تورها

سالن DVC “Star View Station” در سال 2023 عرضه می شود!

دیزنی اعلام کرده است که سالن اعضای DVC “Star View Station” در سال 2023 آغاز به کار خواهد کرد. در این پست، اعلان رسمی و هنر مفهومی این مکان درون پارک در دیزنی لند را به اشتراک خواهیم گذاشت. به علاوه، چرا احتمالاً اضافه شده است، معنای آن برای تعمیرات اساسی Tomorrowland، و موارد دیگر. بیایید با جزئیات رسمی از دیزنی شروع کنیم.

فضاهای انحصاری اعضا مدت‌هاست که بخشی از چیزی است که کلوپ تعطیلات دیزنی با افتخار آن را «مجیک عضویت» می‌نامد. از سالن Top of the World، که اخیراً با پیشنهادات جدید شرورانه در بالای برج دریاچه خلیج در استراحتگاه معاصر دیزنی بازگشایی شد تا سالن رنگارنگ اعضا که کاملاً در هرم شیشه ای نمادین تخیل قرار گرفته است! غرفه در EPCOT، این مکان‌های اختصاصی از جمله مکان‌های مورد علاقه اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی در والت دیزنی ورلد توچال هستند.

Disney Vacation Club اکنون در حال توسعه اولین سالن اعضا در استراحتگاه دیزنی لند در کالیفرنیا است. این سالن جدید که “ایستگاه نمای ستاره ای کلاب تعطیلات دیزنی” نام دارد و پیش بینی می شود در نیمه اول سال 2023 افتتاح شود، در قلب Tomorrowland در پارک دیزنی لند، در فضای طبقه دوم ساختمان Star Wars: Launch Bay واقع خواهد شد. . این «فضا» با طراحی شیک میزبان تیم خدمات اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی و همچنین تعداد زیادی صندلی معمولی، Wi-Fi رایگان، ایستگاه‌های شارژ دستگاه و موارد دیگر خواهد بود.

سالن جدید هر روز در ساعات برنامه ریزی شده برای اعضای واجد شرایط * Disney Vacation Club با بلیط های پارک معتبر و رزرو پارک دیزنی لند باز خواهد بود. (* منافع مالکیت باید مستقیماً از Disney Vacation Development, Inc. خریداری شود و پذیرش پارک موضوعی معتبر و رزرو پارک نیز الزامی است، و رزرو پارک محدود است، مشروط به در دسترس بودن و تضمین نشده است.)

در مجموع 15 ملک Disney Vacation Club در چهار ایالت، از جمله Disney’s Riviera Resort، جدیدترین ملک Disney Vacation Club در Walt Disney World Resort، ویلاهای اخیراً توسعه یافته در Grand Floridian Resort & Spa و Aulani، A Disney Resort & Spa وجود دارد. در کو اولینا، هاوایی.

در مورد دلیل این امر، این بازاریابی هوشمند برای افزوده بزرگ بعدی Disney Vacation Club است که برجی در هتل دیزنی لند است.

برج جدید شامل بیش از 300 واحد با ترکیبی از ویلاهای استودیو، یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه خواهد بود. همچنین استودیوهای کوچک‌تری شبیه به استودیوهایی خواهد داشت که در ریویرا ریزورت دیزنی شروع به کار کردند و اقامتگاه‌هایی با ارزش ارائه می‌دهند.

ویلاهای هتل دیزنی لند تعداد اتاق‌های DVC در دیزنی لند را به طور تصاعدی نسبت به آنچه در حال حاضر در گرند کالیفرنیا وجود دارد افزایش می‌دهد. در حال حاضر، این برج قرار است در سال 2023 افتتاح شود. ما در چند ماه گذشته شاهد ساخت و ساز بوده ایم و در حال حرکت است. سریع. (زمانی که سهام زمانی برای فروش وجود دارد، دیزنی همچنان می تواند به سرعت بسازد!)

چیزی که برای من جالبتر است این است که باشگاه تعطیلات دیزنی فکر می کند این سالن برای تشویق فروش قراردادهای جدید برای ویلاهای هتل دیزنی لند ضروری است. بدیهی است که استراحتگاه دیزنی لند به طور قابل توجهی کوچکتر از والت دیزنی ورلد است و بازار توریستی مشابهی ندارد.

با این حال، حتی به نقطه اشباع نیز نزدیک نیست. پس از این اضافه شدن، استراحتگاه دیزنی لند همچنان تنها یک سوم از تعداد اتاق های DVC را به عنوان استراحتگاه Saratoga Springs خواهد داشت. این به دیگر استراحتگاه‌های Walt Disney World اشاره نمی‌کند، که بسیاری از آنها به تنهایی از کل موجودی DVC در DLR پیشی می‌گیرند.

یکی دیگر از اموال DVC در دیزنی لند ریزورت، مفهومی بی‌معنا و اسلم دانک است. تعداد زیادی تقاضای ارضا نشده برای یک ملک DVC دیگر در کالیفرنیا وجود دارد. ویلاهای گرند کالیفرنیا دشوارترین اقامتگاه برای رزرو و همچنین پرهزینه ترین از طریق بازار فروش مجدد هستند.

مالکیت در هتل دیزنی لند به دلیل محدودیت های عرضه و تقاضا و همچنین قیمت گذاری اتاق های هتل (که همه گران هستند) هوشمندانه است. در کالیفرنیا تنها فضای زیادی برای گسترش استراحتگاه وجود دارد، در حالی که می‌توانیم با خیال راحت انتظار داشته باشیم که DVC برای دهه‌های آینده پیشرفت‌های ثابتی را در فلوریدا ایجاد کند.

در مجموع، ساختن یک استراحتگاه جدید Disney Vacation Club به عنوان برج هتل دیزنی لند یک حرکت هوشمندانه است. همینطور است خریداری کردن یکی

شخصاً، ما در بازار نیستیم که مستقیماً به هر جایی امتیاز اضافه کنیم، اما اگر بودیم، استراحتگاه دیزنی لند انتخاب واضحی بود. من می توانم حدس بزنم که به اندازه کافی طرفداران دیزنی متمرکز در ساحل غربی یا حتی دو ساحلی وجود دارند که احساس مشابهی دارند. این یک زمین فروش برای ویلاها در هتل دیزنی لند نیست – من هنوز فکر می‌کنم خرید از طریق فروش مجدد در جای دیگر و صرف نظر از عضویت جادویی منطقی‌تر است – صرفاً تلاش برای کاهش انگیزه دیزنی برای اعلام عضو DVC “Star View Station” سالن استراحت

حتی اگر شرکت به پیش‌بینی فروش ویلاهای هتل دیزنی لند اطمینان داشته باشد، احتمالاً نگرانی‌های داخلی در مورد یکی دیگر از بدخواهان اولانی وجود دارد. در حالی که ساخت یک استراحتگاه مستقل در هاوایی آشکارا با یک افزونه در مجاورت یک مقصد تعطیلات پارک موضوعی محبوب در ایالات متحده بسیار متفاوت است، ترس ها قابل درک است.

ویلاهای گرند کالیفرنیا بسیار کوچکتر هستند و به بهترین استراحتگاه دیزنی در ایالات متحده متصل هستند و از یک ورودی خصوصی به دیزنی کالیفرنیا Adventure برخوردار هستند. حتی در آن زمان، آنها در ابتدا مخاطبی پیدا نکردند – در عوض، با گذشت زمان بر محبوبیت آنها افزوده شد.

با در نظر گرفتن همه موارد، قابل درک است که DVC بخواهد شرط های خود را پوشش دهد و امتیازات پیوستن به DVC در کالیفرنیا را افزایش دهد.

این بهتر از کاهش فروش کمتر از حد انتظار و تلاش برای یافتن راه هایی برای ایجاد انگیزه مالکیت است. (فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، اما همچنین فکر نمی‌کردم Star Wars: Galaxy’s Edge در میان جمعیت‌های کوچکی عرضه شود. گاهی اوقات واقعیت با انتظارات متفاوت است.

جنبه دیگری از این موضوع جایی است که سالن اعضای DVC “Star View Station” به ساختمان Star Wars Launch Bay/Innovations/Carousel of Progress می رود. این قابل بحث است زیرا در تابستان امسال شایعاتی شنیده می‌شود که در حال افزایش جذابیت هستند مبنی بر اینکه تعمیرات اساسی Tomorrowland در افق است، و این ساختمان بخشی از آن است.

خوب، ما اکنون می دانیم که – اگر اتفاقی با تعمیرات اساسی Tomorrowland بیفتد – این ساختمان احتمالاً همچنان وجود خواهد داشت.

من بیشتر نسبت به آن بی تفاوت هستم. تعمیرات اساسی دیزنی لند Tomorrowland در فهرست آرزوهای من قرار دارد، و فکر می کنم ساختمان چرخ و فلک یکی از کم استفاده ترین بسته های دیزنی لند است. این بنا سال هاست که رو به زوال است و خراب کردن آن و شروع تازه کار منطقی است.

با این حال، من فکر می‌کنم که یک تعمیر اساسی Tomorrowland بدون دست زدن به ساختمان چرخ و فلک انجام می‌شود، و مطمئن نیستم که به هر حال از فضا به نحو احسن استفاده شده باشد. من تقریباً ترجیح می‌دهم Imagineering را ببینم که مجبور می‌شود در چارچوب محدودیت‌های ساختمان موجود کار کند و تلاش می‌کند چیزی عالی ایجاد کند که از این فضا استفاده کند.

در نهایت، من از اعلام سالن اعضای “Star View Station” Disney Vacation Club خوشحالم. تجزیه و تحلیل فوق ما بر روی «چرا» این افزوده تمرکز داشت و اینکه آیا واقعاً فروش قراردادهای ویلاها در هتل دیزنی لند ضروری است یا خیر، اما اگر آن را کنار بگذاریم، امتیاز خوبی خواهد بود و ما همیشه از آن بهره خواهیم برد.

خوب است که به عنوان یک مشتری احساس ارزشمندی کنید، و این همان چیزی است که این کار را انجام می دهد – حتی اگر هدف واقعی فروش عضویت بیشتر باشد. گاهی اوقات ممکن است دو پرنده را با یک سنگ بکشید، و پیشنهادات DVC Membership Extras نمونه بارز آن است.

هر زمان که در یک رویداد DVC شرکت می‌کنیم، نگاهی پنهانی می‌بینیم یا از سالن‌های موجود بهره می‌بریم، باعث می‌شود که از عضویتمان کمی احساس ارزشمندی و رضایت کنیم. ما نمی‌توانیم تنها چنین باشیم، و این برای دو طرف سودمند است – اعضای خوشحال احتمالاً خودشان محصول را توصیه می‌کنند یا بیشتر از آن را خریداری می‌کنند. (باید درس بزرگتری در این احساس برای همه شرکت وجود داشته باشد.)

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. اگر قصد پیوستن به DVC را دارید، ابتدا راهنمای نهایی ما برای کلوپ تعطیلات دیزنی را مطالعه کنید. اگر هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا عضویت برای شما مناسب است یا خیر، «قبل از خرید امتحان کنید» و امتیاز از آن اجاره کنید فروشگاه اجاره DVC. اگر متقاعد شده‌اید که عضویت برای شما مناسب است، گزینه‌های تخفیف‌خورده را بررسی کنید بازار فروش مجدد DVC.

تفکرات شما

برای سالن اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی در “ایستگاه ستاره دید” در دیزنی لند هیجان زده اید؟ آیا با برداشت ما در مورد چرایی احتمال اضافه شدن این مورد موافق هستید یا مخالف؟ خوشحالید که یک سالن استراحت در Disneyland Resort وجود دارد یا از اینکه این بدان معنی است که ساختمان چرخ و فلک به اطراف چسبیده است، ناامید هستید؟ آیا قصد خرید ویلاهای هتل دیزنی لند را دارید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد در مورد تجربیات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *