تورها

دوباره در دنیای دیزنی خارج از فصل است!

خارج از فصل دوباره به دنیای والت دیزنی رسید! این گزارش زمان انتظار، داده‌های سواری و روزانه ماه گذشته در Magic Kingdom، EPCOT، استودیو هالیوود، و پادشاهی حیوانات را پوشش می‌دهد، در حالی که همچنین تفسیر، پیش‌بینی و نگاهی اجمالی به آنچه که برای بقیه سپتامبر 2022 انتظار می‌رود ارائه می‌دهد.

ماه گذشته جمعیت از الگوی آشنا پیروی کردند. با پایان یافتن تابستان، آگوست شلوغ‌تر آغاز شد و مردم محلی و گردشگران قبل از پایان فصل تعطیلات، «آخرین هور» را انجام دادند. نواحی اصلی مدارس که به جلسه اواسط ماه برگشتند، منجر به کاهش زمان انتظار شد، روندی که در هفته گذشته شتاب گرفت زیرا مدارس بیشتر و بیشتری سال تحصیلی جدید خود را شروع کردند.

علاوه بر آن، مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی در سال 2022 آغاز شد و ساعات کار کوتاه تری را برای مهمانان عادی آن عصرها به پادشاهی جادویی به همراه داشت. این چیزی است که قبلاً به آن پرداختیم سومین آهسته ترین روز پادشاهی جادویی در سال 2022! عنوان تقریباً گویای همه چیز است، اما اگر به نوعی هستید، پست ارزش بررسی را دارد هنوز در مورد انجام MK در روزهای MNSSHP.

هر روز از مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی در پادشاهی جادویی ۱/۱۰ یا ۲/۱۰ در تقویم جمعیت بوده است. یک بار دیگر، ما به شدت توصیه می شود انجام Magic Kingdom در طول روز قبل از MNSSHP، تا ساعت 4 بعد از ظهر به یک پارک دیگر پرش کنید. ما همچنین جنبه های مثبت این رویکرد را در جدید خود پوشش داده ایم گزارش ورود زود هنگام جشن پادشاهی جادویی و روز من در پادشاهی جادویی با استفاده از Genie+ در یک شب مهمانی.

برای کسانی که هنوز هستند به نحوی در مورد حصار پادشاهی جادویی در روزهای مهمانی، به زودی پست های بیشتری خواهیم داشت که نشان می دهد چقدر این تاریخ ها برای بازدید از پادشاهی جادویی خوب هستند. راستش را بخواهید، نمی دانم چرا هنوز در این مورد می نویسم. حرکت صعودی آشکار است. نمی دانم چه چیز دیگری می توانم بگویم تا کسانی را که متقاعد نشده اند قانع کنم.

اما من پرت می شوم. بیایید نگاهی به عقب به جمعیت اوت 2022، همراه با نگاهی به سپتامبر تا کنون بیندازیم. مثل همیشه، تمام نمودارها و آمار زمان انتظار توسط حسن نیت ارائه شده است Thrill-Data.com:

ما با اعداد ماهانه برای دنیای والت دیزنی به عنوان یک کل شروع می کنیم.

جمعیت اوت با غرش وارد شدند اما با ناله بیرون رفتند.

قبل از اینکه مدارس فلوریدا مرکزی در اواسط ماه شروع به کار کنند، آگوست از نظر زمان انتظار با ژوئیه برابری می کرد.

چند هفته گذشته به سرعت به سراشیبی رفت. میانگین زمان انتظار در تمام جاذبه‌های والت دیزنی ورلد به 36 دقیقه رسید. این باعث می شود آگوست کندترین (تکمیل شده) ماه سال در والت دیزنی ورلد در سال 2022 باشد. این عنوان برای مدت طولانی باقی نخواهد ماند.

من حدس می‌زنم که بسیاری از شما روی آن نوارهای سبز رنگ در سمت راست هر نمودار متمرکز شده‌اید.

این روند از این هفته شروع شد. سطح جمعیت از یکشنبه 2/10 یا 1/10 بوده است.

برای تجزیه و تحلیل پارک به پارک، با Magic Kingdom شروع می کنیم.

همانطور که در بالا ذکر شد، پادشاهی سحر و جادو به طور منظم 1/10 یا 2/10 روز از شروع مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی داشته است. انتظار داشته باشید که این موارد در طول سپتامبر خواب آلود رو به افزایش باشند، شامل شب های غیر مهمانی (فقط روزهای هفته.)

در بالا میانگین های سواری خاص برای پادشاهی جادویی آمده است.

من تایپ کردن این را متوقف می کنم – خسته کننده است و شما فقط می توانید نمودار را بخوانید.

توجه داشته باشید که ملاقات و احوالپرسی میکی ماوس دو بار ظاهر می‌شود، زیرا ماه را با عنوان «ملاقات با میکی» شروع کرده و اکنون به «ملاقات با میکی و مینی» تبدیل شده است. با وجود سطح جمعیت پایین تر، این دو نفر زمان انتظار بیشتری را 11 دقیقه کاهش می دهند.

این به دلیل کاهش ظرفیت است. در دسترس بودن Genie+ محدود شده است (بنابراین این باعث افزایش انتظارات آماده به کار نمی شود) و این نه بدنام به دلیل باد کردن غیرعادی زمان انتظار. برعکس، ما در اینجا با زمان‌های انتظار طولانی‌تر از زمان ارسال شده سوخته‌ایم.

اگر این برای شما مهم است، یا درست زمانی که در صبح افتتاح می‌شود، ملاقات و احوالپرسی را انجام دهید یا درست با پایان جشنواره فانتزی (رویکرد اصلی ما). حتی در این صورت، برای انتظار طولانی تری آماده باشید. این در حال حاضر سخت‌ترین جاذبه برای استراتژی‌کردن در پادشاهی جادویی است – بدتر از قطار معدن هفت کوتوله! ما در حال حاضر Genie+ را در Magic Kingdom توصیه نمی کنیم، اما این ملاقات و سلام بزرگترین دلیل برای در نظر گرفتن خرید آن است.

Animal Kingdom از 27 اوت شاهد کاهش جمعیت به 2/10 یا 1/10 بوده است.

حتی قبل از آن، اکثر روزها پس از بازگشت به مدرسه در محدوده 4/10 بود.

برای کل ماه، آواتار پرواز پاساژ تنها جاذبه‌ای است که میانگین زمان انتظار بیش از یک ساعت در ماه اوت داشته است.

جای تعجب نیست که در سپتامبر کاهش یافته است. ما استراتژی ورود بعد از ظهر به قلمرو حیوانات یک بار دیگر رویکرد ایده آل برای این پارک است. روش دیگر، Early Entry یا Rope drop عالی هستند. Genie+ حداقل یک ماه آینده در Animal Kingdom هدر دادن پول است. کاملا غیر ضروری (نه اینکه تا به حال چنین بوده است).

در EPCOT، زمان انتظار کاهش تدریجی خود را نسبت به سطوح اولیه تابستان ادامه می دهد.

مانند Animal Kingdom، سطح جمعیت از جمعه گذشته 2/10 یا 1/10 بوده است. حتی قبل از آن، EPCOT بسیار کند بوده است.

میانگین زمان انتظار برای Frozen Ever After، Remy’s Ratatouille Adventure و Test Track همگی بیش از یک ساعت در ماه اوت بود. با این حال، انتظارات واقعی برای هر چیز دیگر حداقل بود و میانگین کلی را پایین آورد.

ما ساعت‌های طولانی عصر را در EPCOT دوست داریم، اما صبح را ترجیح می‌دهیم EPCOT Early Entry v. Genie+. اسپویلر: Early Entry به راحتی برنده می شود. بار دیگر، خرید Genie+ در EPCOT حداقل تا یک ماه آینده بی معنی است.

من واقعاً شوکه شده‌ام که والت دیزنی ورلد صف مجازی بازی Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind را رها نکرده است. بدیهی است – و حداقل یک ماه است – که این دیگر ضروری نیست. حذف صف مجازی تجربه مهمان را بهبود می بخشد، اصطکاک و استرس (درک شده) را کاهش می دهد.

همچنین کارایی عملیاتی Cosmic Rewind را بهبود می بخشد، امکان سواری مجدد را فراهم می کند و احتمالاً فروش خطوط رعد و برق فردی را بهبود می بخشد. من واقعاً مطمئن نیستم که دیزنی در اینجا منتظر چه چیزی است، اما تماشا کنید که صف مجازی تا پایان سپتامبر – درست قبل از بازگشت جمعیت – از بین نرود.

اما ما با صدای بلند شکایت نخواهیم کرد – صف مجازی اکنون برای هرکسی که در زمان باز شدن یا در حوالی آن تلاش می‌کند بسیار آسان است، و این باعث می‌شود که این یک جاذبه کم انتظار «رایگان» باشد. به‌راحتی یک ساعت به‌علاوه منتظر ماندن در حالت آماده‌باش خواهید بود.

سرانجام، استودیوی هالیوود دیزنی وجود دارد.

همین معامله در اینجا – 2/10 یا 1/10 سطح جمعیت از جمعه گذشته. حتی قبل از آن، میانگین سطح جمعیت در دو هفته گذشته 3/10 بوده است.

با این گفته، مهم است که درک کنیم که سطح جمعیت است نسبت فامیلی به تاریخ های دیگر در همان پارک. در نتیجه، 2/10 در DHS میانگین زمان انتظار 40 دقیقه است، در حالی که 2/10 در Magic Kingdom 27 دقیقه است. این در واقع یک تفاوت بسیار بزرگ در طول روز است.

در بالا زمان‌های انتظار سواری برای استودیوی هالیوود دیزنی در ماه گذشته آمده است. به لطف کاهش جمعیت در هفته گذشته، Star Wars: Rise of the Resistance ماه را زیر 100 دقیقه به پایان رساند.

این اولین ماه امسال است که هیچ جاذبه ای در دنیای والت دیزنی میانگین سه رقمی نداشت. تاکنون در سپتامبر، Slinky Dog Dash بر Rise of the Resistance پیروز شده است. هر دوی آن‌ها به علاوه Millennium Falcon Smugglers Run همگی میانگین زمان انتظار کمی بیش از یک ساعت دارند. جالب است که ببینیم آیا آن ها به سقوط ادامه می دهند یا خیر. ممکن است سپتامبر ماه انتظارهای زیر 60 دقیقه ای برای همه چیز در دنیای والت دیزنی باشد؟ (حدس ما: احتمالاً نه.)

تقویم Disney Park Pass برای کل سپتامبر 2022 چیزی جز سبز نیست.

این شامل تمام تعطیلات آخر هفته روز کارگر می شود. این معمولا تعطیلات آخر هفته شلوغی در والت دیزنی ورلد نیست، که برخی از طرفداران را شگفت زده می کند. احتمالاً شلوغ‌تر از آخر هفته گذشته یا این هفته خواهد بود، اما طبق استانداردهای طولانی آخر هفته شلوغ نیست.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اکتبر 2022 داستان متفاوتی خواهد بود. در حالی که هنوز خیلی زود است که بگوییم چه زمانی جمعیت برمی گردند، اکنون می توانیم با توجه به رزروهای آن هفته بگوییم “احتمالا تا 5 اکتبر”. من شخصاً انتظار دارم که هفته گذشته در ماه سپتامبر زمانی باشد که حضور دوباره افزایش یابد.

همچنین، صحبت از هفته های تعطیلات که مردم را غافلگیر می کند، روز کلمبوس وجود دارد. این احتمالاً ربطی به افرادی ندارد که در نینا، پینتا و سانتا ماریا هیپ می زنند و برای جشن گرفتن کاوشگر به دنیای والت دیزنی می آیند. در عوض، تعطیلات همزمان با تعطیلات پاییز برای بسیاری از مناطق مدرسه است. می‌دانم که در مورد رزرو پارک پاس گاهی اوقات به عنوان یک شاه ماهی قرمز بحث کرده‌ایم زیرا والت دیزنی ورلد از رزروها برای توزیع مجدد جمعیت استفاده می‌کند، اما آن هفته تقریباً مطمئناً شلوغ خواهد بود.

در کوتاه مدت، انتظار ما این است که زمان انتظار همچنان کاهش یابد. همانطور که در آخرین به روز رسانی مورد بحث قرار گرفت تقویم جمعیت سپتامبر 2022، این بهترین ماه سال برای بازدید از دیدگاه زمان انتظار است. به معنای واقعی کلمه در کل ماه شاهد حضور کمتر از حد متوسط ​​است.

واقعاً زمان بدی برای بازدید از تقویم جمعیتی سپتامبر 2022 وجود ندارد. آخر هفته اول و هفته آخر دو هفته شلوغ خواهند بود. با این حال، «مشغله‌ترین» یک اصطلاح نسبی است، زیرا حتی آن‌ها نیز باید در مقایسه با کل اکتبر بسیار سبک باشند.

آنچه دشوارتر است پیش بینی این است که چه زمانی حضور به پایان می رسد.

دنیای والت دیزنی از سال 2018 شهریور «عادی» نداشته است، یعنی زمانی که نوبت به تماشای روند می رسد، یک ابدیت پیش است. پویایی جمعیت در دو سال گذشته به دلایل واضح عادی نبوده است و قبل از آن افتتاحیه Star Wars: Galaxy’s Edge بود.

انتظار شخصی من این است که کم‌مشغله‌ترین هفته سال در دنیای والت دیزنی، 11 تا 17 سپتامبر 2022 به پایان برسد. اگرچه این فقط یک حدس “برای سرگرمی” است.

احتمالاً آب و هوا بیش از هر چیز دیگری عامل مهمی خواهد بود – گرمای شدید، باران یا عامل ترسناک احتمالی طوفان بیش از سابقه قبلی در برخورد با چنین خط پایه پایین.

صرف نظر از این، سپتامبر یکی از آخرین سنگرهای خارج از فصل در دنیای والت دیزنی است. این به طور مداوم درست بوده است، حتی با وجود افزایش حضور در سایر ماه‌های خارج از فصل.

در واقع، ما سپتامبر 2022 را ماه شماره 1 برای بازدید نامگذاری کردیم بهترین و بدترین ماه های 2022-2023 برای بازدید از دنیای والت دیزنی به دلیل اینکه چقدر شلوغ است. در حالی که سایر ماه‌های خارج از فصل شلوغ‌تر شده‌اند، سپتامبر به همین شکل باقی مانده است – و (به چوب ضربه بزنید) به دلیل برنامه‌های مدرسه و آب و هوای کمتر مطلوب، همیشه باید همین‌طور باقی بماند.

در نهایت، انتظار ما این است که میزان حضور کمتر در بیشتر ماه سپتامبر 2022 ادامه یابد. حتی با افزایش جزئی برای روز کارگر و شاید در پایان ماه، تقریباً مطمئن هستیم که سپتامبر کم‌ترین ماه سال خواهد بود. اگر از جمعیت کم لذت ببرید و بتوانید از این ماه دیدن کنید، واقعاً باید.

همانطور که قبلاً گفتیم، این مطلقاً دوام نخواهد داشت. حضور کم در ماه سپتامبر شروع یک روند به دلیل افزایش قیمت، تحریم یا هر چیز دیگری نیست. جمعیت در اکتبر بازخواهند گشت و تا ژانویه 2023 – حداقل، نه به طور مداوم – تسلیم نخواهند شد. سپتامبر فصل آهسته خواب‌آلود در والت دیزنی ورلد است و برای دهه‌ها بوده است.

در حالی که تاریخ‌های پراکنده‌ای برای رزرو در اوایل اکتبر وجود دارد، انتظار من این است که ورود جمعیت پاییزی به‌صورت «قوی کامل» با آخر هفته روز کلمبوس همزمان شود. به احتمال زیاد بعد از آن خیلی تسلیم نخواهد شد. نشانه‌ها حاکی از شلوغ بودن سه ماه آخر سال است، بنابراین اگر فقط به اعداد و ارقام اهمیت می‌دهید – و نه آب و هوا یا کریسمس – ماه آینده زمان بازدید از دنیای والت دیزنی است. پنجره فرصت شما در این ماه است – و فقط در این ماه.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

افکاری در مورد جمعیت آگوست و سپتامبر در دنیای والت دیزنی؟ پیش بینی برای بقیه ماه یا پاییز خارج از فصل؟ اگر در ماه گذشته بازدید کرده اید، چه فکری در مورد زمان انتظار دارید؟ آیا پادشاهی جادویی را در روز یک شب MNSSHP انجام داده اید؟ در مورد زمان انتظار واقعی ارسال شده در مقابل؟ آیا با چیزی در گزارش ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *