تورها

نقد و بررسی: پکیج غذاخوری فوق العاده در رستوران Hungry Bear

رستوران خرس گرسنه ارزان‌ترین بسته غذاخوری شگفت‌انگیز را به فروش می‌رساند که صندلی‌های رزرو شده را برای تماشای شب در دیزنی لند ارائه می‌دهد. این بررسی شامل عکس‌های غذا، افکاری در مورد اینکه آیا بخش ویژه صندلی و وعده غذایی ارزش پول را دارند و ارزیابی کلی ما از شام و تجربه را نشان می‌دهد.

Fantasmic پس از دو سال وقفه بار دیگر به دیزنی لند بازگشت. این مربوط است زیرا در حال حاضر یک وجود دارد تن تقاضای سرکوب‌شده برای Fantasmic، با مردم محلی مشتاق دیدن آن برای اولین بار در چند سال گذشته و با گردشگران برای دیدن مناظری از بهترین مکان‌های دیدنی دیزنی لند در شب. این یک فصل تابستان شلوغ بوده است، و این به ویژه در کنار رودخانه های آمریکا، قبل، در طول و بعد از نمایش شبانه Fantasmic صادق است.

تجربیات ما در تلاش برای دیدن چیزهای دیدنی چیزی جز هرج و مرج نبوده است، تا جایی که اکنون منتظر دیدن دوباره آن تا پایان فصل هستیم. دعواهای متعددی رخ داده است، و به راحتی می توان فهمید که چرا – حتی تلاش برای حرکت از طریق Frontierland و میدان نیواورلئان می تواند کاملاً کابوس وار باشد. این کمترین مقدار هذلولی نیست، و دلیل بزرگی است که ممکن است بخواهید یک بسته غذاخوری شگفت انگیز بخرید.

خوشبختانه، اگر می خواهید به یک منطقه تماشای رزرو شده برای Fantasmic در دیزنی لند دسترسی داشته باشید، انتخاب های زیادی خواهید داشت. چهار گزینه مختلف برای دریافت FastPass برای بازی Fantasmic وجود دارد: River Belle Terrace (x2)، Blue Bayou، و Hungry Bear Restaurant.

قابل توجه، رستوران خرس گرسنه Fantasmic! بسته On-the-Go کم هزینه ترین انتخاب با 35 دلار برای هر نفر است. هزینه کمتری دارد زیرا در غذاخوری خدمات پیشخوان Critter Country به جای یک رستوران رومیزی مانند سه گزینه دیگر موجود است.

برای رستوران خرس گرسنه فوق العاده! بسته ناهار خوری در حین حرکت، از میان منوی ویژه در خانه که شامل دنده های گوشت خوک کبابی، سالاد ماهی قزل آلا کبابی، یا یک نیم مرغ کبابی شده به عنوان غذای خود انتخاب می کنید. که با سالاد سیب زمینی بیکن، سبزیجات فصلی، دسر و نوشیدنی فواره ای سرو می شود.

در عوض، گیاه‌خواران می‌توانند ساندویچ جو شلخته Impossible با سبزیجات فصلی، میوه‌های تازه، دسر و نوشیدنی فواره‌ای سفارش دهند. وعده‌های غذایی کودکان شامل دنده‌های کباب‌شده، ماک و پنیر، و اسلایدر نامرتب گیاهی Impossible است.

رستوران خرس گرسنه فوق العاده! قیمت بسته ناهار خوری در حال حرکت

  • 35 دلار برای هر بزرگسال (10 سال به بالا) به اضافه مالیات
  • 25 دلار برای هر کودک (سنین 3 تا 9 سال) به اضافه مالیات

از آنجایی که رستوران خرس گرسنه یک گزینه ناهار خوری پیشخوان است، انعام در آن گنجانده نشده و ضروری نیست.

رزرو قبلی برای رستوران Fantasmic خرس گرسنه به شدت توصیه می شود! بسته ناهار خوری در حال حرکت و می تواند در Disneyland.com یا از طریق برنامه Disneyland تا 60 روز قبل از بازدید شما تهیه شود.

امتیاز دادن به رزروها آسان تر شده است، اما همچنان توصیه می کنیم حداقل یک ماه قبل برای بهترین بازه زمانی رزرو کنید. رزرو در همان روز می تواند به صورت محدود انجام شود و مشروط به در دسترس بودن است. (روی این کار حساب نکنید – بسته را از قبل رزرو کنید.)

رستوران خرس گرسنه شما فوق العاده است! رزرو بسته ناهار خوری در حین حرکت شامل زمانی برای تحویل گرفتن غذا خواهد بود. زمان تحویل غذا معمولاً از 3:00 بعد از ظهر تا 8:30 بعد از ظهر است، اگرچه زمان‌ها ممکن است بر اساس Fantasmic متفاوت باشد! برنامه.

رزروهای انجام شده از ساعت 15:00 تا 6:45 بعد از ظهر شامل یک کوپن FastPass برای ورود به منطقه مشاهده رزرو شده برای اولین اجرای Fantasmic است! آن عصر. رزرو از ساعت 7:00 تا 8:30 بعد از ظهر شامل یک کوپن FastPass برای ورود به منطقه مشاهده رزرو شده برای دومین نمایش آن شب است.

در رستوران Hungry Bear، به ازای هر بسته On-the-Go خریداری شده، یک FastPass منطقه مشاهده رزرو شده دریافت خواهید کرد. کوپن ها فقط برای زمان نمایش تعیین شده در همان روز با تجربه ناهار خوری معتبر هستند. بسته ها و کوپن ها را نمی توان بازپرداخت کرد، به صورت نقدی بازخرید کرد، برای تاریخ یا زمان دیگری مبادله کرد، یا فروخت.

کوپن شما مکان منطقه تماشای شما، زمانی که باید به مکان مشاهده خود برسید و زمان اجرای نمایش را فهرست می کند. ورود زودهنگام و دیرهنگام پذیرفته نخواهد شد. اگرچه بهترین مکان برای نشستن برای Blue Bayou است، منطقه FastPass برای Hungry Bear و River Belle Terrace در کنار صندلی مرده Blue Bayou قرار دارند و هنوز هم هستند. واقعا خوب

در صورت امکان، توصیه اکید ما این است که بین ساعت 15:00 تا 6:45 بعد از ظهر رزرو کنید تا برای اولین نمایش FastPass دریافت کنید. این به این دلیل است که اولین نمایش‌های تماشایی شبانه دیزنی‌لند به‌طور قابل‌توجهی شلوغ‌تر است – اما این برای شما با منطقه مشاهده رزرو شده FastPass ارتباطی ندارد. آنهایی که معمولاً برای هر دو نمایش هر شب فروخته می‌شوند و باعث می‌شود منطقه رزرو شده برای هر دو نمایش به یک اندازه شلوغ شود.

دلیل اهمیت این موضوع به این دلیل است که صندلی های آماده به کار یا مناطق تماشای دیزنی لند وجود دارد دیگر سرگرمی شبانه برای نمایش دوم به طور قابل توجهی کمتر شلوغ است. احتمالاً می‌خواهید رژه برقی خیابان اصلی، دنیای رنگ‌ها یا هر پیشنهاد فصلی دیگری را که علاوه بر Fantasmic نشان داده می‌شود، تماشا کنید. اگر اولین Fantasmic را از طریق قسمت رزرو شده تماشا کنید، آسان تر است.

یکی دیگر از مزیت های انجام اولین Fantasmic تماشای آتش بازی از محل خود تقریبا بلافاصله پس از آن است. به طور معمول، اولین نمایش Fantasmic به پایان می رسد، و سپس آتش بازی دیزنی لند حدود 10 دقیقه بعد ارائه می شود. اجرای دوم Fantasmic حدود 30 دقیقه بعد از آن رخ خواهد داد.

اگر قصد تماشای اولین Fantasmic را دارید، پس از پایان آن در محل خود بمانید تا آتش بازی را ببینید – صفحه‌های مه‌آلود با برآمدگی‌هایی روی آب وجود دارد و بیشتر pyro قابل مشاهده است. بعد از دیدن Fantasmic، وقت نخواهید داشت در خیابان اصلی جایی پیدا کنید، بنابراین حتی به خود زحمت ندهید – این یک دلیل گمشده است.

در فصل شلوغ تابستان که این کار را انجام دادیم، رزرو بسته ناهار خوری خارق العاده خرس گرسنه دشوار بود، بنابراین انتخاب زیادی نداشتیم. به همین دلیل، ما نمایش بعدی را به طور پیش فرض انتخاب کردیم.

زمان ما آخرین جایگاه وانت عصر بود، و تعداد زیادی مهمان وجود داشت که همگی تقریباً در یک زمان می‌آمدند و فقط یک صندوق‌دار به همه خدمات می‌داد. در نتیجه، صف واقعا طولانی بود و برای همیشه طول کشید. ما چند بار از آن زمان به Hungry Bear برگشته‌ایم و دیگر شاهد اجرای این سناریو نبودیم. با این حال، اگر در آخرین زمان شب گیر کرده اید، باید چیزی را در نظر بگیرید.

ما همچنین برای خود Fantasmic منتظر طولانی بودیم، اما این با انتخاب بود. اگر می‌خواهید یک نقطه اصلی در ردیف اول داشته باشید، باید زودتر به صف شوید – حداقل 30 دقیقه قبل از نمایش، و احتمالاً بیشتر از 45 دقیقه. این “خط” به ویژه سازماندهی نشده است، بنابراین می تواند کمی خسته کننده باشد.

توصیه ما احتمالا این خواهد بود که نه نگران ردیف اول باشید و خودتان را از این استرس نجات دهید. کمی عقب نشستن از جلو هنوز خوب است و مسلماً بهتر از «ردیف» دوم این ناحیه است. اگر در ردیف جلو هستید، از طریق نرده در امتداد اسکله نگاه می کنید. اگر در ردیف دوم باشید، عملاً بخشی از نمای شما را مسدود می کند. هیچ ایرادی ندارد که در ردیف های سوم یا چهارم قسمت نشیمنگاه باشید، زیرا شیب آن به سمت بالا و دور از آب است. تا جایی که قسمت نشیمنگاه پیش می‌رود، به نظر من جلو یا عقب بهتر است، و عقب در مقایسه با جلو بسیار آرام است.

خوب، بیایید به بررسی غذا برای رستوران Fantasmic خرس گرسنه برویم! بسته غذاخوری در حال حرکت…

برای غذای ما، سارا مرغ را سفارش داد و من دنده ها را.

هر دو به طرز تکان دهنده ای خوب بودند. مرغ آبدار و خوش طعم بود، و دنده ها از استخوان لطیف و خوشمزه بودند. چند بخش چربی وجود داشت، اما هیچ چیز غیرعادی نبود.

یکی از نکات برجسته دسر s’mores بود. بافت، قوام و طعم عالی. تنها گلایه من این است که خیلی کوچک بودند! خوشبختانه کلم بروکلی ام را با بخش دیگری از این پسران بد عوض می کردم.

به طور کلی، با توجه به اینکه این یک بسته “در حال حرکت” است، هر دو از کیفیت غذا شگفت زده شدیم. ما منتظر یک کیسه کاغذی قهوه ای رنگ از غذای شل بودیم (ما این کار را 5 سال پیش انجام دادیم، و کم و بیش همین بود). آشپزی یک گام قطعی برای تکرار جدید بسته ناهار خوری خارق العاده خرس گرسنه است.

باز هم، بسته شام ​​شگفت انگیز در رستوران Hungry Bear برای بزرگسالان 35 دلار هزینه دارد. یک وعده غذایی معمولی در Hungry Bear حدود 17 تا 22 دلار هزینه دارد، اما این واقعاً مقایسه سیب با سیب نیست.

برای یک چیز، کیفیت غذا در رستوران خرس گرسنه Fantasmic! بسته ناهار خوری در حال حرکت بیشتر با فرنچ مارکت یا Plaza Inn، رستوران‌های ردیف بوفه در دیزنی لند، برابری می‌کند. برای دیگری، دسر به طور قابل توجهی کوچکتر از گزینه های گران قیمت در Hungry Bear است، بنابراین ارزش آن کاملاً یکسان نیست.

در مجموع، من حدود 20 دلار ارزش را به رستوران Fantasmic Hungry Bear نسبت می دهم! بسته ناهار خوری در حال حرکت، و احتمالاً در پایین ترین حد محدوده ارزش قرار دارد. (ما نوشابه نمی خوریم، بنابراین ارزش آن برای ما صفر است. YMMV.)

این که آیا بسته ناهار خوری فانتاسمیک Hungry Bear ارزش دارد یا خیر، به این بستگی دارد که Fantasmic چقدر برای شما مهم است. می‌توانید این موضوع را با گفتن اینکه فقط 10 دلار برای هر نفر برای صندلی Fantasmic پرداخت می‌کنید، منطقی کنید. این امکان وجود دارد که ارزش غذا را دست کم بگیرد. اجازه ندهید طبیعت آن شما را فریب دهد – این غذا جایی بین خدمات پیشخوان و کیفیت سرویس میز است.

تا آن مرحله، منطقه بزرگی در امتداد رودخانه‌های آمریکا وجود دارد که به عنوان تماشای رزرو شده برای بسته‌های غذاخوری شگفت‌انگیز در نظر گرفته شده است. حتی بهترین مکان‌های آماده به کار برای Fantasmic اکنون نسبتاً دور از مرکز یا در یک بخش فشرده و کوچک ایستاده هستند. (ما را بخوانید نکات دیدنی و عکاسی فوق العاده برای اطلاعات بیشتر.)

حتی در یک سناریوی ایده‌آل، باید یکی از آن نقاط را یک ساعت یا بیشتر جلوتر مشخص کنید یا اگر در حالت آماده به کار برای Fantasmic هستید، با نمایش دوم بسیار خوش شانس باشید.

در نهایت، رستوران خرس گرسنه فوق العاده! بسته ناهار خوری در حال حرکت ارزش 10 دلار حق بیمه برای هر نفر را دارد. حتی اگر غذا به هر دلیلی برای شما 20 دلار ارزش نداشته باشد، این بسته همچنان ارزش آن را دارد. صرفه جویی در زمان و سردرد به علاوه راحتی منطقه رزرو شده و اجتناب از هرج و مرج در بخش آماده به کار باعث می شود این پول به خوبی خرج شود.

این در مورد همه پیشنهادات افزایش قیمت دیزنی لند صادق نیست. در واقع، می‌توانیم بگوییم که میانگین ضربه زدن حدود 0.250 است، که بسته غذاخوری خرس گرسنه یکی از بهترین انتخاب‌های کلی ما از نظر قیمت دلار است. (در صورتی که کنجکاو هستید، ما همچنین بررسی‌های جدیدی از سایر بسته‌های غذاخوری تماشایی شبانه انجام داده‌ایم – ما را ببینید نقد و بررسی مهمانی دسر World of Color و بررسی بسته غذاخوری رژه برقی خیابان اصلی برای عکس و نظر اسپویلر: ما یکی را دوست داشتیم و از دیگری متنفر بودیم.)

شخصاً فکر می‌کنم پرداخت کمتر و انجام بسته Grab & Go Hungry Bear بسیار خوب عمل می‌کند. Fantasmic شعاع دید بسیار وسیعی دارد، بنابراین شما به سختی می توانید تشخیص دهید که از مرکز خارج شده اید. (همه عکس‌های Fantasmic موجود در این پست از بخش Hungry Bear گرفته شده‌اند… آیا به طور قابل توجهی خارج از مرکز به نظر می‌رسند؟) Hungry Bear تأیید ما را دریافت می‌کند زیرا ارزان‌ترین و راحت‌ترین است.

از طرف دیگر، پرداخت بیشتر و داشتن نمای جلو و مرکز برای بسته Blue Bayou یکی دیگر از گزینه‌های عالی است – اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، ترجیح ما/توصیه برتر ماست. اگرچه Blue Bayou گران ترین رستوران است، اما آن رستوران یک موسسه دیزنی لند است و تجربه برتر آن را ارزش پول اضافی را دارد. River Belle Terrace بسیار کم‌نظیر است، و هر دو بسته غذاخوری آن را به کمترین علاقه‌مندترین انتخاب‌ها تبدیل می‌کند.

برنامه ریزی برای تعطیلات کالیفرنیای جنوبی؟ برای معاملات پذیرش پارک، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه بلیط دیزنی لند را بخوانید. در بررسی ها و رتبه بندی هتل های آناهیم درباره هتل های داخل و خارج از سایت اطلاعات کسب کنید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران دیزنی لند ما را بررسی کنید. برای ایده‌های منحصربه‌فرد درباره چیزهایی که سفر شما را بهبود می‌بخشد، بررسی کنید چه چیزهایی را برای دیزنی بسته بندی کنید. برای مشاوره جامع، با ما مشورت کنید راهنمای برنامه ریزی تعطیلات دیزنی لند. در نهایت، برای راهنما فراتر از دیزنی، ما را بررسی کنید برنامه های سفر کالیفرنیای جنوبی برای سفرهای یک روزه به لس آنجلس، لاگونا بیچ، و هزاران مکان دیگر!

تفکرات شما

آیا با برداشت ما از رستوران Fantasmic خرس گرسنه موافق هستید یا مخالف! بسته غذاخوری در حال حرکت؟ آیا شما از طرفداران این مرکز خدمات پیشخوان هستید؟ هر گونه توصیه منو در اینجا؟ آیا بسته شام ​​شگفت انگیز Blue Bayou یا River Belle Terrace را انجام داده اید؟ آیا با توصیه های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *