تورها

پانل های پارک های دیزنی در نمایشگاه D23 2022

Disney Parks, Experiences and Products برنامه‌ها و پنل‌های خود را برای نمایشگاه آینده D23 در سپتامبر 2022 اعلام کرده است. با غرفه‌ها، نمایش پانل‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی، طرفداران می‌توانند چیزهایی بخرند، نمایشگرهای جالب ببینند و اولین کسانی باشند که قبلا هرگز یاد نمی‌گیرند. جزئیات زمین‌های مضمون جدید، جاذبه‌ها، نمایش‌ها و موارد دیگر را دیده‌اید.

غرفه «پارک‌ها و دنیای شگفت‌انگیز رویاهای دیزنی» از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا وارد داستان‌ها، جاذبه‌ها و ماجراهای جدیدی شوند که خیال‌پردازان دیزنی در سرتاسر جهان زندگی می‌کنند. طرفداران پشت صحنه جاذبه های ماجراجویی بایو تیانا را که به استراحتگاه دیزنی لند و استراحتگاه جهانی والت دیزنی می آید، دگرگونی EPCOT، تجربیات جدید با مضمون یخ زده، خط کروز دیزنی، سرگرمی های زنده و موارد دیگر را کشف خواهند کرد.

جاش دامارو، رئیس پارک‌ها، تجربه‌ها و محصولات دیزنی، یکشنبه، 11 سپتامبر 2022، ساعت 10:30 صبح، برای یک آینده بی‌کران: تجربیات و محصولات پارک‌های دیزنی به استیج Hall D23 می‌رود. این پانل پرچمدار Disney Parks & Resorts است و نگاهی به جزئیات جدید پروژه های مورد انتظار در حال توسعه در سراسر جهان خواهد داشت.

ما هستیم امید که پانل پارک ها و استراحتگاه ها بیش از آنچه در بالا ذکر شد را پوشش می دهد. دگرگونی Tomorrowland و Fantasyland در دیزنی لند، تاریخ افتتاح TRON Lightcycle Run برای Magic Kingdom، جایگزینی Dino-Rama در Animal Kingdom، Avengers Campus Phase 2، Figment & Dreamfinder و موارد دیگر همه در “لیست آرزوهای” من هستند.

در طول آخر هفته، طرفداران می‌توانند از طریق چندین نمایش پانل ویژه در نمایشگاه D23 2022 عمیق‌تر به دنیای دیزنی شیرجه بزنند:

نگاهی از درون به انجمن کاوشگران و ماجراجویان (جمعه، 9 سپتامبر، 10:30 صبح، مرحله پشتیبان)

نگاهی درونی به توسعه مداوم انجمن کاوشگران و ماجراجویان – معنی آن در پارک های دیزنی و چگونگی ادامه رشد این داستان ها. جولی کاگاوا به خیال‌پردازان دیزنی می‌پیوندد تا در مورد دو کتاب اولش در مجموعه‌ای از رمان‌هایی که به داستان‌های دریای دریایی گره خورده است، صحبت کنند.

اگر روی منشأ SEA و نحوه کار Imagineers برای ایجاد آن در برخی از جاذبه های کلاس جهانی در آسیا و فراتر از آن تمرکز کند، می تواند بسیار عالی باشد. نگرانی من این است که فرصت کمتری برای تبلیغ کتاب‌های جدید وجود داشته باشد.

نگاهی به پشت پرده در آزمایشگاه توسعه توهمات و جلوه های ویژه تخیل والت دیزنی (شنبه، 10 سپتامبر، 10 صبح، صحنه آرشیو والت دیزنی)

درباره میراث آزمایشگاه توسعه توهمات و جلوه‌های ویژه والت دیزنی، از جمله آثار خلق شده توسط ییل گریسی برای عمارت جن زده و دیگر پروژه‌های اولیه، به‌علاوه نگاهی از پشت پرده به روند جادویی امروزی که بسیار منحصر به فرد است، بیاموزید. به تخیل.

پنل مشابهی با این در آخرین نمایشگاه D23 وجود داشت و فوق العاده بود. یکی از نکات برجسته کل آخر هفته. حتی اگر برخی از همین زمینه ها را پوشش دهد، برای من باید ببینم. واقعا مشتاقانه منتظر این یکی هستم!

کشف گنجینه های مجموعه Marty Sklar (شنبه، 10 سپتامبر، 12 شب، صحنه آرشیو والت دیزنی)

به سفیر تخیل والت دیزنی باب ویس و لیا و لزلی اسکلار، همسر و دختر مارتی اسکلار، افسانه و خیال‌پرداز فقید دیزنی بپیوندید تا در مورد برخی از گنجینه‌هایی که در حین مرور مجموعه مارتی از بیش از 50 سال زندگی‌اش با او کشف کرده‌اند صحبت کنند. تخیل والت دیزنی

یکی دیگر از کارهای ضروری برای من خیال‌پرداز افسانه‌ای مارتی اسکلار همیشه یکی از برجسته‌ترین پنل‌های D23 بود و خلأ عظیمی از خود بر جای گذاشته است. من فقط می‌توانم تصور کنم که خانواده‌اش چه چیزی در مجموعه‌اش پیدا کرده‌اند، و آنها به‌علاوه باب ویس، رئیس سابق WDI باید پانل جالبی ارائه دهند. یک اولویت دیگر برای من.

رویاپردازی، طراحی و زنده کردن آرزوی دیزنی (شنبه، 10 شهریور، ساعت 16، استیج Backlot)

Disney Imagineers به ​​تازگی از راه اندازی جدیدترین کشتی در ناوگان Disney Cruise Line – آرزوی دیزنی – در مورد تجربیات خود در زنده کردن این کشتی صحبت کنید. از فضاهای با مضمون شگفت‌انگیز و کلوپ‌های تخیلی کودکان گرفته تا اولین جاذبه‌ی دیزنی در دریا، این کشتی داستان‌های خارق‌العاده‌ای را زنده می‌کند که شما می‌شناسید و عاشق آن‌ها نبوده‌اید.

من قبلاً در چند پانل مانند این در کشتی کروز تعمید شرکت کرده ام و کافی است بگویم که در این یکی خواهم نشست. شاید متفاوت باشد، اما انتظار داشته باشید که این یک اطلاعات تجاری بزرگ برای کشتی جدید باشد.

تخیل والت دیزنی: 70 سال ساخت غیرممکن، ممکن (یکشنبه 20 شهریور، ساعت 13، اولین صحنه)

به مدت هفت دهه، سازندگان جادو در Walt Disney Imagineering تخیل بی حد و حصر را با فناوری پیشرفته ترکیب کرده اند تا تجربیات پیشگامانه ای خلق کنند که خانواده ها و دوستان را گرد هم می آورد تا خاطرات مادام العمر را خلق کنند. به Imagineers گذشته و حال بپیوندید تا در مورد عناصر اصلی داستان سرایی و نوآوری که رویاها را برای مهمانان از سراسر جهان زنده می کند بحث کنند.

بسیار آرزویی است، اما امیدوارم تخیل‌گران «گذشته» درباره کار کردن با آنچه داشتند، لیموناد درست کردن از لیمو و مدبر بودن برای غلبه بر محدودیت‌های فناوری صحبت کنند. این روزها تمرکز زیادی روی “نوآوری” از طریق فناوری پیشرفته وجود دارد (درج کنید پیرمرد در گرافیک ابر فریاد می زند). اغلب احساس می‌شود که دم سگ را تکان می‌دهد، که نتیجه نهایی بسیار ضعیف است.

پارک های دیزنی در طول دهه ها: دیدگاه سفیر دیزنی (یکشنبه، 11 سپتامبر، ساعت 4 بعد از ظهر، صحنه آرشیو والت دیزنی)

به گفتگو با سفیران دیزنی در دهه‌ها، از جمله سفیر دیزنی 1966، کانی لین، و سفیر جهانی والت دیزنی در سال 1971، دبی دین براون بپیوندید. از نمایندگی والت دیزنی در دیزنی لند در دهه 1960، تا افتتاحیه دنیای والت دیزنی: تاریخ پارک های دیزنی را مانند قبل تجربه کنید.

اگر قبلاً یکی از این مکالمات سفیر دیزنی را ندیده اید، احتمالاً ارزش شرکت در آن را دارد. ما اکنون چند مورد از اینها را انجام داده ایم. برای اولین بار جالب بود، اما قطعاً از آن زمان بازدهی کاهش یافته است.

دنیای دافی و دوستان فاش شد (یکشنبه 20 شهریور، ساعت 16:15، هایپریون استیج)

خیال‌پردازان دیزنی درباره منشأ و محبوبیت مداوم دافی و دوستان، از جمله جدیدترین دوستی که به یک پدیده جهانی تبدیل شده است – LinaBell صحبت می‌کنند.

پانل دیگری که به نظر عالی می رسد، به خصوص اگر تصورکنندگانی از پارک های بین المللی حضور داشته باشند و بتوانند برخی از داستان های خود را به اشتراک بگذارند. حکایات سرگرم کننده ای در مورد پیشرفت دافی و همچنین درس های تجاری خوبی برای آموختن وجود دارد.

بخشی از من همچنین نمی‌داند که آیا بخش پارک‌ها و استراحتگاه‌های دیزنی ایالات متحده محبوبیت پایدار دافی و صاحبش در توکیو دیزنی توکیو و سایر پارک‌های بین‌المللی را می‌بیند، و می‌خواهد فرصت دیگری برای درآمد شیرین و شیرین کالا داشته باشد. آخرین باری که دیزنی سعی کرد دافی را وارد کند، یک شکست بزرگ بود، بنابراین امیدواریم که آنها وقت بگذارند تا بفهمند چه چیزی باعث می شود پدیده دافی در توکیو دیزنی سی سرگرم کننده و خاص اگر آنها در حال رفتن به یک مولینگ در آن.

اگر می خواهید در صف خرید استاپ بایستید، نمایشگاه D23 مکان مناسبی برای شماست! طرفداران می‌توانند کالاهای جدید و با نسخه محدود را از دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک، به‌علاوه اجناس ویژه نمایشگاه Disney100 و D23 خریداری کنند. شرکت کنندگان می توانند برای تجربه خرده فروشی جدید با محصولات shopDisney.com و Disney Parks از D23 Expo Marketplace دیدن کنند.

فروشگاه Walt Disney Imagineering Mickey’s of Glendale امسال به نمایشگاه D23 باز می گردد، این بار با سه فضای خرده فروشی منحصر به فرد متناسب با دسته ها و تجربیات مختلف: فروشگاه اصلی Mickey’s of Glendale، Mickey’s of Glendale Pin Store و D23 Expo Shop x Mickey’s of Glendale. یعنی سه برابر خطوط برای ایستادن!!!

مهمانان نمایشگاه D23 همچنین اولین دسترسی به DisneyMe، یک آواتار دیجیتال جدید در برنامه Play Disney Parks را خواهند داشت. این تجربه میهمانان را قادر می سازد تا با ایجاد DisneyMe منحصر به فرد خود، سبک دیزنی خود را بیان کنند. برای جشن راه اندازی DisneyMe به عنوان بخشی از Disney Uncharted Adventure on the Disney Wish، مهمانان در نمایشگاه D23 در تلاشی دعوت می شوند که فقط در نمایشگاه می تواند تکمیل شود. شرکت‌کنندگان لباس‌ها و لوازم جانبی دیجیتال Disney Wish و D23 Expo را برای DisneyMe خود در اطراف سالن نمایش خواهند دید.

از ماه سپتامبر، مهمانان نمایشگاه D23 باید آخرین برنامه Play Disney Parks را دانلود کنند تا آماده باشند DisneyMe خود را ایجاد کنند و در طول کنفرانس به DisneyMe D23 Expo Quest بپیوندند.

اگر قصد شرکت در این رویداد را دارید، به ما مراجعه کنید راهنمای بقا در نمایشگاه D23 2022. اگر قرار نیست حضوری در آنجا حضور داشته باشید اما قصد دارید از خانه دنبال کنید، به ما مراجعه کنید پیش بینی های اعلامیه نمایشگاه D23 2022 برای دنیای والت دیزنی و دیزنی لند برای دیدن آنچه که ما انتظار داریم – و حدس زدن خود را.

به نکات برنامه ریزی سفر دیزنی و مشاوره جامع نیاز دارید؟ حتما بخوانید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات پارک دیزنی، جایی که می توانید راهنماهای جامع دنیای والت دیزنی، دیزنی لند و فراتر از آن را بیابید! برای به روز رسانی دیزنی، اطلاعات تخفیف، دانلود رایگان ما نکات صرفه جویی در پول برای دنیای والت دیزنی کتاب الکترونیکی و خیلی چیزهای دیگر، برای خبرنامه ایمیل رایگان ما ثبت نام کنید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد پنل های پارک ها و استراحتگاه ها در نمایشگاه D23 2022 چیست؟ انتظار هر گونه اعلان جذابیت بزرگی را دارید، یا این رویداد بیشتر بر جزئیات پروژه هایی تمرکز خواهد کرد که در حال حاضر در حال انجام هستند یا قبلاً اتفاق افتاده اند؟ هرگونه اطلاعیه غافلگیرکننده ای که فکر می کنید ممکن است امکان پذیر باشد؟ بدیهی است که هیچ یک از ما نمی دانیم که آینده نمایشگاه D23 چه خواهد شد (مگر اینکه شما یک مدیر اجرایی یا Imagineer دیزنی باشید… در این صورت، لطفاً به ما اطلاع دهید که قرار است چه اتفاقی بیفتد! و ببینید چه کسی دقیقاً همان “برنده” است. ما یک ماه دیگر این پست را مرور خواهیم کرد و هرکسی که بیشترین حق را داشته باشد برنده خواهد شد… لاف زدن!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *