دسته‌بندی نشده

کمپ چادری لوکس جدید در چیانگ رای، تایلند آغاز شد

جامعه محور ویزاما می چان کمپ چادری لوکس در منطقه تپه ای چیانگ رای در شمال تایلند درهای خود را برای پذیرایی از مهمانان باز کرده است. پروژه جدید، با تنها 10 چادر، با هدف ارائه یک تجربه تعطیلات جامع و همهجانبه با ترکیبی از فعالیت‌های فرهنگی و طبیعت، غذاهای با کیفیت شمال تایلند – که بیشتر آن ارگانیک است و از مزرعه مجاور تهیه می‌شود – و چادرهای لوکس در چهار دسته است. امسال دوازده چادر لوکس دیگر به Visama Lodge اضافه خواهد شد.

چادرها بر روی سکوهای مرتفع در یک منطقه تپه ای آرام قرار گرفته اند و از 516 تا 860 فوت مربع، شامل ایوانی به مساحت 129 یا 215 فوت مربع، متغیر است. بزرگترین آنها دو اتاق خواب دارند. از جمله امکانات اتاق می توان به تهویه مطبوع، دستگاه اسپرسوساز، قهوه جوش فرنچ پرس، Wi-Fi، دوش بارانی، وان حمام و نگهبان 24 ساعته اشاره کرد.

چادرهای لوکس بر روی سکوهای مرتفع قرار گرفته اند و دارای ایوان های بزرگ هستند
(ویزاما می چان)


فعالیت‌هایی مانند سفال‌گری، نقاشی، جستجوی غذا، پیک‌نیک، کارگاه‌های هنری و صنایع دستی، کلاس‌های آشپزی، بحث با سخنرانان مهمان، رانندگی در مزارع، و تجربه‌های آبگرم و سلامتی در کنار سفرهای خصوصی به جاذبه‌های میراثی مانند موزه تریاک، Doi Mae Salong و معبد سفید چیانگ رای.

محصولات محلی به طور گسترده در گزینه های غذاخوری استفاده خواهد شد. سرآشپز Suphannat “Miu” Amnuayrit و تیمش منویی برای رستوران Reu Doo Gaan بر اساس غذاهای سنتی Lanna شمال تایلند، غذاهای راحت بین المللی غنی از مواد مغذی و غذاهای محلی بر اساس محصولات مزرعه همسایه تهیه کرده اند.

یکی از برجسته ترین مکان های تفریحی نیز The Ambalama خواهد بود، مکانی برای گردهمایی در کنار آتش برای داستان سرایی و گفتگو توسط نویسندگان و مورخان. در امتداد این خطوط، ملک دارای هدف اجتماعی نیز می باشد. این بنیاد از بنیاد دوستان دختران تایلندی همسایه حمایت خواهد کرد، که به دنبال جلوگیری از قاچاق کودکان با توانمندسازی دختران از جوامع قبیله تپه است. این بنیاد به عنوان یک موسسه غیرانتفاعی در ایالات متحده ثبت شده است و توسط مدیران فعلی آن، پتی زینکوفسکی و جین مک براید ایجاد شده است. سه دختر قبیله تپه از بنیاد در حال حاضر در استراحتگاه کار می کنند.

Visama Mae Chan_Chiang Rai_تایلند
دوازده چادر لوکس دیگر نیز در سال جاری اضافه خواهد شد
(ویزاما مای چان)

Visama Mae Chan همچنین یک بار در ماه میزبان یک بازار کشاورزان خواهد بود که برای عموم باز خواهد بود. بخشی از درآمد حاصل از بازار به سمت بنیاد قبیله تپه خواهد رفت، علاوه بر درآمد حاصل از راه اندازی مزرعه ای که لژ به مهمانان ارائه می دهد.

کریستوفر استافورد، یکی از بنیانگذاران این لژ، گفت: “هدف ما ارائه درآمد مستقیم، آموزش حرفه ای و مزایای پایداری برای جامعه محلی است.” ویزاما لاج همچنین فعالانه خود را در حفاظت از طبیعت و ترویج فرهنگ محلی لانا مشارکت خواهد داد.

این ملک 40 دقیقه با ماشین از شمال فرودگاه بین المللی چیانگ رای فاصله دارد.

مقالات مرتبط

ادیشن دومین هتل خود را در توکیو راه اندازی کرد

Trio of Resorts Plans Mandarin در ژاپن

اقامتگاه های امان در کامبوج و لائوس از تجربیات جدید خود رونمایی می کنند

پینگ مای پینگ بین قاره ای چیانگ مای تایلند افتتاح شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *