سفرهای دریایی

ماندارین شرقی ، ژنو همکاری کلینیک خواب را معرفی می کند

ماندارین شرقی ، ژنو بسته جدید اقامتی را راه اندازی کرده است: چک آپ با کلینیک خواب CENAS با همکاری اولین کلینیک خواب خصوصی پزشکی سوئیس ، CENAS.

به گفته این هتل ، ژنو به عنوان یكی از شهرهای با بالاترین كیفیت زندگی ، دارای یك شهر زیبا و دیدنی است كه در منظره دیدنی و جذاب سوئیس واقع شده است. هتل در چند قدمی دریاچه ژنو واقع شده است و انواع فعالیت های تفریحی و سلامتی را به مهمانان ارائه می دهد. با درک اهمیت خواب احیا کننده برای اطمینان از بهزیستی ذهنی و جسمی مطلوب و تقویت سیستم ایمنی بدن ، این هتل با همکاری متخصصان برجسته CENAS ، یک تجربه سرپرستی را برای میهمانان خود ایجاد کرد.

این بسته سه شبه شامل یک تجربه هتل مجلل و همچنین یک آزمایش پلی سومنوگرافی یک شبه است که پارامترهای مهم خواب مانند ریتم و حرکات بدن را برای شناسایی اختلالات احتمالی خواب ثبت می کند. یک گزارش تشخیصی جامع برای بهبود کیفیت خواب و زندگی و همچنین تشخیص اختلالات بالقوه خواب طراحی شده است. در کل ، بسته چک آپ با کلینیک خواب CENAS شامل موارد زیر است:

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

  • اقامت به مدت سه شب در Mandarin Oriental ، ژنو
  • انتقال رفت و برگشت به کلینیک خواب CENAS
  • یک شب در سوئیت VIP برای تست شبانه چندموگرافی در CENAS برای یک نفر (هزینه های اضافی برای مهمانان همراه برای شرکت در آزمون شب اعمال می شود)
  • یک تشخیص کامل و گزارش کتبی توسط یک متخصص پنومولوژی معتبر CENAS
  • 150 CHF (تقریباً 166 دلار) اعتبار ناهار خوری روزانه که می توانید در رستوران یا از طریق سرویس اتاق از آن لذت ببرید
  • صبحانه روزانه
  • دسترسی به برنامه Mandarin Oriental’s Wellness on the Road
  • منوی راحتی و بالش چای گیاهی
  • استفاده رایگان از مرکز تناسب اندام ، سونا و همام

مقالات مرتبط

ناوتیلوس مالدیو ماه جولای اسپای ماه را اعلام می کند

شرکای کمپینسکی با تکنوگیم برای اتاقهای جدید جدید

مسافر نایا سفرهای مسافرتی حباب جدید را شروع می کند

Anantara’s Maldives Resorts برنامه سلامتی جدیدی را اضافه می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *