دسته‌بندی نشده

هتل Kempinski Cancun Posadas را به عنوان شریک تجاری در مکزیک منصوب می کند

مسافرخانه ها ائتلاف راهبردی با هتل کمپینسکی کانکون برای تجاری سازی 363 اتاق خود در Quintana Ro. این ملک از طریق پلتفرم Posadas در دسترس خواهد بود و گزینه جدیدی را به محدوده مقاصد این شرکت اضافه می کند که در مجموع 29833 اتاق در مکزیک و جمهوری دومینیکن دارد.

کمپینسکی که در سال 1897 تأسیس شد، اولین حضور خود را در کانکون در اواسط سال 2022 انجام داد. با شناخت تخصص بازار و پلتفرم‌های توزیع گسترده گروه در سراسر مکزیک، ایالات متحده و کل قاره، با Posadas همکاری می‌کند.

خوزه لورنزو، مدیر بازرگانی Posadas گفت: “ما از این اتحاد با هتل Kempinski Cancún، نماد مهمان نوازی لوکس در مکزیک، و بخشی از یک برند شناخته شده در سراسر جهان به دلیل برتری در مهمان‌نوازی، هیجان‌زده هستیم.” “داشتن ویژگی با این ارتباط و انحصار، موقعیت و رهبری ما را مجدداً تأیید می کند. در Posadas ما تعهد به بودن قابل اعتمادترین شریک استراتژیک برای سرمایه گذاران و شرکای تجاری در بازار مکزیک را تقویت می کنیم. بدون شک ما شرکتی هستیم که دارای گسترده ترین تخصص و صنعت است. دانش. این نشانه آغاز اتحادهای بین المللی متعدد است.”

کلودیا مولینا باستریس، مدیر عامل Grupo Inmobiliario Mosa SA (که مالک این ملک است)، گفت: “ما از این اتحاد تجاری با Posadas که هتل لوکس شماره یک در کانکون را با ساختار تجاری متحد می کند هیجان زده هستیم که باعث افزایش کسب و کار از ایالات متحده می شود. ایالات، مکزیک و آمریکای لاتین.»

این هتل در فاصله 25 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی کانکون قرار دارد و به مرکز شهر نزدیک است. این یک سرویس منحصر به فرد به نام های “بانوی قرمز پوش” و “آقای قرمزپوش” دارد که در آن سفیران این برند خدمات همراهی شخصی و آگاهی از فرهنگ محلی را برای طراحی لحظات ویژه برای هر مهمان ارائه می دهند. هتل Kempinski Cancún یکی از تنها چهار هتل این برند است که این خدمات را ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

Grand Velas Los Cabos از تجربه تعامل با هلیکوپتر رونمایی کرد

Riviera Maya’s Maroma، A Belmond Hotel، Reno گسترده را پرده برداری می کند

منوی اولیه فعالیت های عروسی چند روزه Velas Resorts

Milaroca، A Belmond Hotel، Riviera Nayarit افتتاحیه 2025

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *