تورها

ماپت سرود کریسمس “When Love is Gone” نسخه برای سی امین سالگرد به دیزنی + می آید!

یکی از نکات برجسته نمایشگاه D23 2022 “جادو در هوا: 30 سال سرود کریسمس ماپت” بود. در این پست، عکس‌هایی از پنل، اخبار مربوط به نسخه کامل فیلم از جمله “When Love is Gone” و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذاریم.

مدیریت این پنل را نینا وست بر عهده داشت که برایان هنسون کارگردان، دیو گولز، مجری اصلی ماپت (که نقش گونزو/چارلز دیکنز را بازی می کند)، ترانه سرای برنده اسکار، پل ویلیامز، و طراح صحنه و لباس برای فیلم پولی اسمیت، مدیریت می شد. این یک نمایش کاملاً جشن بود – درود بر همه فیلم‌های تعطیلات، اما بیشتر سرود کریسمس ماپت.

بیایید لد را دفن نکنیم: خبر مهم پانل سی‌امین سالگرد سرود کریسمس ماپت این است که نسخه کامل فیلم شامل «When Love is Gone» از 11 دسامبر 2022 در دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود. برایان هنسون این خبر را در تاریخ فاش کرد. مرحله، نشان می دهد که این نسخه از ماپت سرود کریسمس تحت نسخه های اضافی به عنوان یک نسخه توسعه یافته در دسترس خواهد بود.

برایان هنسون همچنین داستان چگونگی حذف «When Love is Gone» از فیلم را در وهله اول به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که جفری کاتزنبرگ کسی بود که صحنه را قطع کرد و گفت که برای بچه‌های کوچک خیلی احساسی و بالغ است که نمی‌توانند با فیلم ارتباط برقرار کنند. کاتزنبرگ اشاره کرده بود که علیرغم نمرات بالای تماشاگران در نمایش‌ها، بچه‌ها را دیده بود که در طول آهنگ از هم جدا شده بودند و می‌خواست آن را برای اجرای تئاتر حذف کنند.

به گفته هنسون، آن دو توافق کردند که آهنگ را می توان برای اجرای تئاتر حذف کرد، اما بلافاصله پس از آن برای هر انتشار خانگی بازسازی می شود. هنسون با این ترتیب موافق بود زیرا کاتزنبرگ مدافع قوی فیلم بود و از آنجایی که اکثر مردم به هر حال فیلم را در خانه می دیدند.

هنسون گفت که وقتی فیلم را قطع کردند، ابتدا نسخه ای را برای ویدیوی خانگی با استفاده از استانداردهای رایج تلویزیون بریتانیا در آن زمان ساختند. بعد از آن «وقتی عشق رفت» را حذف کردند و از روی آن نسخه تئاتری ساختند. متأسفانه با شروع دوره کیفیت بالا، کات 1080 (یا بالاتر) از فیلم وجود نداشت. دیزنی یک نسخه با وضوح بالا می خواست، بنابراین آنها برای ایجاد یک برش جدید بازگشتند.

به گفته هنسون، دیزنی نتوانست فیلم «When Love is Gone» را ردیابی کند. او گفت که اطمینان‌های متعددی به او داده شد که گم نشده است – جایی که فیلم ذخیره شده است یک مرکز فنی کالر با امنیت بالا بوده و باید جایی باشد. او به دیزنی اعتبار داد و گفت که آنها دو نفر وظیفه یافتن فیلم را داشتند – اما آنها برای سالها و سالها هیچ شانسی نداشتند.

هنسون ادامه داد: «تقریباً دو سال پیش – و متوجه خواهید شد که من روی آن تأکید می‌کنم – آنها به من گفتند که بالاخره آن را پیدا کردند.» او در ادامه توضیح داد که آنچه که آنها پیدا کردند از نظر فنی نگاتیو اصلی فیلم نبود، بلکه یک بازتولید ثانویه از آن بود. (متاسفم، اصطلاح دقیق استفاده شده را به خاطر نمی آورم.)

ما تقریباً دو سال پیش در این مورد گزارش دادیم که هنسون در این مورد به اشتراک گذاشت رادیو بی بی سی 2 که “When Love is Gone” توسط دیزنی پیدا شده بود و به زودی بازگردانده می شد. در آن زمان، کارگردان برایان هنسون اخیراً از دیزنی تماس گرفته بود و به او گفته بود که فیلم در حال بازسازی با کیفیت 4K است و از او خواسته شد تا نسخه جدید را تأیید کند.

هنسون پس از بررسی قرقره‌ها دو سال پیش، با دیدن بازسازی آهنگ اصلی شگفت‌زده شد: “من می‌گفتم، “نه، شما این کار را نکردید!” و آنها گفتند: “بله، ما انجام دادیم! پیداکردیم!’ خیلی خوشحال بودم، خیلی خوشحال بودم. همه آنها دوباره با نسخه کامل تنظیم شده اند. نمی‌دانم که آیا آن‌ها می‌خواهند آن را به موقع برای کریسمس در دیزنی پلاس عرضه کنند یا نه… اما در حال بازگشت است، نسخه کامل در حال بازگشت است.»

همانطور که هنسون در طول این پانل تکرار کرد، همه اینها تقریباً دو سال پیش بود.

در صورتی که عنوان شماره 1 ما را از دست دادید لیست بهترین فیلم های کریسمس دیزنی یا متوجه تبلیغات بی وقفه این وبلاگ درباره همه چیزهای ماپت در والت دیزنی ورلد نشده اید، ما طرفداران زیادی هستیم. به یاد دارم، من در واقع هرگز قطعه اصلی فیلم را ندیده‌ام – نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره این کلاسیک کریسمس را ببینم که (به معنای واقعی کلمه) بیش از هر فیلم دیگری تماشا کرده‌ام. این واقعا یک خبر عالی است!

بقیه پانل سی ام سالگرد سرود کریسمس ماپت عالی بود. برایان هنسون، دیو گولز، پولی اسمیت، و پل ویلیامز حکایت های بسیار خوبی داشتند. من برخی از آنها را اینجا به اشتراک می‌گذارم، اما دیزنی دوربین‌های زیادی داشت که از ارائه فیلمبرداری می‌کردند – پیشنهاد می‌کنند که (خوشبختانه) به زودی به صورت آنلاین، یا شاید حتی Disney+ منتشر شود. به هر حال چند تا عکس براتون میذارم…

به نکات برنامه ریزی سفر دیزنی و مشاوره جامع نیاز دارید؟ حتما بخوانید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات پارک دیزنی، جایی که می توانید راهنماهای جامع دنیای والت دیزنی، دیزنی لند و فراتر از آن را بیابید! برای به روز رسانی دیزنی، اطلاعات تخفیف، دانلود رایگان ما نکات صرفه جویی در پول برای دنیای والت دیزنی کتاب الکترونیکی و خیلی چیزهای دیگر، برای خبرنامه ایمیل رایگان ما ثبت نام کنید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد بازسازی «When Love is Gone» توسط دیزنی+ برای سی امین سالگرد ماپت کریسمس چیست؟ آیا این کریسمس نسخه توسعه یافته یا برش تئاتر را تماشا خواهید کرد؟ موافق یا مخالف هستید که ماپت سرود کریسمس یکی از بهترین فیلم های تعطیلات تمام دوران است؟ هر سوالی دارید؟ ما عاشق شنیدن نظرات خوانندگان هستیم، بنابراین لطفاً هر گونه نظر یا سؤال دیگری را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *