تورها

بررسی هتل: ترامپ ترنبری، آیرشایر، اسکاتلند

دونالد جی ترامپ ممکن است شخصیتی بحث برانگیز باشد، اما هیچ چیز بحث برانگیزی در مورد هتل ترامپ ترنبری و اسپا در آیرشایر اسکاتلند وجود ندارد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2014 هتل Turnberry و زمین های گلف را از Leisurecorp به قیمت 60 میلیون دلار خریداری کرد، زمانی که استراحتگاه به ترامپ Turnberry تغییر نام داد. او سپس کنترل را به پسرانش دونالد جونیور و اریک درست قبل از آغاز به کارش به عنوان رئیس جمهور واگذار کرد و به نظر می رسد که پسرانش در حفظ استانداردهای مجلل ملک و زمین گلف کار بزرگی انجام می دهند.

ترامپ ترنبری و معماری کم ارتفاع و سفیدش که بالای آن سقف آجری قرمز است، در زمینی مرتفع به وسعت 850 جریب امتداد دارد که بر خط ساحلی ناهموار فرث کلاید آیرشر از جزایر آران، ایلسا کریگ و کینتایر حاکم است. شبه جزیره در یک روز صاف، تقریباً می توانید از ساحل ایرلند دیدن کنید.

استوارت، میزبان کت شلوار توربری ترامپ سی. استیون آستین

پذیرش در طرف دیگر است که در آن یک فواره دراماتیک نقطه را مشخص می کند. با فرا رسیدن شب بسیار زیبا به نظر می رسد. میزبانانی با لباس کیلت (تارتان اختصاصی Turnberry است) از ما استقبال کردند که در حین ورود به ما یک نوشیدنی و بیسکویت شیرینی کوتاه به ما پیشنهاد کردند.

ساعت 6 بعدازظهر، نوازنده ساكن هتل در اطراف ساختمان قدم مي‌زند و هوا را پر مي‌كند و ساكنان را با آهنگ‌هاي اسكاتلندي سرو مي‌كند. خیلی خوبه

ترامپ ترنبری با سالن‌های راحت، اتاق‌های بزرگ و شیک و تعداد زیادی لوستر مجلل در اطراف مکان، از اتاق‌خواب تا سالن رقص، ظرافت ادواردایی را به رخ می‌کشد.

یک واقعیت تکان دهنده این است که سالن رقص به تنهایی دارای هشت لوستر باشکوه سواروسکی است که هر کدام 250000 پوند ارزش دارند – این رقم خیره کننده 2 میلیون پوند است که از یک سقف آویزان شده است. اینجا شهر لوستر است.

خدمات در نقطه، دوستانه، و بسیار روان انجام می شود. احساس می کنید مورد توجه و مهم هستید.

برای کی

ترامپ ترنبری یک توده خوش ساخت است که به صورت مجلل کنار هم قرار گرفته و در عین حال آرام و اجتماعی است. در آن اتاق‌ها و مناظر عاشقانه‌های زیادی وجود دارد، و فعالیت‌های زیادی وجود دارد، به طوری که یک گلف باز مشتاق می‌تواند با یک عاشق اسپا یا شخصی که دوچرخه‌سواری یا اسب‌سواری را ترجیح می‌دهد همراهی کند، یا فقط بعد از ظهر را به استراحت بر روی یکی از صندلی‌های مجلل در سالن بگذراند. .

محل اقامت

198 اتاق و سوئیت، طیف وسیعی از کلبه‌ها و آپارتمان‌های خود پذیرایی وجود دارد.

همچنین یک فانوس دریایی فعال با یک سوئیت در طبقه همکف آن واقع شده است که مستقیماً در کنار دریا واقع شده است، جایی که اقیانوس اطلس با صخره‌های ناهموار ساحل آیرشایر برخورد می‌کند. این کاملاً مطمئن است، اما نه چندان خصوصی، زیرا این محل خانه Halfway است که در آن گلف بازان برای لقمه با هم ملاقات می کنند.

در هتل بزرگ، اتاق‌های دل‌باز با لوستر (البته)، فرش‌های پشمی، دیوارهای آبی بنزینی و مبلمان درجه یک تزئین شده‌اند. پنجره های از کف تا سقف، بیشترین چشم انداز را برای شما فراهم می کند.

اتاق ما اتاق 324 بود که اگرچه در هتل اصلی نبود – در قسمت داخلی نزدیک اسپا بود – همان طرح رنگی داشت و پنجره‌های بزرگ دیوار تا سقف به این معنی بود که منظره‌ی ما هیجان‌انگیز بود. نشستن روی صندلی راحتی و خواندن کتاب و نگاه کردن هر چند وقت یکبار برای دیدن سبزه مسیر و آبی دریا در آن سوی، لذت بخش بود.

Trump Turnberry Room 324

Trump Turnberry Room 324

حمام‌های مرمری بژ با یراق آلات طلایی دارای وان ایستاده و دوش جداگانه هستند و همه دارای ایستگاه چای و قهوه، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، حوله، و گاوصندوق هستند.

امکانات

یک مرکز آبگرم شگفت‌انگیز در Trump Turnberry وجود دارد که شامل درمان‌ها، دو استخر می‌شود – یکی یک استخر بی‌نهایت با دیواره‌های شیشه‌ای گرم شده ۶۵ فوتی، سونا و یک سالن بدنسازی است. این یک فضای زیبا با اتاق‌های آرام‌بخش برای استراحت قبل و بعد از درمان و یک اتاق آرامش است که دارای دوش حسی، فواره یخ، سونا و اتاق بخار است. من از تجربه ماساژی لذت بردم که وعده آرامش واقعی خود را برآورده کرد.

اسپا ترنبری ترامپ

اسپا ترنبری ترامپ

همچنین فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری چهارچرخ، تیراندازی با کبوتر سفالی، کایاک سواری، پارو سواری و اسب سواری وجود دارد. همچنین تیراندازی در املاک اطراف و همچنین مسیرهای پیاده‌روی و آهسته دویدن وجود دارد.

من به تیراندازی کبوتر سفالی رفتم. در کنار مزرعه ای از گاوهای بی حوصله اتفاق افتاد. به طرز باورنکردنی پس از چند دوره آموزشی شدید، من موفق شدم به آن دیسک هایی که از همه طرف بیرون می آمدند ضربه بزنم. هیچ پاسخی از سوی گاوهایی که بدون شک قبلاً همه آن را دیده بودند، پاسخی نداد، اما رضایت را تصور کنید.

و بیشتر گلف وجود دارد. این املاک دارای یک آکادمی گلف، دو زمین گلف قهرمانی آزاد، Ailsa افسانه‌ای است که میزبان چهار مسابقات اوپن بریتانیا بود و رابرت بروس و طبق تالار عکاسی تالار مشاهیر، تعداد زیادی از بزرگ‌ترین نام‌ها، افراد مشهور و رئیس‌جمهور در یکی از این مسابقات شرکت کرده‌اند. یا دیگری

غذا و نوشیدنی

رستوران ترامپ Turnberry 1906

رستوران ترامپ Turnberry 1906

چندین گزینه برای غذاخوری وجود دارد. در مجاورت پذیرش، The Grand Tea Lounge & Bar قرار دارد که دارای منوهای روزانه و عصرانه گسترده و همچنین چای عصرانه مجلل است. برانچ های یکشنبه بسیار محبوب هستند.

گلف بازان اتاق ناهار خوری The Duel in the Sun را در باشگاه Turnberry دارند که منوی متنوعی را سرو می کند – من ماهی (منبع محلی) و چیپس را انتخاب کردم که در حین لذت بردن از منظره دریا از آن ها می خوردم.

غذاخوری لذیذ در رستوران 1906 (تاریخ ساخت تورنبری) سرو می‌شود که ترکیبی معاصر از غذاهای کلاسیک فرانسوی را ارائه می‌دهد. همچنین در اینجا یک صبحانه خوب سرو می شود.

اگر هیچ کدام از اینها جذابیتی نداشت، غذاخوری در اتاق نیز موجود است.

چقدر:

اتاق های لوکس از 219 پوند و با منظره اقیانوس از 369 پوند، در تمام طول سال. نرخ شام تبلیغاتی، تخت و صبحانه 279 پوند برای اتاق های لوکس وجود دارد. صبحانه 19 پوند برای گزینه های قاره ای و 30 پوند برای صبحانه کامل است.

اقامت خود را رزرو کنید

چه چیزی در این نزدیکی است؟

ترامپ ترنبری حدود یک ساعت با فرودگاه گلاسکو و نیم ساعت تا فرودگاه پرستویک فاصله دارد. تقریباً 1000 هکتار زمین برای کشف با فعالیت‌های فراوان وجود دارد. چرا استراحتگاه را ترک کنید؟

حکم: The Trump Turnberry Hotel یک هتل مجلل در مکانی زیبا در Ayre، اسکاتلند است. اتاق های لوکس، غذای عالی، خدمات بی عیب و نقص، فعالیت های فراوان و زمین های گلف قهرمانی، همه چیز دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *