سفرهای دریایی

تایلند از بیمه درمانی اجباری بازدیدکنندگان رونمایی کرد

اداره گردشگری تایلند (TAT) آخرین اطلاعیه دفتر کمیسیون بیمه (OIC) مبنی بر اینکه بازدید کنندگان خارجی می توانند قبل از بازدید از کشور ، بیمه نامه اجباری COVID-19 را بصورت آنلاین خریداری کنند ، به اشتراک گذاشته است.

یوتاساک سوپاسورن فرماندار TAT گفت که یک بیمه نامه پزشکی با حداقل 100000 دلار پوشش (تقریباً 3.16 میلیون بات) برای درمان احتمالی COVID-19 اکنون در میان اسناد رسمی مورد نیاز بازدیدکنندگان خارجی است که قصد سفر به تایلند را دارند. یوتهاساک افزود: “TAT امیدوار است برنامه حمایت از بیمه COVID-19 ، تحت مقررات OIC ، آرامش بیشتری را برای بازدید کنندگان خارجی فراهم کند.”

انجمن عمومی تایلند و انجمن تضمین زندگی تایلند ، به علاوه 16 شرکت بیمه پیشرو و غیر زندگی در تایلند بر اساس مقررات سازمان همکاری اسلامی (OIC) برای ارائه برنامه حمایت از بیمه COVID-19 به بازدیدکنندگان خارجی با همکاری مشترک نظارت می کنند.

مسافران خارجی از مزایای زیر در خرید بیمه نامه پزشکی مورد تایید OIC بهره مند خواهند شد:

  • بیمه نامه توسط دولت تایلند تأیید شده است و می تواند در روند درخواست ویزای تایلند مورد استفاده قرار گیرد. پوشش بلافاصله پس از ورود به تایلند آغاز می شود.
  • هنگام بستری شدن در بیمارستان های خصوصی در سراسر کشور ، نیازی به پیش پرداخت یا هزینه های جیبی نیست. پوشش بیمه از 100000 دلار بیشتر نیست.
  • در صورت فوت بر اثر عفونت COVID-19 ، شرکت بیمه 100000 دلار سود بیمه عمر ارائه می دهد.
  • هزینه حق بیمه معقول است ، نظارت بر فرآیند توسط OIC انجام می شود و خرید می تواند بصورت آنلاین بصورت کارآمد انجام شود.
  • زیرساخت های بهداشت عمومی تایلند و امکانات بهداشتی درمانی و همچنین متخصصان مراقبت های بهداشتی به عنوان بهترین در آسیا برای درمان بیماری های عفونی شناخته شده اند.

بسته های بیمه COVID-19 مورد تایید OIC از 30 روز تا یک سال متفاوت است. TAT به خارجیانی که قصد سفر به تایلند را دارند توصیه می کند قبل از انجام هرگونه رزرو ، در سفارت سلطنتی تایلند / سرکنسولگری در کشور خود درخواست کنند. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید covid19.tgia.org.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

DMC های تایلند برای ایجاد استانداردهای یکپارچه بهداشت و ایمنی

کاپلا بانکوک پیش از اولین اکتبر برای رزرو باز می شود

توریسم تایلند تبلیغات “اکنون بخر ، بعداً بمان” را آغاز کرد

درخت Banyan به دنبال تغذیه پایدار در جهان پس از COVID است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *