تورها

2023-2024 دویدن دیزنی مسابقه و تقویم ماراتن برای دنیای دیزنی و دیزنی لند

RunDisney تاریخ برگزاری ماراتن جهانی والت دیزنی 2024 و نیمه ماراتن دیزنی لند و همچنین رویدادهای دیگری را که بین پاییز 2023 و بهار 2024 به برنامه اضافه شده اند، اعلام کرده است. و مسابقات کالیفرنیا

در اینجا اعلامیه runDisney است: تقویم های خود را علامت گذاری کنید، همانطور که امروز ما هیجان زده هستیم که رویداد و تاریخ ثبت نام برای فصل مسابقه runDisney 2023-2024 را به اشتراک بگذاریم، از جمله اطلاعاتی در مورد بازگشت مورد انتظار آخر هفته نیمه ماراتن دیزنی لند در ژانویه 2024!

از مسابقات هیجان‌انگیز در پارک‌های دیزنی گرفته تا رویدادهای مجازی که تقریباً در هر جایی می‌توانید بدوید، مسابقه runDisney چیزی جز معمولی نیست. همانطور که ما به سال جدید نگاه می کنیم، دوندگان می توانند برای مایل ها و جادوی بیشتر در طول فصل مسابقه بعدی آماده شوند – به تاریخ ها و تقویم زیر نگاهی بیندازید:

سری مجازی 2023 runDisney

  • رویداد: ژوئن تا آگوست 2023
  • ثبت نام عمومی: 25 آوریل 2023

آخر هفته نیمه ماراتن شراب و شام دیزنی 2023

  • رویداد: 2 تا 5 نوامبر 2023
  • Club runDisney ثبت نام: 14 مارس 2023
  • ثبت نام عمومی: 21 مارس 2023
  • ثبت رویداد مجازی: 24 مارس 2023

آخر هفته ماراتن جهانی والت دیزنی 2024

  • رویداد: 3-7 ژانویه 2024
  • ثبت نام Club runDisney: 4 آوریل 2023
  • ثبت نام عمومی: 11 آوریل 2023
  • ثبت رویداد مجازی

آخر هفته نیمه ماراتن پرنسس دیزنی 2024

  • رویداد: 22 تا 25 فوریه 2024
  • Club runDisney ثبت نام: 13 ژوئن 2023
  • ثبت نام عمومی: 20 ژوئن 2023
  • ثبت رویداد مجازی: 23 ژوئن 2023

آخر هفته غافلگیرکننده بهار دیزنی 2024

  • رویداد: 18-21 آوریل 2024
  • Club runDisney ثبت نام: 15 آگوست 2023
  • ثبت نام عمومی: 22 آگوست 2023
  • ثبت رویداد مجازی: 25 آگوست 2023

همراه با این برنامه، runDisney همچنین جزئیاتی را در مورد بازگشت مسابقات در ساحل غربی در سال 2024، و آخر هفته نیمه ماراتن دیزنی لند مورد علاقه طرفداران که از 11 تا 14 ژانویه 2024 برگزار می شود، فاش کرد. آخر هفته نیمه ماراتن دیزنی لند مسافت های مختلف مسابقه را ارائه می دهد. از جمله 5K، 10K، نیمه ماراتن و چالش در سال 2024.

ثبت نام در تاریخ 7 فوریه 2023 برای اعضای Club runDisney Gold & Platinum، 14 فوریه 2023 برای عموم مردم و 17 فوریه 2023 برای همه رویدادهای مجازی باز می شود. با بازگشت آخر هفته نیمه ماراتن دیزنی لند 2024، runDisney همچنین چالش مسابقه ساحلی به ساحل را در سال 2024 دوباره معرفی خواهد کرد! اطلاعات بیشتر در مورد چالش و نحوه واجد شرایط شدن در اواخر این ماه در دسترس خواهد بود.

جالب ترین و غافلگیرکننده ترین بخش تقویم مسابقه ران دیزنی 2023-2024 بدون شک زمان برگزاری ماراتن جهانی والت دیزنی و نیمه ماراتن دیزنی لند است که اکنون تنها یک هفته از هم فاصله دارند. در حالی که اولی به طور معمول رخ می دهد، دومی به سمت مخالف تقویم حرکت می کند، که قبلا در اوایل فصل پاییز برگزار شده بود.

این بدون شک با ناامیدی افراد سخت‌افزار runDisney مواجه می‌شود، که بسیاری از آنها قبلاً برای دویدن در هر دو مسابقه برنامه‌ریزی کرده بودند. اکنون انجام این کار با تنها یک هفته جدایی از رویدادها دشوار خواهد بود، به جز برای آنهایی که آرام ترین تعطیلات زمستانی را دارند.

در حالی که من هنوز نشنیده‌ام که runDisney توضیحی رسمی برای این موضوع ارائه کرده است، حدس من این است که آنها سعی می‌کنند این را عمدی بدانند – شاید حتی یک بسته ترکیبی «زمین و جهان» بسازند که دوندگان را در مایل‌های جادویی‌تر از ساحل غوطه‌ور کند. -به ساحل یا مزخرفات دیگر از این دست. هیچ راهی وجود ندارد که درست باشد.

تعدادی توضیحات بالقوه (واقعی) دیگر وجود دارد که چرا هم ماراتن جهانی والت دیزنی و هم نیمه ماراتن دیزنی لند برای نیمه اول ژانویه 2024 برنامه ریزی شده اند. بهترین توضیح این است که سنت زمان برگزاری رویداد WDW و پیش بینی حضور را تعیین می کند. برنامه ریزی نیمه ماراتن دیزنی لند 2024 را تعیین کرد.

ماراتن دنیای والت دیزنی مدت‌هاست که برای دو هفته اول ژانویه برنامه‌ریزی شده است تا جمعیت را به سمتی بکشاند که زمانی خارج از فصل خواب‌آلود بود. ازدحام جمعیت در اوایل ژانویه به شدت کاهش می یافت، زیرا گردشگران از سفرهای تعطیلات به خانه می رفتند. این یک تضاد شدید با روزهای بین کریسمس و شب سال نو بود، با تعداد حضور و انتظار بیش از نصف در بازه زمانی چند روز.

این زمان گذشته نه فقط به دلیل ماراتن جهانی والت دیزنی، که سال‌ها است حضور پررنگی داشته است، بلکه به دلیل مسدود شدن سالانه پاس و تعطیلات زمستانی Osceola و Orange County است. راستش، از اینکه دیزنی به همین دلیل ماراتن جهانی والت دیزنی را به اواخر ژانویه منتقل نکرده، تعجب کرده ام.

ممکن است این دقیقاً همان سناریویی باشد که باعث شد دیزنی نیمه ماراتن دیزنی لند 2024 را از اوایل سپتامبر به اواسط ژانویه منتقل کند. برای یک چیز، فصل خارج از فصل پاییز اوایل به اندازه گذشته برجسته نیست. زمان هالووین در محبوبیت منفجر شده است، و Oogie Boogie Bash یک قرعه کشی بزرگ است. در مقابل، اواسط ژانویه هنوز در استراحتگاه دیزنی لند نسبتا شلوغ است.

علاوه بر این، ممکن است نمایشگاه D23 2024 در اوایل سپتامبر برگزار شود. این نتیجه بزرگ خودش است و هر دو رویداد نمی توانند به طور همزمان اتفاق بیفتند. (ظرفیت کل هتل کافی در آناهیم وجود ندارد.)

حدس من این است که برنامه‌ریزی آخر هفته‌های مسابقه در کمترین زمان شلوغی سال و همزمان نبودن با سایر رویدادهای مهم دلیلی است که ماراتن جهانی والت دیزنی 2024 و نیمه ماراتن دیزنی لند اساساً پشت سر هم برگزار می‌شوند. در گذشته، runDisney ممکن بود در انجام این کار تردید داشته باشد، به خصوص که محبوبیت مسابقات دیزنی لند رو به کاهش بود.

با این حال، محاسبات آنها برای نیمه ماراتن دیزنی لند 2024 به احتمال زیاد بیش از اندازه کافی تقاضا برای پر کردن این مسابقه وجود دارد، حتی بدون افراد سختکوش دیزنی که نمی توانند یا نخواهند هر دو را انجام دهند. اگر چند سال گذشته نشانه ای باشد، احتمالا درست است.

اگر نیمه ماراتن دیزنی لند 2024 برگزار شود، بیشتر تعجب خواهم کرد نه در اولین روز در دسترس عموم عموم فروخته می شود تا زمانی که این کار را انجام دهد. اگر سابقه اخیر در مورد همه چیزهایی که دیزنی یا دیزنی لند اجرا می‌شوند نشانه‌ای باشد، احتمالاً یک صف مجازی چند ساعته وجود خواهد داشت و برخی از دونده‌ها بسته می‌شوند.

توضیح دیگری که قابل قبول است این است که شهر آناهیم تنها گزینه های انگشت شماری را در اختیار آنها قرار داده است و این یکی قابل قبول ترین بود. این توضیحی جذاب برای کسانی خواهد بود که با دیزنی دلسوز هستند و آزمون بویایی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد، زیرا بن‌بست با شورای شهر آناهیم یکی از دلایل اصلی توقف برگزاری رویدادهای runDisney در دیزنی‌لند بود. (ساخت جنگ ستارگان: لبه کهکشان صرفاً بهانه ای برای حفظ چهره بود.)

تفاوت در حال حاضر این است که شهر آناهیم است خیلی بیشتر نسبت به منافع دیزنی نسبت به آنچه در آن زمان وجود داشت، «همدل» است. پس از یک سری بن‌بست، دیزنی اهمیت سیاست‌های محلی را «به یاد آورد» و سرمایه‌گذاری زیادی برای انتخاب نامزدهای مورد نظر خود انجام داد. دیزنی از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی با این شهر نداشته است و باور کردن آن با برنامه ریزی مسابقه بسیار دشوار است. (حتی فراتر از سیاستمداران، آناهیم فهمید که چقدر به دیزنی در سال‌های 2020-2021 وابسته است.) بنابراین، اگرچه ممکن است، من به شدت نسبت به این منطق (بالقوه) شک دارم.

در نهایت، ما احتمالاً هرگز دلیل واقعی برنامه ریزی دو رویداد پرچمدار runDisney را به فاصله یک هفته نمی دانیم. اگر دیزنی توضیحی ارائه دهد، احتمالاً بازاریابی صحبت می‌کند و مبتنی بر واقعیت نیست. دلیل(های) واقعی می تواند ترکیبی از توضیحات بالا باشد، یا چیزی کاملا متفاوت که من در نظر نگرفتم.

صرف نظر از این، دیدن تم های مسابقه برای ماراتن جهانی والت دیزنی 2024، نیمه ماراتن دیزنی لند و بقیه رویدادها جالب خواهد بود. RunDisney اخیراً آن را با این موارد درهم شکسته است، و اگر آنها بتوانند به این روند ادامه دهند، این احتمال وجود دارد که این رویدادها در زمان بی سابقه به فروش خود ادامه دهند. به‌عنوان یک «دونده» خیلی معمولی که از دویدن بدش می‌آید اما از «چیزهای مضمون» بسیار لذت می‌برد، امیدوارم چیزی که مرا وادار کند کفش‌هایم را بار دیگر در والت دیزنی ورلد یا دیزنی لند ببندم!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

در مورد برنامه مسابقات 2023-2024 دیزنی هیجان زده اید؟ آیا قصد دارید آخر هفته ماراتن جهانی والت دیزنی 2024 یا نیمه ماراتن دیزنی لند را انجام دهید؟ از اینکه دو رویداد شاخص یک هفته فاصله دارند ناامید هستید؟ کدام مسابقه (های) را اجرا خواهید کرد؟ آیا قصد انجام هر یک از مسابقات مجازی را دارید؟ آیا با تفسیر ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *