دسته‌بندی نشده

بلموند طرح اولیه 2024 را فاش می کند

بلموند طرحی را برای سال 2024 ترسیم کرده است که انتظار دارد “سال تحول” در سال 2024 باشد. با پایان یافتن سال 2023 با خرید ملکی در مکزیک، برنامه های این برند برای سال 2024 شامل گسترش انتخابی و افزایش سبد خود با تمرکز بیشتر است. در مورد سفر با قطار، تجربیات جدید و مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی آن.

در مکزیک، بلموند Hacienda Katanchel واقع در نزدیکی Merida، Yucátan را خریداری کرده است. هتل کاتانچل، بلموند که متعلق به قرن هفدهم است، قرار است در سال 2027 با 35 سوئیت پس از یک برنامه جامع بازسازی افتتاح شود.

در سال 2024، بلموند با Romazzino، A Belmond Hotel، Costa Smeralda به ساردینیا گسترش خواهد یافت. 100 اتاق مهمان شامل سوئیت و ویلا، دو استخر، رستوران و تجربیات جدید ارائه می دهد. علاوه بر این، بازسازی چند ساله Splendido، A Belmond Hotel، Portofino، طراحی شده توسط استودیو Martin Brudnizki، فاز دوم خود را تکمیل می کند و برای فصل 2024 با اتاق های مهمان جدید بازگشایی می شود.

بلموند همچنین مسیرهای جدید، سوئیت‌های جدید و تجربیات جدید را در شش قطار و هفت بارج خود در پاسخ به تقاضای رو به رشد برای سفرهای آهسته در سراسر جهان معرفی خواهد کرد.

برای این منظور، Eastern & Oriental Express، A Belmond Train انتصاب سرآشپز آندره چیانگ را اعلام کرده است که تمام جنبه‌های تجربه غذاخوری، از جمله محیط و فضای دو رستوران آدیسورن و مالایا را ارتقا می‌دهد. این قطار قرار است در فوریه 2024 با دو مسیر فصلی خارج از سنگاپور که مناظر مالزی را در بر می گیرد، بازگردد.

برای اولین بار در تاریخ خود، Venice Simplon-Orient-Express، A Belmond Train، اروپا سفری را آغاز می کند که پاریس و پورتوفینو را به هم متصل می کند.
(ونیز سیمپلون-اورینت-اکسپرس، قطار بلموند، اروپا)

برای اولین بار در تاریخ خود، Venice Simplon-Orient-Express، A Belmond Train، اروپا سفری را آغاز می کند که پاریس و پورتوفینو را به هم متصل می کند. اقامت در Splendido ادامه خواهد یافت، جایی که سرآشپز قطار، ژان ایمبرت، میزبان یک شام جشن خواهد بود. این قطار علاوه بر برنامه منظم ماه آگوست خود، دومین سفر رفت و برگشت پاریس به استانبول را نیز اضافه خواهد کرد. اولین سفر کوهستانی آن که در 21 دسامبر 2023 به سمت کوه های آلپ فرانسه رفت، در دسامبر 2024 تکرار خواهد شد. هشت سوئیت جدید در سال 2024 اضافه می شود که در مجموع 16 سوئیت و شش سوئیت گرند را به قطار می آورد.

Royal Scotsman، A Belmond Train، اسکاتلند همچنین دو گراند سوئیت جدید طراحی شده توسط طراح داخلی ساکن پاریس، Tristan Auer را در می 2024 اضافه خواهد کرد. تجربه سوئیت گراند شامل یک درمان برای هر نفر در اسپای دیور خواهد بود. به طور جداگانه، British Pullman، A Belmond Train، انگلستان در ماه می 2024، The Carriage Club Dinners را راه اندازی خواهد کرد، یک سری سفرهای عصرانه که غذا، شراب و سرگرمی را ترکیب می کند.

در پرو، دو قطار بلموند – هیرام بینگهام و اکسپلورر آند – به همراه Monasterio، A Belmond Hotel در کوسکو از خورخه مونوز متولد پرو به عنوان سرآشپز اجرایی استقبال کرد. در سال 2024، مونوز از خلاقیت های آشپزی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

پاپی، قایق بلموند، شامپاین
قایق رودخانه لوکس بلموند قرار است در آوریل امسال راه اندازی شود
(خشخاش، قایق بلموند، شامپاین)

راه اندازی رسمی از پاپی، قایق بلموند، شامپاین در آوریل 2024 پذیرای مهمانان جدیدترین ناوگان قایق های خود است که در کانال های فرانسه پرواز می کنند. این قایق رودخانه ای صمیمی که توسط معماران فرانسوی Humbert & Poyet طراحی شده است، دارای سه کابین، یک سالن سرپوشیده با یک بار شامپاین و یک عرشه در فضای باز با یک آشپزخانه در فضای باز و ناهارخوری است. خشخاش با Maison Ruinart همکاری خواهد کرد تا تجربیات منحصر به فردی را ارائه دهد.

بلموند همچنین به کمپین برند جهانی خود “Belmond Legends” ادامه خواهد داد و 14 مورد از ویژگی های خود را از طریق یک مجموعه عکاسی معاصر به نمایش می گذارد. همچنین، این برند نسخه سوم MITICO، مجموعه ای از اینستالیشن های هنر معاصر را با مشارکت Galleria Continua راه اندازی خواهد کرد. نسخه جدید MITICO آثار بزرگ مقیاسی را از هنرمند مفهومی فرانسوی دانیل بورن در محوطه شش هتل بلموند مشاهده خواهد کرد: کاخ کوپاکابانا، کوه نلسون، هتل سیپریانی، لا رزیدنسیا، ویلا سن میشل و کاستلو دی کازوله.

بلموند همچنین یک برنامه آزمایشی را در 10 ملک راه‌اندازی می‌کند و نقشه‌های راه را برای دستیابی به اهداف پایداری LVMH Life 360 ​​ایجاد می‌کند. به موازات آن، سه پروژه شاخص را اجرا خواهد کرد که بر افزایش استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، کاهش شدید برداشت آب شیرین و ایجاد یک آکادمی غذا شناسی برای هدایت کار خود در کاهش تأثیر در غذا و نوشیدنی تمرکز دارد.

علاوه بر این، از طریق مشارکت جهانی با EarthCheck، تمام املاک واجد شرایط Belmond قرار است تا نیمه اول سال 2024 گواهی EarthCheck Silver را دریافت کنند.

مقالات مرتبط

Six Senses Courchevel از برنامه سلامتی برای فصل اسکی رونمایی کرد

بازگشت قطار سریع السیر شرقی و شرقی بلموند به آسیا در سال 2024

Venice Simplon-Orient-Express سفر جدیدی را راه اندازی می کند

Four Seasons Punta Mita از املاک جدید Cliffside رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *