تورها

کوستا بلانکا را در اسپانیا کشف کنید

کوستا بلانکا که به دلیل سواحل خیره‌کننده‌اش به «ساحل سفید» معروف است، یکی از پرطرفدارترین مقاصد اسپانیا است.

این بهشت ​​زیبا که شامل 124 مایل (200 کیلومتر) خط ساحلی مدیترانه ای در استان آلیکانته، در سواحل جنوب شرقی اسپانیا و غرق شدن در بیش از 300 روز آفتاب سالانه است، این بهشت ​​زیبا در قلمرو تعطیلات سلطنت می کند.

خود را آماده کنید تا نه تنها در سواحل آفتاب‌گرفته آن، بلکه مجذوب تعداد بیشماری از جاذبه‌های دیگر که در انتظار شماست، اسیر شوید.

سفر خود را از طریق کوستا بلانکا آغاز کنید

آیا مشتاق شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز هستید؟ می دانستیم که خواهی شد زمان آن فرا رسیده است که در دنیای مسحور کننده کوستا بلانکا غوطه ور شوید.

آلیکانت آلیکانته به طور یکپارچه جذابیت فرهنگی را با پرتوهای درخشان و طلایی خورشید پیوند می‌دهد – البته به خط ساحلی الهام‌بخش آن اشاره نکنیم. بازدید از این شهر شیک یک امر ضروری است. قلعه سانتا باربارا، پارک‌های آرام، بوتیک‌های صنعتگران و بارهای مدرن را در خط مقدم برنامه سفر خود قرار دهید تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشید.

Parque Natural Serra Gelada. البیر

ALBIR البیر، پناهگاهی ساحلی با لبه‌ای متمایز، مشتاقان خورشید را در جستجوی آرامش در محلی مجلل به خود می‌خواند. در هنگام ناهار برای ضیافت سنتی تاپاس بروید یا در یک قدم زدن آرام به فانوس دریایی ال فارو بروید، جایی که مناظر تماشایی و فضایی با طراوت به عنوان پاداش شما در انتظار شماست.

ALTEA Altea مسحور کننده، واقع در شمال آلیکانته، همچنان همان جذابیت بی انتها را دارد که در دهه 1950 زمانی که برای اولین بار خود را در نقشه توریستی معرفی کرد، به خود می بالید. در خیابان‌های سنگ‌فرش جذاب آن بچرخید، محله تاریخی و تفرجگاه لذت‌بخش را کاوش کنید و مطمئن شوید که زمانی را برای کاوش در بازار شلوغ محلی و مسیرهای دوچرخه‌سواری اختصاص می‌دهید.

CALPE برای علاقه مندان به تاریخ که سرعت آرام را ترجیح می دهند، دهکده ماهیگیری سابق Calpe به شما اشاره می کند. با داشتن 14 سواحل چشمگیر، ساختمان‌های مرتفع معاصر را با معماری ارزشمند اسپانیایی ترکیب می‌کند که همگی با پارک طبیعی، مارینا و معدن نمک تکمیل شده‌اند.

کشف بهترین راه های فرار از ساحل

لوانته بیچ بنیدورم – ساحل معتبر لوانته بنیدورم که دارای پرچم آبی است، مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز، بارهای پرجنب‌وجوش، و رستوران‌های لذیذ را ارائه می‌دهد. یک لحظه روی یک تخت آفتاب استراحت کنید و شن های بی عیب و نقص را تحسین کنید که به طور مداوم به خوبی از آن نگهداری می شود. این یک پناهگاه برای علاقه مندان به ساحل است!

پلایا پونینته کوستا بلانکا

پلایا پونینته

ساحل پونینته، بنیدورم پرچم آبی که به آرامی در ساحل پونیته در حال نوسان است، آن را در جلو و مرکز به عنوان یکی از سواحل با رتبه برتر بنیدورم قرار می دهد. از بیش از 3 کیلومتر شن‌های بکر و به خوبی محافظت شده، با صندلی‌های آفتاب‌گیر در اختیارتان و مجموعه‌ای از غذاخوری‌ها لذت ببرید تا مطمئن شوید که تغذیه و شادابی خواهید داشت. خوشبختی واقعی.

پلایا آرنال-بول، کالپه

پلایا آرنال-بول، کالپه

PLAYA ARENAL-BOL، CALPE در میان منتخب چشمگیر 14 سواحل Calpe، Playa Arenal-Bol به عنوان پناهگاه آفتاب گرفتن برجسته است. با بیش از یک کیلومتر وسعت شنی، مکان ایده آل خود را برای استراحت و استراحت انتخاب کنید. بارها و رستوران‌های متعددی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند.

PLAYA DEL ALBIR، ALBIR اگر شن‌های سفید درخشان و آب‌های شفاف و شفاف این نقطه غوطه‌ور در آفتاب کافی نبود که شما را مجذوب خود کند، وضعیت پرچم آبی آن می‌تواند این کار را انجام دهد. این مکان که بین Benidorm و Altea قرار دارد، یک پناهگاه ایده‌آل برای استراحت و غوطه‌ور شدن در آفتاب فراوان است.

باید برای تمام سنین فعالیت هایی انجام داد

برای بزرگسالان… چه از علاقه مندان به ورزش های آبی باشید و چه زمین محکم زیر پای خود را ترجیح می دهید، کوستا بلانکا مجموعه ای از گزینه ها را دارد که شما را مسحور خود می کند.

گلف ویلانا

گلف ویلانا

با یک دور گلف فعال بمانید – بالاخره، چه چیزی بهتر از این است که در حین غوطه ور شدن اشعه های خورشید، تاب خود را تثبیت کنید؟ باشگاه باز لاس رژاس یک گزینه آرام برای زمین بازی است، در حالی که گلف ویلایتانا با 18 سوراخ از شما دعوت می‌کند تا در شوت‌های حقه‌بازی بر فراز سنگرها مسلط شوید.

از دوچرخه‌سواری جاده‌ای نیروبخش گرفته تا مسیرهای زیبای دوچرخه‌سواری ساحلی، در گستره‌های باز کوستا بلانکا پیشرفت خواهید کرد.

علاقه مندان به دوچرخه سواری، فضایل حلقه های منطقه را تمجید می کنند، پس ادامه دهید – به آن ها گردش کنید. و اگر تاریخ، مناظر یا عکاسی علاقه شما را قلقلک می دهد، Parque Natural de Penyal D’Ifach پناهگاه شماست.

برای خانواده ها… برای خانواده‌ها، هیجان در این منطقه هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد – به‌ویژه در Aqua Natura، جایی که سواری‌های هیجان‌انگیز و سرسره‌های شادی‌بخش لذتی بی‌وقفه را تضمین می‌کنند. معتادان آدرنالین با بچه های بزرگتر از آکوالندیا با جاذبه های سرگیجه و سیاه چاله اش لذت خواهند برد. اگر به دنبال یک تجربه رام کننده هستید، استخر موج در انتظار شماست.

شاید شما به سواری های مویی که در پس زمینه مصر باستان، روم و یونان تنظیم شده اند کشیده شده اید؟

چشمان خود را به ترا میتیکا هیجان انگیز ببخشید. کل خانواده مجذوب موندومار خواهند شد، پارکی که در آن دیدار با پرندگان، خزندگان و حتی دلفین ها در انتظار است. علاقه مندان به طبیعت از زیبایی آبشارهای الگار شگفت زده خواهند شد.

وقتی نوبت به استقبال از شگفتی‌های کوستا بلانکا و جاذبه‌های همسایه‌اش می‌رسد، واقعاً چیزی برای همه وجود دارد – از آرامش غرق در آفتاب گرفته تا ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و فرارهای خانوادگی.

اطلاعات بیشتر: Costablanca.org


This article is sponsored by HOSBEC, Valencia Region Travel & Tourism Association

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *