تورها

بهترین زمان برای بازدید از ترینیداد و توباگو

جزایر دو جزیره کارائیب ترینیداد و توباگو که توسط 30 کیلومتر آب دریای کارائیب از هم جدا شده اند، درست در شرق ونزوئلا واقع شده اند. آنها در سال 1889 متحد شدند، در سال 1962 از بریتانیا استقلال یافتند و در سال 1976 به جمهوری تبدیل شدند.

توباگو کوچک‌تر، کمتر صنعتی و توریست‌گراتر است که در آن گردشگران از سواحل شگفت‌انگیز لذت می‌برند. در مقابل ترینیداد جایی است که می توانید ساوانا، جنگل های بارانی استوایی، انواع جانوران دریایی و گونه های پرندگان را پیدا کنید.

با نام مستعار “سرزمین مرغ مگس خوار”، پناهگاه های بسیاری در ترینیداد برای کشف وجود دارد، مانند مرکز طبیعت آسا رایت و پناهگاه پرندگان کارونی.

در تمام سال چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد، زیرا دما معمولاً بین 22 تا 32 درجه سانتیگراد است و به ندرت به زیر 20 درجه می رسد. آب و هوای گرمسیری با بادهای تجاری شمال شرقی برای تعدیل گرمای طاقت فرسا و آسمان ابری غیر معمولی است. بنابراین، بهترین زمان برای رفتن چه زمانی است؟

ترینیداد

ژانویه تا مارس: دمای خنک و خشک برای کارناوال

زمستان زمان محبوبی برای بازدید از ترینیداد است زیرا دمای هوا خنک‌تر از ماه‌های تابستان است. 21-31 درجه سانتی گراد.

کارناوال ترینیداد

دوره خشک برای کارناوال ترینیداد، که در روزهای دوشنبه و سه شنبه قبل از چهارشنبه خاکستر برگزار می شود، عالی است هر سال. با این حال، این باعث می شود که دوره شلوغی باشد، به خصوص در پایتخت، بندر اسپانیا، جایی که جشنواره در آن برگزار می شود.

ممکن است قیمت هتل‌ها نیز افزایش یابد، اما اگر می‌خواهید جشن آزادی پر جنب و جوش و پر جنب و جوش را با لباس‌های رنگارنگ تجربه کنید، زمانی که گیاهان در حال شکوفا هستند، ژانویه، فوریه (کارناوال 12 و 13) و مارس زمان آن است.

بازدید Yerettê، خانه مرغ مگس خوار، در حالی که هوا خنک و خشک است، یک فعالیت ایده آل است. در دره ماراکاس، شمال ترینیداد، می توانید چهارده گونه مرغ مگس خوار را در اینجا ببینید. مجموعه رنگ‌های کوچک‌ترین پرندگان جهان را تحسین کنید، زیرا آنها در صدها و هزاران پرنده در طول سال بال می‌زنند.

آوریل-مه: دمای گرم و کمترین بارندگی.

دمای بالای روزانه حدود 31 استدرجه سانتی گراد، با گرما و رطوبت شدید – دلیلی عالی برای ماندن در سواحل بکر بسیاری برای خنک شدن در آب های فیروزه ای.

خلیج آرام Las Cuevas با پرچم آبی محبوب است، اما خلیج Maracas در نزدیکی آن یکی از شلوغ ترین سواحل در ساحل شمالی است. از بندر اسپانیا، یک ساعت رانندگی از میان کوه‌های نمادین فاصله دارد و یک مکان عالی برای صرف ناهار است.

خلیج ماراکاس

خلیج ماراکاس ج. تراستون بنی

خلیج ماراکاس احتمالا بهترین مکان برای امتحان Taste Bake and Shark، سنتی است غذاهای ترینیدادی و چند رستوران وجود دارد که در این آشپزی تخصص دارند.

در شب درجه حرارت به حدود 22 کاهش می یابددرجه سانتی گراد و با کمترین بارندگی در ماه های آوریل تا مه، غذاخوری در فضای باز یا قدم زدن در ساحل لذت بخش خواهد بود.

ژوئن-دسامبر: فصل بارانی

در فصل بارندگی، قیمت هتل ها پایین تر است و گردشگری آرام تر است. می توانید در پول خود صرفه جویی کنید و با جمعیت کمتر از نقاط مهم ترینیداد لذت ببرید. اگر به خوبی برای بارندگی های کوتاه و شدید آماده شده اید، کاوش در طبیعت جزیره نباید مشکلی ایجاد کند.

قایق رانی در باتلاق ناریوا، در حالی که باران می بارد، می تواند برای ارواح ماجراجو سرگرم کننده باشد. این بزرگترین تالاب آب شیرین در ترینیداد و توباگو است که بیش از 60 کیلومتر مربع وسعت دارد. این گیاه از طریق جمعیت گونه های کمیابش، به عنوان مثال، ماکائو شکم قرمز اهمیت پیدا کرد.

دسامبر یک ماه عالی برای موج سواری در ترینیداد است، به خصوص اگر به هر حال خیس می شوید! بادهای تجاری در حال عبور، امواج ثابتی را در امتداد ساحل شمالی و شمال شرقی ایجاد می کنند. امواج 4 تا 8 فوتی را می توان در لاس کوواس پیدا کرد، Grand Riviere، Blanchisseuse و Sans Souci.

سپتامبر: مهلت بارندگی

سپتامبر خشک ترین ماه فصل مرطوب است. به «پتیت کارم» معروف است، استراحتی احیاکننده از هوای کسل کننده.

از کمبود باران نهایت استفاده را ببرید و در کوئینز پارک ساوانا پرسه بزنید. 260 هکتار فضای باز است و محیط آن 2.2 مایل را پوشش می دهد که آن را به بزرگترین فضای باز بندر اسپانیا تبدیل می کند. همچنین بزرگ‌ترین میدان جهان و صحنه مرکزی کارناوال ترینیداد و رویدادهای ورزشی مانند کریکت، فوتبال، و مسابقات دوچرخه‌سواری است.

توباگو

ژانویه تا مارس: آب های کم رطوبت و غنی از مواد مغذی.

با رطوبت کم و دمای متوسط ​​حدود 27درجه سانتی گراد، آغاز سال بهترین زمان برای بازدید از توباگو است.

این همچنین دوره ای است که در آن مسابقات بین المللی ماهیگیری بازی توباگو (TIGFT) برگزار می شود زیرا آب غنی ترین مواد مغذی است. ماهیگیران، اعم از آماتور و حرفه ای، از سراسر جهان می آیند تا در شارلوت ویل ماهی های شکار بزرگ صید کنند. ادعا می شود که رویداد سال در این جزیره با فضایی مفرح و دوستانه است.

آوریل-مه: فصل خشک

اقیانوس از ژانویه، تا بهار، معمولاً در دهه 20 گرم است. همچنین از آوریل تا مه در آرام ترین حالت خود قرار دارد و به دلیل انعکاس واضح آن اغلب شبیه به آینه توصیف می شود.

این بهترین ماه ها برای غواصی است. شما می توانید پرتوهای مانتا بزرگ، لاک پشت ها، کوسه های صخره ای نوک سیاه، کوسه های پرستار، خرچنگ ها، مارماهی ها و موارد دیگر را پیدا کنید. دامنه دید در مکان های غواصی مانند فلایینگ ریف و ام وی ماوریک از 5 تا 30 متر متغیر است.

در خارج از اقیانوس، این خشک‌ترین فصل توباگو است، با بارش‌های سبک گاه‌گاهی و ارتفاعات 31 درجه.درجه سانتی گراد در شب دما تا حدود 21 درجه سانتیگراد خنک می شود، اما هنوز هم ممکن است بخواهید بررسی کنید که هتل شما تهویه مطبوع دارد یا خیر!

ژوئن – دسامبر: مرطوب و گرم

اگرچه توباگو در کمربند طوفان قرار ندارد، اما می توانید از ژوئن تا دسامبر انتظار بارش های بعد از ظهر را داشته باشید. با این حال، هنوز گرم است، با هفت ساعت آفتابی هر روز در ماه ژوئن. اجازه ندهید باران شما را از سطوح بالای UV فریب دهد.

کاوش در منطقه حفاظت شده جنگل اصلی ریج که شامل آن است 9780 هکتار جنگل بارانی استوایی یا بیست دقیقه پیاده روی تا آبشار آرگیل. هر دو فعالیت ایده آل برای خنک شدن، باران یا درخشش. برای بهترین شانس شما برای جلوگیری از بارش باران، بیرون رفتن زودهنگام امن ترین شرط شما است.

بازدید از ترینیداد و توباگو در ماه نوامبر دلیل خوبی برای تماشای جشنواره دیوالی است. جشن هندوها از خیر بر شر، نور بر تاریکی. با روشن کردن لامپ های نفتی در سراسر شهرها و شهرهای ترینیداد و توباگو، و همچنین در دیگر کشورهای هندو، نمادی از برانگیختن روحیه منفی است.

سپتامبر: گرم ترین ماه

سپتامبر می تواند به 29 برسددرجه سانتی گراد در روز و اغلب فقط یک درجه در شب کاهش می یابد. رطوبت هوا نیز زیاد است و باعث می شود احساس گرمای بیشتری داشته باشید.

در حالی که آسمان صاف است، پارک میراث پیجون پوینت را ببینید. خانه ای که اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل کارائیب توصیف می شود، با آب های آبی برقی و ماسه های سفید پودری. اسکله نمادین سقف کاهگلی به نمادی از توباگو تبدیل شده است و به دلیل ارائه عکس های خیره کننده به ویژه برای خواستگاری و عروسی مشهور است.

Pigeon Point بسیار نزدیک به فرودگاه توباگو است و شما می توانید به راحتی از پایتخت، اسکاربورو، یک سفر یک روزه به اینجا داشته باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *