سفرهای دریایی

دانشگاه ریجنت پیشرفته با چهار ماژول دوره جدید دوباره راه اندازی می شود

به عنوان بخشی از تعهد Regent Seven Seas Cruises به حمایت از جامعه مشاوران سفر در آمریکای شمالی ، دوباره راه اندازی شده دانشگاه رجنت از طریق یک سیستم عامل تازه افزایش یافته و چهار ماژول دوره جدید – تجربه ریجنت ، مقصد جهانی ، زندگی Onboard و فروش لوکس.

خوب است بدانید: فارغ التحصیلان دانشگاه رجنت با تکمیل ماژول های جدید تا 31 دسامبر سال 2020 می توانند حداکثر 650 دلار کمیسیون پاداش دریافت کنند.

دانشگاه رجنت اطلاعاتی در مورد نام تجاری ، ناوگان ، پیشنهاد ارزش فراگیر و سایر منابع فروش را برای متخصصان سفر فراهم می کند تا تجارت خود را گسترش دهند. این پلتفرم جدید شامل محتوای تصویری و تصویری افزایش یافته برای تجربه جذاب تر است و دوره ها ، که هر کدام بیش از 30 دقیقه نیست ، می توانند با سرعت خود شروع ، مکث ، ذخیره و تکمیل شوند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

چهار ماژول جدید لیست تجارب سفارشی قابل تنظیم در خط سفر دریایی و فرصت های متنوع مشاوران سفر را برای گسترش کار خود ارائه می دهد. جزئیات بیشتر شامل:

  • Regent Experience بینشهایی را برای هدف قرار دادن مشتریان Regent Seven Seas Cruises و بدست آوردن کمیسیون های سودآور فراهم می کند.
  • مقصد جهانی دارای یک نقشه تعاملی با فیلم ها ، غواصی در مناطقی است که Regent قایقرانی می کند و بسیاری از روش های مهمانان برای کشف جهان.
  • Onboard Life درک کاملی از سبک زندگی آنبورد را فراهم می کند – از سوئیت گرفته تا غذاها گرفته تا Serene Spa & Wellness.
  • فروش لوکس تمام منابع فروش و بازاریابی موجود برای مشاوران سفر و همچنین نکات مختلف فروش در مورد چگونگی جذب مهمان های اولین بار Regent و فروش بیشتر به مشتریان موجود را بیان می کند.

علاوه بر دریافت اعتبارات انجمن بین المللی Cruise Lines (CLIA) ، CEU از موسسه سفر ، دیپلم های قابل بارگیری و آرم Regent Luxury Cruise Expert ، Regent Seven Seas Cruises همچنین ساختار کمیسیون پاداش را افزایش داده است که شامل موارد زیر است:

  • 100 دلار پاداش در هر دوره وقتی مشاوران سفر در مدت 120 روز از فارغ التحصیلی رزرو واجد شرایط را انجام می دهند و ثبت می کنند.
  • کمیسیون پاداش 250 دلاری اضافی در صورت تکمیل و فارغ التحصیلی مشاوران از چهار دوره در 31 دسامبر 2020 و ثبت و رزرو واجد شرایط
  • حداکثر سود 650 دلار حق کمیسیون پاداش در صورت فارغ التحصیلی مشاوران سفر از چهار دوره در 31 دسامبر 2020 و ثبت پنج رزرو واجد شرایط.

مقالات مرتبط

Regent اعلام کرد مجموعه سفرهای جدید 2022-23

اولین آزمایشگاه PCR Oceangoing صنعت که روی Viking Star نصب شده است

Silversea ماه نقره ای را تحویل می گیرد

Seabourn استیو اسموتریس را به عنوان معاون رئیس جمهور ، فروش جهانی نامگذاری می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *