهی کمی زغال شده اند و ریواس یورکشایر تند، خرده های پنیر یورکشایر فتل و شربت رازیانه وجود دارد. ماهی تا حد کمال کباب شده است و همراهی های مختلف آن زیاد نمی شود. این یک غذای چشمگیر است.

برگر

همدم من را انتخاب می کند برگر یورکشایر واگیو به عنوان یک استارت که تقریباً به اندازه یک اصلی است. گوشت در یک نان بریوش با بری سامرست و ترافل تابستانی ساندویچ می شود. از قضا، برای یک منوی بریتانیایی، همان طور که انتظار دارید، یک طرف سیب زمینی سرخ کرده و مقداری آیولی برای غوطه ور شدن دارد. گوشت گاو واگیو آبدار و پر از طعم است و مطمئناً یک غذای خوب است.

در حال حرکت، من با ماهی می مانم و می گیرم کمر هیک ساحل جنوبی، با میگوهای قهوه ای پوشانده شده و روی بستری از پوره سرو می شود. همچنین یک تکه پوره سیر وحشی برای اضافه کردن زینگ لازم وجود دارد و ترکیب بافت ها به خوبی کار می کند. همراه من نیز از گوشت تکان نمی خورد و دستور می دهد 250 گرم استیک چشم دنده ای گراس فدرال. معمولاً با تراشه ها عرضه می شود اما در عوض او آنها را با آنها عوض می کند شارد رنگین کمان، عسل شکوفه پرتقال.

لازم نیست اضافه کنید که استیک کاملا پخته شده، کمی صورتی و لطیف است. سبزیجات را به اشتراک می گذاریم و تلخی شاتوت با شیرینی عسل به خوبی از بین می رود. یک طرف هم سفارش دادم لوبیا سبز، موسیر ترشی و ترد که به اندازه کافی آلدنته هستند و موسیرها ترد رضایت بخشی دارند.

فرو ریختن اپل

بنابراین، دسرها و یک سوء تفاهم جزئی وجود دارد، زیرا ما به جای دو تا سه می‌گیریم، وقتی به این خوبی هستند، چیز بدی نیست. این جی بی آر براملی اپل کرامبل یک نسخه ساختارشکن با کرامبل پراکنده دور یک پارفی وانیلی به شکل سیب با پوره سیب در مرکز است. همچنین یک شربت سیب قرمز و براملی خورشتی در بشقاب به اضافه یک فنجان کاسترد داغ وجود دارد. این کاملاً آن چیزی نیست که ما انتظار داشتیم، اما هیچ کدام بدتر از آن نیست.

فوندانت شکلاتی تیره

من سفارش داده ام فوندانت شکلاتی تیره که به شکل کلاسیک می رسد. فوندانت مایع گرمی ترشح می کند و در اطراف آن یک سوربت فندق با آجیل کامل، خوشه های پرتقال و کارامل نمکی است. اینجا جای تعجب نیست، فقط آنچه دکتر دستور داده است.

ریواس یورکشایر

سومین دسر از ریواس یورکشایر کمی غافلگیر کننده است، اما با این وجود ما وارد این کار می شویم. دو مرنگ با ادویه زنجبیل در دو طرف یک دوتایی از شربت ریواس و کمپوت قرار می گیرند که روی آن یک حبه کرم لخته شده است. این بسیار خوب و بسیار بریتانیایی است، اگرچه نکاتی از پاولوا دارد که منشأ آن نیوزیلند است.

رستوران جی بی آر

این یک وعده غذایی عالی بوده است، مایه خوشحالی است که بدانید مواد تشکیل دهنده آن از انگلستان تهیه شده است و حتی برای آن بهتر است. ناهار خوری در اینجا شیک و شیک است بدون اینکه آشکارا رسمی باشد. ما از تغییر جزئی سرآشپز نایجل منهام در غذاهای سنتی بریتانیایی لذت بردیم و مشتاقانه منتظریم ببینیم او در آینده چه خواهد کرد.

رستوران بزرگ بریتانیایی (GBR)

همه روزه ناهار خوری همه روزه از ساعت 12:00 تا 9:30 شب

خیابان سنت جیمز کوچک 36

لندن SW1A 1NS

تلفن: 020 7491 4840

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *