دسته‌بندی نشده

هتل New Lifestyle در لیسبون افتتاح شد

هتل آلمالوسا افتتاح سومین ملک خود را اعلام کرد. آلمالوسا آلفاما در لیسبون AlmaLusa Alfama با پس‌زمینه Campo das Cebolas، در چند قدمی میدان Praça do Comércio و کلیسای جامع لیسبون، چشم‌اندازی از رودخانه تاگوس ارائه می‌دهد.

AlmaLusa Alfama در داخل دیوارهای یک شگفتی پس از زلزله قرار دارد که می تواند ریشه های آن را تا قرن دوازدهم ردیابی کند. طراحی معماری کاملاً ریشه در سبک پومبالین دارد. چیزی که این مکان را جذاب‌تر می‌کند این است که در گهواره Arco das Portas do Mar قرار دارد، یک طاق تاریخی که منطقه آلفاما را به میدان مرکزی آلفاما، Campo das Cebolas متصل می‌کند، و به‌عنوان مکانی است که آثار به جا مانده از دوران روم را در خود جای داده است. رونمایی شد. در زیر ساختمان AlmaLusa Alfama، بقایای یک خانه رومی پیدا شده است. وجود یک حیاط داخلی نشان می دهد که زمانی یک خانواده رومی مرفه در آنجا اقامت داشته اند.

این هتل بوتیک جدید که در ساختمان بازسازی‌شده قرن دوازدهمی قرار دارد، دارای ۲۵ اتاق و سوئیت است. این هتل جوهره فرهنگ پرتغالی را به اشتراک می گذارد و هر اتاق دارای مارک های محلی و ملی برای غوطه وری فرهنگی اصیل است.

کافه دلفینا هتل تلفیق سنت و نوآوری، تأثیرات محلی و بین المللی، و هنر به اشتراک گذاری طعم ها را جشن می گیرد. از جانب تنقلات، خوراک مختصر (تاپاس پرتغالی) به شراب ها و کوکتل های محلی، کافه دلفینا مهمانان را دعوت می کند تا لذت لحظات مشترک و غذای پرتغالی را تجربه کنند.

AlmaLusa Alfama خدمات دربان 24/7 ارائه می دهد. این تیم مجموعه‌ای از بهترین فعالیت‌ها و تجربیاتی را که لیسبون ارائه می‌دهد انتخاب کرده است. پس از ورود، هر مهمان یک تلفن هوشمند 4G رایگان مجهز به برنامه AlmaLusa Hotels دریافت می کند. این ابزار نوآورانه به عنوان یک قطب نما عمل می کند، مهمانان را از طریق جواهرات پنهان، فعالیت های انتخاب شده و یک مرور کلی از همه خدمات موجود راهنمایی می کند.

آلفاما، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های لیسبون، در دامنه تپه‌ای مشرف به رودخانه تاگوس قرار دارد. آلفاما با خیابان‌های پر پیچ و خم باریک، کوچه‌های سنگ‌فرش‌شده، و خانه‌های سنتی کاشی‌کاری شده، فضایی نوستالژیک را به نمایش می‌گذارد که به گذشته موریانه و قرون وسطایی لیسبون بازمی‌گردد. در حین قدم زدن در آلفاما، مهمانان با مغازه‌های کوچکی مواجه می‌شوند که صنایع دستی سنتی، هنرهای خیابانی پر جنب و جوش را تزئین می‌کنند، و کافه‌ها و رستوران‌هایی را که غذاهای اصیل پرتغالی سرو می‌کنند، دعوت می‌کنند.

مقالات مرتبط

دورچستر از برنامه نویسی جشن پرده برداری کرد

ویلا d’Este ایتالیا در طول تعطیلات باز می ماند

هتل Château des Fleurs در پاریس افتتاح شد

چگونه در تعطیلات مانند آقایان زمینی زندگی کنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *