تورها

چرا باید از منطقه کارنابی در غرب لندن دیدن کنید.

همانطور که روزهای اوج می گذرد، Carnaby’s خارق العاده بود و بخشی از ملیله های دهه 60 Swinging بود. برای یک دهه تمام، می‌توانید در کنار ستارگان موسیقی از جمله دیوید بووی، جیمی هندریکس، بیتلز، رولینگ استونز، کینکز و نمادهای سبک، بریژیت باردو و الیزابت تیلور، فقط با حضور در آنجا، غذا بخورید، بنوشید و شاد باشید. و، در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: پل مک کارتنی با لیندا در 15 می در Bag O’ Nails Club، 9 Kingly Street در کارنابی ملاقات کرد.

طاق های خیابان کارنابی

اگرچه Swinging 60s دیگر وجود ندارد، منطقه Carnaby با سبک جیوی خود به حرکت بازگشته است. در خیابان کارنابی به سمت بالا نگاه کنید و پرچم اتحادیه Shimmer Disc و طاق رنگین کمان و طاق خیابان کارنابی را ببینید که خبر از 14 خیابان با بیش از 100 فروشگاه و 60 رستوران، بار و کافه می دهد.

خرید در کارنابی

از خیابان گریت مالبورو شروع کنید که در آن آزادی در ساختمان تاریخی تودور زیبا به نظر می رسد – شش طبقه از الوارهای دو کشتی جنگی «سه طبقه» باستانی که 24000 فوت مکعب از چوب کشتی ها ساخته شده است، از جمله عرشه آنها که اکنون کف مغازه است.

Swatch، Sweaty Betty، Ralph Lauren، Levi’s، The North Face، و Timberland در آنجا فروشگاه‌هایی دارند، اما بوتیک‌فروشی‌های مستقل Carnaby هستند که با نبوغ و خلاقیت نور خود را می‌تابانند که باعث می‌شود کارنابی را بازدید کنید.

آنی ایبیزا در خیابان نیوبرگ 3 نمی تواند متمایزتر باشد. اینجا جایی است که شما برای پیدا کردن لباس مناسب برای مهمانی خرید می‌کنید. ریل‌ها با زرق و برق و درخشش می‌درخشند. کمد لباس آنی انعکاسی از مغازه اوست که شامل چند قطعه قدیمی نیز می شود. با دیدن استعداد او و لباس هایی که او انتخاب کرده است، دوست دارم با او ملاقات کنم.

از آنجایی که خیلی خجالتی بودم (و به اندازه کافی لاغر نبودم) فقط می توانستم این تکه های تک و گاهی بسیار آشکار را تحسین کنم.

Annie's Ibiza در خیابان نیوبرگ 3

Annie’s Ibiza در خیابان نیوبرگ 3

مدهای خلاقانه تری در خیابان نیوبرگ 8 وجود دارد. هیلی منزیس است احتمالاً بیشتر به خاطر ژاکت های کش باف پشمی بلند و استفاده عمومی او از چاپ های برجسته و الیاف طبیعی مجلل مشهور است. شما در بوتیک زیبای جدید او ترکیبی از قطعات را خواهید دید که او برند لوکس معاصر را توصیف می کند که وینتیج آینده را خلق می کند.

ژاکت کش باف پشمی بلند Hayley Menzies

هیلی منزیس، خیابان نیوبرگ 8، ژاکت کش باف پشمی بلند معروف

IKKS پاریس فروشگاه برجسته و بزرگ بریتانیایی خود را در خیابان کارنابی 3 دارد. حال و هوای سبک شهری با نگرش راک اند رول است. این قطعات شیک هستند و خرید یک کمد لباس کامل کپسولی در اینجا آسان است، نه فقط برای شما، بلکه برای همه سنین از نوزاد تا کودک نوپا و نوجوان تا بزرگسال.

تقریباً می توانید حس کنید که چه زمانی یک زبان به شما ضربه می زند. اما وقتی مغازه باشد RS شماره 9 کارنابیو زبان مجسمه قرمز بزرگی از لوگوی آنهاست، خوب شما فقط باید وارد شوید. فروشگاه پرچمدار درست زیر نقاشی دیواری معروف Spirit of Soho همه چیز رولینگ استونز است و هر موردی منحصر به سبک راک اند رول آنهاست.

RS  شماره 9 کارنابی

RS شماره 9 کارنابی

در شماره 10 قرار دارد Ksubi. این برند از سال 1999 وجود داشته است و بسیاری آن را به عنوان داغ ترین برچسب مد استرالیا می دانند. برای نوجوانان/اوایل دهه 20 بهترین است، آن سال‌هایی که نگرش شورشی با این مد می‌آید. من از لباس جین و لوگوی متقابل آنها خوشم آمد.

به غار سفيد شسته شده فرو رفتم بلوم بلوم بوتیک شماره 24 فقط برای یافتن یک معامله مادام العمر. آنها مشخصات را با قیمت 99 پوند از جمله آزمایش چشم طراحی و به فروش می رسانند. علاوه بر آن، با هر جفتی که می فروشند، یک جفت را به افراد نیازمند اهدا می کنند. بدون متفکر به زودی برای آزمایش چشمم برمی گردم.

کفش می تواند تبدیل به یک وسواس و در کت مکونی کفش فروشی در خیابان کارنابی 29، باید باشند. شما نمی توانید آنها را از دست بدهید زیرا آنها فوراً با رنگ های خیره کننده و قاب های سخت افزاری روی پاشنه های معماری قابل تشخیص هستند. شما نمی توانید بیشینه گراتر باشید. من به خصوص از دیدن صندل های منگوله دار بسیار رنگارنگ (330 پوند) لذت بردم.

کفش کت مکونی با منگوله های رنگارنگ

قورباغه بزرگ در خیابان گانتون با نمای بیرونی مشکی آن به عنوان قاب عالی برای جمجمه و گوتیک آن عمل می کند. تقریباً 40 سال است که وجود دارد و به افرادی مانند متالیکا، آیرون میدن و موتورهد در میان مشتریان خود خدمت کرده است. جمجمه الماس سیاه آنها همیشه با طراحی آوانگارد لندن همراه است

جواهرات گوتیک قورباغه بزرگ

آخرین اما نه کم اهمیت، کیفیت فروشگاه خیریه محلی باید منعکس کننده منطقه باشد. در 8 خیابان گانتون است ذهن، یک فروشگاه دائمی که پیشنهادات خود را با دقت مدیریت می کند. لباس‌های طراحی‌شده‌ای را پیدا خواهید کرد که هر روز بالا می‌روند. یک مکان عالی برای یافتن یک معامله.

فکر خیابان گانتون

ذهن در خیابان گانتون

کجا در کارنابی غذا بخوریم

صبحانه: Dishoom

کجریوال برای صبحانه در دیشوم

کجریوال برای صبحانه در Dishoom، Kingly Street، Carnaby

من از خوردن صبحانه در دیشوم، در خیابان کینگلی، یک رستوران هندی فوق العاده مشهور لذت بردم. بزرگ، یادآور کافه‌های ایرانی – این کافه‌ها زمانی در بمبئی زیاد بودند. برای کجریوال رفتم. دو تخم مرغ سرخ شده روی نان تست پنیر چیلی به جای بیکن نان رول که من به آن توجه داشتم.

ناهار: پیراشکی زشت

به سمت کوچک راه افتادم پیراشکی زشت در خیابان نیوبرگ، کارنابی. نمای بیرونی آبی کوچکش را دیدم و در طبقه اول را باز کردم. فقط 16 پوشش و 20 پوشش دیگر در طبقه پایین وجود دارد. ریزه است اما منوی کوفته های آن در شکوفایی آسیایی زیاد است. ما منوی مورد علاقه جدید را انتخاب کردیم که شامل دو کوفته چیزبرگر، دو عدد هلومی ترافل و قارچ و کوفته کدو و اسپرینگ رول بود. علاوه بر این، ما دو عدد کوفته ساتای مرغ داشتیم. بعد به عنوان دسر کوفته نوتلا داشتیم! میدانم.

رستوران Ugly Dumpling، Carnaby

رستوران Ugly Dumpling، Carnaby

شام: اینکو نیتو

Inko Nito غذاهای غیر متعارف ژاپنی درجه یک را به سبک تاپاس ارائه می دهد. محیط پر جنب و جوش، اتاق روشن و جادار و مناسب برای زوج ها و گروه ها است. قسمت مرکزی یک گریل روباتا است که در آن گوشت به طور کامل کباب می شود و مستقیماً سرو می شود. غذا خوش طعم و لذیذ بود. کوکتل ها را هم دوست داشتم. به منوی Premium Tasting بروید و طعم بهترین انتخاب ها را بچشید.

نوشیدنی ها و تنقلات: در Cahoot

Kingly Court مکان‌های فریبنده زیادی دارد، اما من متوجه شدم که در یک ایستگاه قطار فانتزی و بلااستفاده در لندن به نام Cahoots در خیابان کینگی 5، به اعماق زیرزمین می‌روم. هوا تاریک است، کاملاً ساکت است، به سال 1946 اشاره می‌کند. لباس کارکنان بر این اساس است و کوکتل وینستون کورچیل من (یک عدد گرمسیری در میان 10 نوشیدنی، آبجو و برنده دیگر) در یک لیوان شبیه به وینستون چرچیل سرو شد. تنقلات، سوسیس، کروکت و سایر خوراکی ها رسید.

در اینجا مشتریان به عنوان شرورهای لندن شناخته می‌شوند و اگرچه می‌توانستم در این مرکز زیرزمینی بمانم، از جاده عبور کردم تا محل Cahoot را در مقابل جایی که موسیقی زنده پخش می‌شد بررسی کنم تا شرم درونی‌ام را به آنجا هدایت کنم.

کجا بمانید

هتل Karma Sanctum

هتل کارما سانکتوم راک اند رول با تراس پشت بام آخر شب، رستوران ستاره‌دار میشلین و کلوپ اعضا، سرگرمی را به طرز عجیبی رقم می‌زند. بررسی کامل ما از هتل Karma Sanctum را بررسی کنید.

اطلاعات بیشتر: Carnaby.co.uk

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *