تورها

کی دنیای دیزنی برای کریسمس 2022 تزئین می کند؟

وقتی نوبت به تعطیلات در والت دیزنی ورلد می رسد، سه سوال وجود دارد که ما بیش از هر سوال دیگری دریافت می کنیم. یکی از این موارد این است که “چه زمانی تزئینات کریسمس در پارک ها و استراحتگاه ها افزایش می یابد؟” این چیزی است که در این پست به آن پاسخ خواهیم داد. (به روز شده در 25 اکتبر 2022.)

فقط در صورتی که کنجکاو باشید، رایج ترین سوال دیگر این است:چگونه می‌توانید بلیت‌هایی را برای تماشای رژه روز کریسمس ABC به‌صورت زنده در والت دیزنی ورلد تهیه کنید؟» (با عرض پوزش، ما خبرهای بدی در مورد آن داریم.) در جمع سه نفر برتر، “چه زمانی تزئینات کریسمس حذف می شود؟ (پاسخ در ما راهنمای نهایی کریسمس در دنیای والت دیزنی.)

از آنجایی که مردم برای سفرهای کریسمس خود از ماه ها قبل برنامه ریزی می کنند، منطقی است که این اطلاعات مهمی باشد. دنیای والت دیزنی به طور رسمی کریسمس را در 11 نوامبر 2022 آغاز می کند. با این حال، چند استثنا در این مورد وجود دارد. جشن کریسمس بسیار مبارک میکی در پادشاهی جادویی زود آغاز می‌شود – در ۸ نوامبر ۲۰۲۲. در مقابل، جشنواره بین‌المللی تعطیلات EPCOT اواخر – در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۲ شروع می‌شود.

برخلاف دو سال گذشته، ما امیدواریم که تزئینات برای کریسمس 2022 کاهش نیابد. دو سال پیش، سفرها کاهش یافت و تعدادی از تغییرات برای سلامت و ایمنی انجام شد. سال گذشته، این تغییرات به دلیل پنجاهمین سالگرد والت دیزنی ورلد است که هم هالووین و هم کریسمس را تحت الشعاع قرار داد. با پایان یافتن جادویی ترین جشن جهان تا نوامبر 2022، ما امیدواریم که کریسمس امسال بار دیگر در کانون توجه قرار گیرد.

به روز رسانی 25 اکتبر 2022: دیوالی دیروز بود و در جشن، والت دیزنی ورلد فانوس ها و گل های همیشه بهار را در منطقه آسیای پادشاهی حیوانات، روبروی منطقه تئاتر آنداپور نصب کرد تا این فضا را برای فصل ویژه روشن کند. دیوالی که به عنوان جشنواره نورها شناخته می شود، به مدت 5 یا 6 روز در مناطق مختلف هند برگزار می شود … یا تا ژانویه 2023 در دنیای والت دیزنی.

در حالی که اینها اولین تزئیناتی هستند که برای فصل تعطیلات 2022 در والت دیزنی ورلد به نمایش درآمده اند، اما تنها آنها نیستند. Discovery Island Luminaries نیز شروع به بالا رفتن از جلوی پارک کرده‌اند، و هیچ تعطیلات واقعی همزمان با نصب آنها وجود ندارد تا توضیح دهد که چرا این اتفاق می‌افتد.

در واقعیت، تیم خدمات تعطیلات جهانی والت دیزنی همیشه در هالووین با قرار دادن دکور مبهم‌تر در اواخر اکتبر شروعی جهشی به دست می‌آورد، و ما انتظار داریم این روند در روزهای آینده ادامه یابد. (در دیزنی لند، از قبل برف در قلعه زیبای خفته باریده است!) هر روز، ما همچنین انتظار داریم که ساخت خانه شیرینی زنجفیلی در استراحتگاه بزرگ فلوریدین دیزنی آغاز شود.

اگر به‌زودی از دنیای والت دیزنی دیدن می‌کنید و امیدوارید نشانه‌هایی از فصل تعطیلات را ببینید، چه چیز دیگری می‌توانید انتظار داشته باشید…

اگر امیدوارید تزئینات کریسمس در والت دیزنی ورلد را ببینید، این است که آنها زودتر از آنچه انتظار دارید بالا می روند. نه، نه در اوایل راهروهای تعطیلات در Target یا Walmart، اما تزئینات معمولاً بلافاصله پس از پایان هالووین شروع می شود. مانند، به معنای واقعی کلمه یک شب درست زمانی که دکوراسیون پاییزی از بین می رود.

یکی از باورهای غلط رایج در مورد دنیای والت دیزنی و فصل تعطیلات این است که تمام دکوراسیون ها یک شبه و به یکباره ظاهر می شوند. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا این یک افسانه شهری پایدار است. برای یک چیز، قبلاً درست بود. زمانی که دنیای والت دیزنی تنها دو پارک موضوعی و چند استراحتگاه بود، تیم خدمات تعطیلات تقریباً همه چیز را یک شبه انجام داد.

دوم، زیرا والت دیزنی ورلد هنوز ویدئوهای تایم لپسی را منتشر می کند که دگرگونی خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا از هالووین تا کریسمس را نشان می دهد. تا حد زیادی، این یک شب اتفاق می افتد – اما حتی اکنون نیز معمولاً دو شب طول می کشد، نه فقط یک شب.

در نهایت، موضوع درک مهمان است. شما می توانید یک شب از پادشاهی سحر و جادو خارج شوید و در هنگام خروج از خانه تزیینات هالووین را ببینید و صبح روز بعد وارد صحنه شوید که به طرز جادویی به کریسمس تبدیل شده است. دیدن این منظره چشمگیر است، و ممکن است متقاعد شوید که «به یکباره» اتفاق می افتد. با این حال، نه همه جزئیات در آن نقطه وجود دارد و نه سایر پارک ها کاملاً تزئین شده اند.

به هر حال، درک کنار، واقعیت این است که تزئینات کریسمس خیلی زود در پارک ها بالا می رود.

علیرغم اینکه فصل کریسمس 2022 به طور رسمی تا اوایل نوامبر در دنیای والت دیزنی شروع نشده است، واقعیت این است که تزئینات قبل از آن افزایش خواهد یافت.

امسال، می‌توانید انتظار داشته باشید که پادشاهی سحر و جادو تا 1 نوامبر 2022 بیشتر تزئین شود و تا 3 نوامبر 2022 به طور کامل تزئین شود.

این یک فرض مطمئن است زیرا بسیاری از دکوراسیون ها با پایین آمدن دکوراسیون هالووین بالا می روند. همچنین لازم است که پادشاهی جادویی به سرعت انجام شود زیرا اولین مهمانی کریسمس بسیار مبارک میکی در 8 نوامبر 2022 برگزار خواهد شد. معمولاً پارک تا آن زمان کاملاً تزئین شده است.

(قبلاً درخت کریسمس بالا نمی رفت بعد از رژه روز کریسمس ABC در حالی که دوربین ها در میدان شهر قرار داده شده بودند، فیلمبرداری شد. سال‌هاست که اینطور نبوده است. اکنون، درخت کریسمس در اوایل نوامبر بالا می رود و خدمه موفق به تیراندازی در اطراف آن می شوند.)

Animal Kingdom و Disney’s Hollywood Studios بعد از Magic Kingdom قرار خواهند گرفت.

جدول زمانی هر دوی این پارک ها کمی کمتر مشخص است. Animal Kingdom و DHS شناخته شده‌اند که در اواخر اکتبر تزئینات تعطیلات “مبهم” تری را ایجاد می کنند. (بالا را ببین). در واقع، ستارگان قلع و قمع استودیوهای هالیوود دیزنی معمولاً اولین تزئیناتی هستند که در والت دیزنی ورلد به نمایش در می آیند، که اغلب در هفته دوم تا آخر اکتبر ظاهر می شوند.

تزیینات زیادی وجود دارد که در طول روز قابل مشاهده خواهند بود، اما محصول نهایی آماده نخواهد بود و چراغ ها احتمالاً در شب تا زمان شروع رسمی کریسمس 2022 روشن نمی شوند.

دیزنی اسپرینگز نیز عرضه های کریسمس خود را از اوایل نوامبر آغاز می کند. گاهی اوقات این اتفاق به تدریج رخ می دهد، بنابراین انتظار داشته باشید که برخی از موارد تا هفته بعد تکمیل نشوند. این خبر خوب است.

Epcot آخرین پارکی است که در تعطیلات تفریحی وارد می‌شود، و این به این دلیل است که جشنواره بین‌المللی غذا و شراب Epcot 2022 تا اواخر نوامبر ادامه دارد. در نتیجه، تزئینات Epcot کمی قبل از روز شکرگزاری آغاز می شود و تا 25 نوامبر 2022 به پایان می رسد.

با توجه به تمام ساخت و سازها در Epcot، انتظار نداشته باشید که جلوی پارک امسال تزئینات گسترده ای دریافت کند. جشنواره بین المللی تعطیلات اپکوت باید تضمین کند که نمایشگاه جهانی دکوراسیون معمولی خود را برای هر غرفه دریافت می کند.

هتل‌های تفریحی نماد واقعی هستند. سال گذشته، تزئینات در کل استراحتگاه ها حدود یک هفته زودتر از حد معمول افزایش یافت. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این روند ادامه پیدا کند و تقریباً در تمام هتل‌های اصلی (دلوکس و استراحتگاه‌های متوسط) درخت‌های کریسمس، نمایش‌های شیرینی زنجفیلی و غیره تا اواسط نوامبر آماده شوند.

نمایش‌های شیرینی زنجفیلی معمولاً در اولویت قرار می‌گیرند، احتمالاً به این دلیل که با کیوسک‌هایی برای غذاخوری همراه هستند که از فروش تنقلات درآمدزایی می‌کنند. تاریخ این موارد بسیار متغیر است. تیم‌هایی که برخی از کارهای ساخت و نصب را انجام می‌دهند، معمولاً در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر در Grand Floridian شروع می‌شوند، سپس به Contemporary می‌روند و پس از آن به استراحتگاه‌های Crescent Lake می‌روند. این یک است روندو بیشتر از بقیه تزئینات طول می کشد – اگرچه استراحتگاه های بسیار کمتری وجود دارد که خانه های شیرینی زنجبیلی را در اختیار دارند.

معمولاً خدمات تعطیلات می تواند کل استراحتگاه را در یک شب انجام دهد و تیم هایی به طور همزمان در چندین استراحتگاه مستقر شوند. این بدان معنی است که، برای مثال، Wilderness Lodge (معمولاً در اواسط نوامبر انجام می شود) یک شبه به طور کامل به روح کریسمس تبدیل می شود – در همان شبی که برای مثال، Coronado Springs دکوراسیون تعطیلات خود را دریافت می کند.

با این حال، به دلیل تعداد زیاد استراحتگاه‌ها در سراسر والت دیزنی، حتی اگر خدمات تعطیلات در یک شب دو هتل را تزئین کند، تکمیل این فرآیند همچنان دو هفته طول می‌کشد. علاوه بر این، هیچ قانون سخت و سریعی در مورد ترتیبی که استراحتگاه ها تزئینات خود را دریافت می کنند وجود ندارد. سال به سال متفاوت است.

با همه این‌ها، اگر در روز یا بعد از 1 نوامبر از آن بازدید می‌کنید، برخی از دکوراسیون‌ها را در Walt Disney World مشاهده خواهید کرد. تا آخر هفته، موارد بیشتری را مشاهده خواهید کرد که نصب شده اند – این فرآیند باید تقریباً نیمه تمام باشد.

تا 4 نوامبر 2022، متوجه خواهید شد که 3 تا از 4 پارک موضوعی دنیای والت دیزنی به طور جزئی یا کامل تزئین شده اند و برخی از استراحتگاه ها تزئین شده اند. اگر یک هفته بعد از آن بازدید کنید، به همان میزان تزئینات داخل پارک خواهید داشت، اما اکنون نیمی از استراحتگاه ها نیز تزئین شده اند. یک هفته دیگر و استراحتگاه ها کاملا تزئین خواهند شد. برای هفته شکرگزاری یا در هر نقطه ای در ماه دسامبر از آن بازدید کنید، و همه چیز در دنیای والت دیزنی برای کریسمس تزئین خواهد شد!

برای راهنمایی های جامع برای برنامه ریزی سفر کریسمس خود به دنیای والت دیزنی، ما را بررسی کنید راهنمای نهایی کریسمس در دنیای والت دیزنی. برای نکات برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی و توصیه های جامع، حتما ما را بخوانید راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی و مقالات مرتبط

تفکرات شما

نظر شما در مورد “فرآیند” دنیای والت دیزنی برای تزئین در تعطیلات چیست؟ آیا 4 نوامبر 2022 برای تزئینات کریسمس خیلی زود است؟ آیا برای تجربه تعطیلات در WDW هیجان زده هستید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن نظرات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *