تورها

منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی در مقابل دنیای دیزنی

اعضای هیئت مدیره منطقه نظارت بر گردشگری مرکزی فلوریدا (CFTOD) که توسط فرماندار دیسانتیس منصوب شده بودند، اعلام کردند که از والت دیزنی ورلد شکایت خواهند کرد. این پست تحولات جلسه امروز CFTOD که مجوز این دعوا را صادر کرد، تفاوت آن با شکایت هفته گذشته دیزنی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

هیئت مدیره جدید CFTOD برای اینکه سریع شما را به سرعت بالا بیاورد، اظهار داشت که قراردادهای توسعه بین دیزنی و منطقه بهبود Reedy Creek (RCID) که خبر ملی را برای استفاده از “شاه چارلز کلاوز” و دیگر عبارات خیالی، آنها را برای نظارت بر منطقه توریستی دنیای والت دیزنی ناتوان کرد و عملاً نام آنها را تضعیف کرد.

CFTOD مکرراً این میثاق های ساعت یازدهم، لحظه آخری یا مخفیانه را که به طور غیرقانونی بسته شده اند نامیده است. شایان ذکر است که RCID دو بار، در ژانویه و فوریه 2023، موافقت‌نامه‌های توسعه را به اطلاع عموم رساند و در دو جلسه مختلف هیئت مدیره عمومی، که هر دو دوره‌هایی را برای اظهارنظر عمومی ارائه کردند، آشکارا در مورد آنها بحث کرد. CFTOD و فرماندار نیز در موارد بی‌شماری این توافق‌ها را به‌عنوان براندازی اراده رأی‌دهندگان فلوریدا طبقه‌بندی کرده‌اند. با این حال، “آیا دولت باید در یک نبرد حقوقی پرهزینه با بزرگترین کارفرما و موتور گردشگری خود، y/n قرار گیرد؟” سوالی در برگه رای انتخابات میان دوره ای فلوریدا نبود.

به سرعت به هفته گذشته در جلسه عادی CFTOD، که هیئت نظارت منطقه جدید اعلام کرد که موافقت نامه توسعه و اعلامیه میثاق های محدود توسط و بین (سابق) منطقه بهبود Reedy Creek (RCID) و والت منعقد شده است. Disney Parks & Resorts باطل و غیرقابل اجرا بود. این را مشابه فریاد زدن در نظر بگیریدمن اعلام ورشکستگی میکنمدر کف دفتر شما فقط به این دلیل که شما آن را با صدای بلند و با زور اعلام می کنید، از نظر قانونی آن را چنین نمی کند.

با پیش‌بینی دقیقاً این حرکت، شرکت شکایتی آماده داشت و والت دیزنی ورلد از فرماندار DeSantis و اعضای هیئت مدیره CFTOD در سمت‌های رسمی خود ظرف چند ساعت در دادگاه فدرال شکایت کرد. در پاسخ به آن، CFTOD جلسه ای را برای 1 مه 2023 برای بحث در مورد یک دستور جلسه تشکیل داد: «بحث و هدایت هیئت مدیره به وکیل دعوی قضایی و مجوز برای دفاع از مقامات منطقه که در سمت های رسمی شکایت می شوند».

جلسه منطقه نظارت بر گردشگری مرکزی فلوریدا به اندازه کافی جالب آغاز شد، با یک نظر دهنده عمومی که یکی از اعضای کلوپ تعطیلات دیزنی است و به صراحت بگویم، دیوانه مثل جهنم. او هیئت مدیره را پاره کرد و به آنها اطلاع داد که همیشه می‌خواهد به ایالت بزرگ و آزاد فلوریدا بازنشسته شود، که او طرفدار دسانتیس به عنوان رئیس‌جمهور بود «تا زمانی که این جنگ احمقانه را شروع کرد» که «ما را ویران می‌کند».

صاحب نظر از مدیریت والت دیزنی ورلد در مورد اموال و زیرساخت هایش تمجید کرد و اظهار داشت که جاده ها و محوطه سازی روی ملک در مقایسه با بقیه فلوریدا استثنایی هستند. او ادعا کرد که DeSantis و CFTOD فراتر رفته اند. «افزایش مالیات برای پرداخت هزینه دفاع شما اشتباه است. اگر از پول ما بردارید، اشتباه است. پول ما را خرج می کنی؟ از ما مالیات می گیری؟!» او از هیئت مدیره CFTOD خواست استعفا دهد، دست از کار بکشد یا کارهایی را که به نفع منطقه است و نه به نفع استاندار انجام دهد.

این به دنبال جلسه هفته گذشته است، زمانی که مارتین گارسیا، رئیس هیئت مدیره به صاحبان مشاغل دیزنی اسپرینگز گفت که هیئت مدیره برای پرداخت هزینه های قانونی باید مالیات ها را افزایش دهد. آن شرکت کنندگان در عملیات دیزنی اسپرینگز از CFTOD درخواست کرده بودند که تنش را کاهش دهد زیرا اقدامات آنها همچنین به آنها آسیب می رساند – که بسیاری از آنها صاحبان مشاغل کوچک هستند. گارسیا گفت که هیئت مدیره باید مالیات ها را افزایش دهد، قبل از طرح هر گونه شکایتی رخ داده است. (جالب است که ببینیم آیا CFTOD آتش نشانان را از دست می دهد یا نه – گروهی که با وعده افزایش حقوق و منابع بیشتر از آنها حمایت کرده بود.)

پس از اظهارنظرها، هیئت ناحیه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی به اتفاق آرا به شکایت از والت دیزنی ورلد در دادگاه ایالت فلوریدا مرکزی رأی داد. گارسیا تلاش کرد تا این حرکت را با گفتن اینکه هیئت مدیره «اکنون چاره‌ای جز پاسخ دادن ندارد» از زمانی که شرکت والت دیزنی از آنها شکایت کرده است، توجیه کند. او ادامه داد که CFTOD قصد دارد «در حیاط خلوت خودمان به دنبال عدالت باشیم» که هم آنها و هم والت دیزنی ورلد در آن ساکن هستند.

گارسیا همچنین بیان کرد که هیئت مدیره جدید CFTOD در مدت زمان کوتاه خود از زمان تحویل گرفتن از ناحیه بهبود Reedy Creek چه دستاوردهایی داشته است. لیست واقعی لباسشویی از دستاوردهای مربوط به بررسی اسناد، استخدام وکلا، مشاوران، و درگیر کردن دیگران برای مبارزه با دیزنی. به اعتبار آنها، اینها عمدتاً چیزهایی هستند که RCID هرگز نتوانسته آنها را “به انجام برساند”.

او همچنین ادعا کرد که هیئت نظارت منطقه ای گردشگری فلوریدا مرکزی در حال مدرن سازی دنیای والت دیزنی است. دیزنی از این هیئت شکایت کرد تا ما را از بهبود منطقه و عملیات آن باز دارد. دیزنی از یک دادگاه فدرال در تالاهاسی می خواهد که زمان را به سال 1967 برگرداند، اما این هیئت در عوض منطقه را به قرن بیست و یکم می آورد. من تعجب می کنم که آنها اعتباری برای افتتاحیه TRON Lightcycle Run در نظر نگرفتند، زیرا چرا که نه؟

قبل از پرداختن به تفسیر، تمایز کلیدی در اینجا این است که دیزنی شکایت خود را در دادگاه فدرال ناحیه شمالی فلوریدا تنظیم کرد، برخلاف دادگاه ایالتی. توضیح ساده برای اینکه چرا هیئت منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی به جای پاسخ به دعوای موجود و طرح دعوای متقابل، شکایت خود را علیه والت دیزنی ورلد تنظیم می کند، به این دلیل است که دادگاه ایالتی در فلوریدا مرکزی احتمال بیشتری برای نتیجه مطلوب برای هیئت مدیره دارد. ، فرماندار و یارانشان.

فرماندار دیسانتیس در ارائه واکنش خود به شکایت هفته گذشته به این موضوع اشاره کرد. من فکر نمی کنم این کت و شلوار شایستگی داشته باشد. فکر کنم سیاسی باشه من فکر می کنم آنها به دلایلی در تالاهاسی ثبت نام کردند، زیرا آنها در تلاش هستند تا تصمیم دادگاه منطقه ای را صادر کنند، اما ما به قانون بسیار مطمئن هستیم. در ایالت فلوریدا، روزهایی که یک شرکت را بدون هیچ مسئولیتی بر روی جایگاه قرار می‌دادند، به پایان رسیده است.»

اظهارات دیسانتیس در مورد تشکیل پرونده در تالاهاسی به دلایلی اشاره ای به شکایتی است که در ناحیه شمالی فلوریدا ثبت شده است، جایی که پرونده به قاضی منطقه ای ایالات متحده، مارک ای واکر، واگذار شده است. این قرعه کشی شرکت را برای موفقیت آماده می کند، زیرا واکر تجربه گسترده ای در مورد موارد اصلاحیه اول و احکام اخیر او احتمال موفقیت بالای دیزنی را نشان می دهد.

قاضی واکر در لغو مفاد کلیدی قانون آزادی فردی فلوریدا، رویکرد ایالت را “مثبتا دیستوپیایی” نامید و به آن استناد کرد. چیزهای عجیب و غریب در (ذهن) زیر پا گذاشتن قانون. «در سریال محبوب تلویزیونی چیزهای عجیب و غریب“وارونه” یک بعد موازی را توصیف می کند که حاوی نسخه ای تحریف شده از جهان ما است. چیزهای غریبه را ببینید (Netflix 2022). اخیراً، فلوریدا مانند یک اصلاحیه اول وارونه به نظر می رسد. این اولین بار برای واکر بود نظر 44 صفحه ای.

«معمولاً، متمم اول، دولت را از سنگین کردن گفتار منع می‌کند، در حالی که بازیگران خصوصی ممکن است آزادانه سخنرانی را بار کنند. اما در فلوریدا، اصلاحیه اول ظاهرا بازیگران خصوصی را از سنگین کردن سخنرانی منع می کند، در حالی که ایالت ممکن است آزادانه سخنرانی را تحت فشار قرار دهد. باقی این نظر، نگاهی پنهانی جزئی به حکم واکر در مورد ادعاهای متمم اول دیزنی است.

بنابراین ممکن است به نظر می رسد منطقی است که هیئت منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی برای یافتن یک قاضی دوستانه تر و اطمینان از تصمیم مطلوب تری به انجمن مراجعه کند. اما اینطوری کار نمی کند. نتیجه پرونده فدرال مانع از نتیجه پرونده ایالتی می شود و عملاً تصمیم دادگاه ایالتی را جایگزین یا مورد بحث قرار می دهد. این یک پیروزی توخالی خواهد بود که در تصویر بزرگتر کاملاً بی معنی است.

پس چرا به هدر دادن پول (مالیات دهندگان) برای طرح شکایت جداگانه در دادگاه ایالتی زحمت بکشید؟ برای هزارمین بار، این یک موضوع کاملاً یک تئاتر سیاسی است. نمایشی که در آن همه چیز ساخته شده و نکات مهمی نیستند. حدس من این است که هیئت مدیره CFTOD نشان می دهد که در حالی که پرونده فدرال هنوز در حال بررسی است، شانس خوبی برای پیروزی در دادگاه ایالتی دارد. پس از آن، سیاستمداران و اعضای هیئت مدیره آن تصمیم مشکوک را در حالی اعلام می کنند که “پیروزی” و “فلوریدا شرکت کالیفرنیا را شکست می دهد” و چه چیزی در طول حضورهای تلویزیونی بلافاصله پس از این پرونده.

در چرخه اخبار امروز، اول بودن اغلب مهمتر از دقیق بودن است، بنابراین عناوین درباره برنده شدن هیئت مدیره و فرماندار می توانند در مورد افکار عمومی، جمع آوری کمک های مالی، اعداد نظرسنجی و غیره وزن خاصی داشته باشند. همه اینها مهم هستند. بیشتر به آنها هدف در اینجا حکومت نیست، بلکه «مالکیت» مخالفان در جنگ های فرهنگی است.

اگر و زمانی که پرونده فدرال به نفع دیزنی تصمیم گیری شود، CFTOD همچنان می تواند به پیروزی دادگاه ایالتی در ملاء عام اشاره کند و آن را به عنوان مبنایی برای استدلال در مقابل دادگاه تجدیدنظر ناحیه یازدهم پیشنهاد کند. (البته، همه اینها پیش‌فرض می‌گیرند که CFTOD در دادگاه ایالتی برنده خواهد شد و دیزنی در برابر قاضی واکر برنده خواهد شد.)

صرف نظر از نتایج قانونی، از طریق منشور تئاتر سیاسی، پیروزی زودهنگام در اینجا می تواند برای فرماندار «مهم» باشد. سایر جمهوری خواهان در مورد این موضوع شروع به فاصله گرفتن از DeSantis یا بوی خون در آب کرده اند.چندین نامزد 2024 که تاکنون نظر داده اند). تفسیر ما در دو پست مختلف گذشته (اینجا و اینجا) تا حد زیادی حول آن زاویه نبرد می چرخید، و این سوال را مطرح می کرد که آیا دیسانتیس دست خود را بیش از حد بازی کرده است یا در ادامه دادن به فشار دادن پس از بازگشت ایگر اشتباه محاسباتی کرده است. مثل همیشه، جالب است که ببینیم از اینجا چگونه بازی می کند.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع، راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی ما برای همه چیزهایی است که باید بدانید!

اندیشه های تو

افکاری در مورد شکایت منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی از والت دیزنی در دادگاه ایالتی در فلوریدا مرکزی؟ فکر می‌کنید این یک حرکت هوشمندانه است یا هدر دادن دلارهای مالیاتی است که بهتر است در جای دیگری خرج شود؟ واکنش دیگری به آخرین فصل درام RCID/CFTOD وجود دارد؟ امیدوارم این نبرد در حال افزایش شروع شود تنش زدایی به زودی تا بتوانیم دوباره روی تفریح ​​پارک ها تمرکز کنیم؟ نظرات را مدنی نگه دارید و از حملات شخصی یا تداوم جنگ های فرهنگی بیهوده خودداری کنید. بحث کردن با احترام در مورد تغییر کاملاً خوب است، اما به دیگران حمله نکنید یا برای بحث و جدل ترول نکنید. به همین دلیل فیس بوک اختراع شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *