تورها

پارک‌های دنیای دیزنی و موارد دیگر برای طوفان نیکول آینده تعطیل می‌شوند

همه 4 پارک موضوعی و بیشتر در والت دیزنی ورلد به دلیل طوفان نیکول آینده بسته می شوند. Magic Kingdom، EPCOT، Hollywood Studios، و Animal Kingdom تا زمانی که طوفان از اورلاندو عبور نکند، بازگشایی خواهند شد. علاوه بر این، بسته‌ها، تغییرات و لغو‌های دیگری حداقل تا جمعه، 11 نوامبر 2022 وجود دارد. این پست خلاصه‌ای از تمام به‌روزرسانی‌های عملیاتی جاذبه‌های فلوریدا مرکزی را ارائه می‌کند.

این سیستم به طوفان گرمسیری نیکول تشدید شده و در مسیری به سمت فلوریدا مرکزی به وضعیت طوفان نزدیک شده است. همراه با آن هشدارهای طوفان استوایی داخلی در حال حاضر برای مناطق Orange و Osceola، جایی که والت دیزنی ورلد واقع شده است، وجود دارد. به گفته مرکز ملی طوفان، آنچه پیش‌بینی می‌شود تبدیل به طوفان نیکول شود، به باهاما رسید و امشب فلوریدا را با بادهای نیروی طوفان استوایی هدف قرار داده است.

NHC خود را به روز می کند مشاوره طوفان استوایی نیکول هر چند ساعت یکبار، در آن نقطه، “مخروط عدم قطعیت” را تغییر می دهد که نشان دهنده دامنه احتمالات برای مرکز طوفان است که تا پنج روز در آینده گسترش می یابد. همه شهرستان‌های فلوریدا در وضعیت اضطراری قرار دارند و هزاران نفر از ساکنان فلوریدی تحت دستور تخلیه هستند زیرا انتظار می‌رود طوفان استوایی نیکول امروز با هشدارهای طوفان در سواحل فلوریدا به یک طوفان رده 1 تبدیل شود.

دنیای والت دیزنی در حال برنامه ریزی برای انجام تنظیمات عملیاتی زیر برای اولویت دادن به ایمنی اعضای بازیگران و مهمانان در طول طوفان است:

پارک های موضوعی و پارک های دیگر

پارک های تفریحی والت دیزنی ورلد توچال امروز، 9 نوامبر 2022، از ساعت 5 بعدازظهر بسته خواهد شد.

پارک‌ها تا صبح فردا، 10 نوامبر 2022 بسته می‌مانند. مهمانان توچال تشویق می‌شوند قبل از بازگشت به هتل Disney Resort خود از گزینه‌های غذا و نوشیدنی در پارک‌های موضوعی لذت ببرند. پارک‌های موضوعی احتمالاً فردا، 10 نوامبر 2022، در زمان مقرر خود بازگشایی نخواهند شد.

در اینجا زمان بسته شدن پارک ها یا بسته شدن امروز آمده است:

پادشاهی حیوانات دیزنی: بسته شدن امروز، 9 نوامبر، ساعت 5 بعد از ظهر با آخرین رزرو غذا در ساعت 5 بعد از ظهر

استودیوی هالیوود دیزنی: بسته شدن امروز، 9 نوامبر، ساعت 18 با آخرین رزرو غذا در ساعت 18

پادشاهی جادویی: بسته شدن امروز، 9 نوامبر، ساعت 7 بعد از ظهر آخرین رزرو غذا برای مهمان ما باشید، میخانه درخت لیبرتی، نعل اسبی الماس و میز سلطنتی سیندرلا ساعت 18 خواهد بود و آخرین غذاخوری برای سایر غذاخوری ها ساعت 18:30 خواهد بود.

EPCOT: بسته شدن امروز، 9 نوامبر، ساعت 7 بعد از ظهر آخرین رزرو ناهار خوری برای مسیو پل، رستوران اسپیس 220، تالار ضیافت سلطنتی آکرشوس و رستوران گاردن گریل ساعت 18 خواهد بود و آخرین وعده غذایی برای سایر غذاخوری ها در ساعت 18:30 خواهد بود.

همانطور که قبلا به اشتراک گذاشته شد، ساعات طولانی پارک موضوعی عصرگاهی در پادشاهی جادویی امروز 9 نوامبر 2022 لغو خواهد شد.

برای هماهنگی با ساعات تغییر یافته پارک موضوعی، دیدنی های شبانه امروز، 9 نوامبر، از جمله Disney Enchantment در Magic Kingdom Park، Harmonious در EPCOT و Fantasmic لغو خواهد شد! در استودیوی هالیوود دیزنی

تالاب تایفون دیزنی به طور موقت پنجشنبه، 10 نوامبر 2022 بسته خواهد شد. (ساحل بلیزارد دیزنی در حال حاضر برای فصل تعطیل است.)

گلف مینیاتوری زمستان تابستانی و گلف مینیاتوری باغ فانتزیا & گلف مینیاتوری فیرویز پنجشنبه 10 نوامبر 2022 نیز به طور موقت بسته خواهد شد.

استراحتگاه های جهانی والت دیزنی

مهمانانی که در فورت وایلدرنس توچال و کمپ دیزنی اقامت دارند باید تا ساعت 3 بعدازظهر امروز، 9 نوامبر، حرکت کنند. والت دیزنی ورلد با مهمانانی که رزرو کرده اند تماس می گیرد تا به آنها کمک کند اقامتگاه های دیگری را پیدا کنند.

مهمانانی که در خانه درختی ویلا در استراحتگاه ساراتوگا اسپرینگز دیزنی اقامت دارند، باید تا امروز، 9 نوامبر، ساعت 3 بعدازظهر حرکت کنند.

سفر Star Wars: Galactic Starcruiser که قرار بود فردا، 10 نوامبر آغاز شود، لغو خواهد شد. دیزنی برای رزرو با مهمانان تماس می گیرد.

در این زمان، سایر هتل‌های Walt Disney World Resort به روی مهمانان باز هستند.

صبحانه‌های شخصیتی در هتل‌های Disney Resort شامل شخصیت‌های فردا صبح، 10 نوامبر نخواهد بود، بنابراین دیزنی می‌تواند مهمان‌های بیشتری را که در این مکان‌ها برای صبحانه اقامت دارند، در خود جای دهد.

غذاخوری و وسایل اضافی دلربا

والت دیزنی ورلد که فوراً اعمال می‌شود، سیاست‌های لغو را تا اطلاع ثانوی برای صرف غذا و تجربه‌های دیگر مانند Savi’s Workshop و Bibbidi Bobbidi Boutique اعمال نخواهد کرد. مهمانانی که رزروهای پیش‌پرداخت شده دارند لغو شده و به فرم اصلی پرداخت بازپرداخت می‌شوند.

اجرای نمایش موزیکال هوپ دی دو در ریزورت و اردوگاه فورت وایلدرنس دیزنی برای چهارشنبه 9 نوامبر لغو شد.

Ferrytale Fireworks: A Sparkling Dessert Cruise برای چهارشنبه 9 نوامبر لغو شد.

دیزنی اسپرینگز

دیزنی اسپرینگز امروز، 9 نوامبر، ساعت 7 بعدازظهر زود بسته خواهد شد و آخرین رزرو غذا در ساعت 6:30 بعد از ظهر دیزنی اسپرینگز تا فردا صبح، 10 نوامبر بسته خواهد بود.

حمل و نقل اتوبوس دنیای والت دیزنی از دیزنی اسپرینگز تا ساعت 8 بعد از ظهر امروز 9 نوامبر 2022 کار خواهد کرد.

در اینجا چیز زیادی برای اضافه کردن نداریم. پیش‌بینی می‌شود که طوفان استوایی نیکول به عنوان طوفان رده 1 اواخر امشب یا در طول شب با مسیری که مستقیماً از فلوریدا مرکزی می‌گذرد – مستقیماً به سمت کریدور توریستی و دنیای والت دیزنی به خشکی برسد. این سیستم در حال حاضر دارای بادهای نیروی طوفان استوایی با سرعت 485 مایل و تندبادهایی با سرعت 59 مایل در ساعت است – با توجه به اندازه آن، این امر تا حدودی بر اکثر مناطق فلوریدا تأثیر خواهد داشت، اما امیدواریم که تقریباً به اندازه طوفان ایان ویرانگر نباشد.

با این وجود، اگر در والت دیزنی ورلد یا هر جای فلوریدا هستید، ایمن باشید. این را به خاطر خود و اعضای Cast و سایر مهمانان جدی بگیرید. همانطور که پیش بینی طوفان دقیق شده است، هنوز 100٪ قطعی نیست. تنها برای والت دیزنی مناسب است که زندگی و ایمنی انسان ها را در اولویت قرار دهد، احتیاط کند و پارک ها را ببندد، مهمانان را جابجا کند، و سرگرمی را لغو کند. امیدواریم این اتفاق به سرعت و با کمترین آسیب و آسیب بگذرد و والت دیزنی ورلد بتواند فعالیت های عادی خود را از سر بگیرد، البته با تاخیر در افتتاحیه در 10 نوامبر 2022.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا در حال حاضر در والت دیزنی ورلد یا فلوریدا مرکزی هستید؟ آیا در طوفان های گذشته بازدید کرده اید؟ اطلاعات اضافی، افکار یا تجربیات دست اولی برای به اشتراک گذاشتن در مورد طوفان در والت دیزنی ورلد دارید؟ آیا با توصیه های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *