تورها

استراحتگاه های Miraval برای میزبانی برنامه های هنری با تمرکز در سلامتی در تابستان امسال

استراحتگاه های Miraval در تابستان امسال میزبان “جشن هنرها”برنامه طراحی شده برای ارتقا مزایای درمانی هنرها. “جشن هنر” که تابستان امسال در Miraval Arizona ، Miraval Austin و Miraval Berkshires آغاز به کار می کند ، اولین برنامه هنری جدیدی است که برای تشویق تغذیه معنوی و عاطفی طراحی شده است.

به عنوان بخشی از این برنامه ، استراحتگاه های میراوال همچنین از یک هنرمند محلی برای اقامت در هر یک از این سه مکان دعوت می کنند تا با مشاهده مراحل خلاقیت ، نقاشی دیواری برای اقامتگاه ایجاد کنند و با مهمانان تعامل کنند.

آنچه انتظار می رود در اینجا است:

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید

میراوال آریزونا

در طی “جشن هنرها” ، میراوال آریزونا از تابستان امسال لوچیندا هینوجوس را به عنوان هنرمند محل اقامت دعوت خواهد کرد. هینوجوس ، که از نژاد شیکانا ، آپاچی و یاکی است ، یک نقاش و نقاش خودآموز است که فعالیت هنری خود را با تدریس نمایشگاه های هنری زیرزمینی برای هنرمندان محلی آغاز کرد. او از طریق کار خود از حقوق زنان و مهاجران دفاع می کند ، و مرتباً با سازمان های حقوق مهاجر برای سازماندهی نمایش های هنری همکاری کرده است. از 23 ژوئیه ، لوسیندا نقاشی دیواری را طراحی می کند و زنده می کند که از استعداد و ارزش های هنری او تجسم می یابد.

میهمانان در Miraval Arizona تشویق می شوند تا از طریق برنامه های مختلف ، از جمله “رنگ کردن موسیقی” ، کارگاهی که از موسیقی برای غوطه وری مهمانان در یک فضای بازی بازی استفاده می کند ، تخیل خود را کشف کرده و شهود خود را تقویت کنند. میهمانان همچنین می توانند در برنامه دیگری با عنوان “بیان هنری زیر شیشه” شرکت کنند ، جایی که آنها می آموزند توانایی های هنری خود را بپذیرند و از طریق هنر نقاشی معکوس ، احساس خوبی برای رفاه پرورش دهند ، این روش از مهمانان برای کار می خواهد به عقب برگردید و در رویکرد خود برای رسیدن به اهداف تجدید نظر کنید.

میراوال آستین

هنرمند خودآموز Sadé Lawson هنرمند مقیم Miraval Austin در تمام ماه اوت خواهد بود. لاوسون ، که “انرژی جاه طلبانه و خلاقانه زنان در زندگی خود را به کارهای هنری خود هدایت می کند” ، از سال 2018 در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی در سراسر آستین شرکت کرده است. او از قدرت رنگ برای پرداختن به موضوعات مربوط به بهزیستی ذهنی و هویت نژادی استفاده می کند به امید و الهام. لوسون در طول اقامت خود در Miraval Austin نقاشی دیواری توسط استخر Discovery Pool Resort طراحی خواهد کرد.

همزمان با اقامت لاوسون در تابستان امسال ، میراوال آستین “Mindful Mandala Rock Painting” ، کارگاهی را ارائه می دهد که در آن مهمانان نقاشی و مجسمه سازی ماندالاها ، محافل باستانی را می توان مورد استفاده قرار داد تا خود را متمرکز کرده و با دیگران ارتباط برقرار کند. میهمانان همچنین می توانند در کلاس جدیدی با عنوان “Suminigashi: The Art of Letting Go” شرکت کنند. در طول این فعالیت ، مهمانان با جوهر روی آب نقاشی می کنند ، و طرح های مرمر متحرکی را ایجاد می کنند که بدون دستکاری جریان می یابد.

Miraval Berkshires

در ماه آگوست ، جسی توبین مک کالی ، نقاش و طراح گرافیک به عنوان هنرمند محل زندگی میراوال Berkshires معرفی می شود و نقاشی دیواری در تونل ایجاد می کند که زمین اصلی استراحتگاه را با مزرعه Meadowview and Barn متصل می کند. توبین مک کالی ساکن Pittsfield ، MA ، در کالج هنر و طراحی اوتیس هنر آموخت و به عنوان طراح گرافیک در لس آنجلس ، نیویورک و Berkshires کار کرده است. وی در هیئت مدیره انجمن هنری Berkshire ، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن افزایش دسترسی محلی به هنر است ، می نشیند و همچنین بخشی از گروه هنری W است که یک مجموعه هنری است که ایده پردازی می کند و نمایشگاه های بزرگ برگزار می کند. آثار هنری وی که غالباً با انفجارهایی از رنگ اشباع مشخص می شود ، حس غریبگی و شادی بینندگان آن را برمی انگیزد.

در Miraval Berkshires ، مهمانان می توانند از طریق قاب های تخته سیاه تعاملی که میهمانان را به پاسخگویی به س intالات درون نگرانه ، در روند ایجاد نقاشی دیواری شرکت کنند. دستوراتی مانند “قصد شما چیست؟” و “از چه چیزی سپاسگزار هستید؟” در تونل نمایش داده می شود و میهمانان تشویق می شوند که پاسخ خود را روی تخته ها بنویسند و در مورد سفر Miraval خود تأمل کنند. همزمان با اقامت جسی ، Miraval Berkshires همچنین برنامه جدیدی را با عنوان “Manifest Your Desires: A Vision Board Creation” راه اندازی خواهد کرد. مهمانان از روح خلاقیت خود برای ساخت یک صفحه بینایی ، نمایشی تصویری از اهداف و رویاهایشان که از طریق تصاویر و آثار هنری محقق می شود ، استفاده می کنند.

مقالات مرتبط

مسابقه استادان به ریتز-کارلتون ، لاگونا نیگوئل برمی گردد

درخت Banyan به دنبال بهبودی در بهبودی پس از COVID است

رویال منصور مراکش ردپای خود را گسترش می دهد ، و تجربیات جدیدی را اضافه می کند

45 پارک لین اولین فضای سلامتی را آغاز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *