تورها

اولین مجموعه لوکس در مجارستان در کاخ سابق

ماریوت اینترنشنال افتتاحیه قصر ماتیلد ، یک هتل لوکس مجموعه ، بوداپست. کاخ ماتیلد که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده ، تحت بازسازی پنج ساله به سرپرستی طراح داخلی ماریا وفیادییس و معماران محلی پتر داژکا و پهل آنتال به یک هتل مجلل 130 اتاق مهمان تبدیل شده است.

کاخ ماتیلد 120 سال پیش در دوران Belle Époque ساخته شده است و تحت حمایت والاحضرت سلطنتی و سلطنتی وی ماریا کلوتیلد از ساکس-کوبورگ و گوتا ساخته شد تا به عنوان مرکز اجتماعی شهر خدمت کند. کاخ ماتیلد بخشی از چشم انداز او برای ایجاد دو کاخ باروک بود ، به عنوان دروازه ای برای ورود کسانی که از پل الیزابت به سمت “آفت” شهر وارد می شوند ، عمل می کرد.

ناهار خوری توسط ولفگانگ پاک

ولفگانگ پاک بر تمام عملیات ناهار خوری در کاخ ماتیلد نظارت خواهد کرد. رستوران مشهور وی Spago توسط ولفگانگ پاک اولین مفهوم بورلی هیلز در مجارستان است. این منو غذاهای سنتی مجارستانی را با پیچ و خم مدرن از طریق دستورالعمل های الهام گرفته از محصولات منطقه ارائه می دهد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

سرآشپز همچنین بر ارائه غذاهای آشپزی در بار پشت بام The Duchess ماه آینده ، یک کتابخانه مخفی مشروبات الکلی و کافه و کاباره Matild که در ماه سپتامبر افتتاح می شود ، نظارت خواهد کرد. Spago و Matild Café & Cabaret هر دو در طول سال در خیابان های بوداپست ناهار خوری در فضای باز ارائه می دهند.

اتاق ها و سوئیت ها

کاخ ماتیلد 111 اتاق مهمان و 19 سوئیت را انتخاب می کند که بسیاری از آنها منظره ای از شهر یا رود دانوب را ارائه می دهند. چهار دسته اتاق مهمان هر کدام از سبک زندگی دوشس و اوایل قرن 20 بوداپست الهام می گیرند. هر اتاق خواب بیش از 13 فوت قد دارد و شامل سر تخته های دست ساز ، کف پارکت سنتی استخوان ماهی و حمام هایی به سبک آبگرم با الهام از حمام های حرارتی مجارستان است. هدف این است که پالت رنگ های گل سرخ ، سبز ، طلایی و مسی منعکس کننده رنگهای نمای سقف بوداپست باشد. خوب است بدانید: این هتل اتاق های خانوادگی متصل زیادی را برای گروه های چند نسلی ارائه می دهد.

اتاقهای Loft Guest در پشت بام ملک واقع شده اند و از طریق پنجره های بزرگ و شیب دار منظره ای را در سطح شهر یا رود دانوب ارائه می دهند. مهمانان می توانند ترکیبی التقاطی از طراحی معاصر با مبلمان و هنرهای قدیمی را داشته باشند. بسیار جالب: مجموعه Crown Tower که در سه طبقه تقسیم شده و دارای برج 157 فوتی مخصوص خود است که دارای منظره 360 درجه از شهر است. سپس مجموعه سلطنتی Maria Klotid وجود دارد که به عنوان یک تفسیر مدرن از مجموعه خصوصی دوشس طراحی شده است ، شامل یک اتاق خواب بزرگ ، حمام ، اتاق نشیمن و اتاق کار جداگانه ، تزئین شده با لوسترهای زیبا و موزاییک های شیشه ای دست ساز.

سلامتی و آرامش

Swan Spa در کاخ ماتیلد تجربه سلامتی تحت تأثیر مجارستان را با درمان های حرارتی سنتی و مراسم همام ارائه می دهد. اسپا که با یک اتاق نمک و بخار تهیه می شود ، منحصراً محصولات ESPA را برای همه درمانهای آبگرم ارائه می دهد. برای کسانی که بدنبال فعالیت هستند یک سالن ورزشی کاملاً مجهز نیز در نظر گرفته شده است.

مقالات مرتبط

تاریخ روم و موارد دیگر در نیمس ، فرانسه

سهام Cheval Blanc Paris جزئیات بیشتر پیش از افتتاح 7 سپتامبر

گوهر پنهان در ساحل آدریاتیک پولیا

یکی و تنها برای استراحتگاه در ریویای آتن در سال 2022

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *