دسته‌بندی نشده

هتل های کوچک برای اولین در پاریس با اضافه شدن سه هتل

هتل های کوچک اولین حضور خود در پاریس را با اضافه شدن سه هتل چهار ستاره در آینده اعلام کرده است. این گروه سه هتل NH را در سه ماهه اول 2024 راه‌اندازی می‌کند که یکی از ملک‌ها پس از بازسازی در سال 2025 به عنوان NH Collection تغییر نام می‌دهد.

شرکت مالک Swiss Life Asset Managers France، Minor Hotels را برای مدیریت این سه هتل انتخاب کرده است. افزودن این املاک بخشی از برنامه های رشد استراتژیک Minor Hotels برای گسترش به شهرهای کلیدی اروپا است. این گروه اولین حضور خود را در پاریس با 207 کلید NH Paris Gare de l’Est و 103 کلید NH Opéra Paris Faubourg خواهد داشت. سومین ملک با 90 کلید به عنوان NH Paris Champs-Elysées افتتاح می شود و در سال 2025 به عنوان NH Collection پس از بازسازی راه اندازی می شود.

این سه هتل که بازسازی خواهند شد، 400 اتاق مهمان برای لذت بردن از پایتخت فرانسه و همچنین یک رستوران و بار برای لذت بردن از غذای محلی به مسافران ارائه می دهند. درست در قلب شهر، هتل ها در برخی از شناخته شده ترین مناطق برای خرید، غذاخوری و گشت و گذار و نزدیک به مکان های توریستی اصلی مانند لوور، اپرای ملی و شانزه لیزه قرار دارند.

Dillip Rajakarier، مدیر عامل هتل های ماینور و مدیر عامل گروه شرکت مادر Minor International، گفت: “تیم ما مدتی است که به دنبال فرصت های مناسب در این بازار کلیدی بوده است، بنابراین ما خوشحالیم که به همراه Swiss Life AM، Minor اعلام کنیم. هتل ها نه با یک بلکه با سه هتل وارد پاریس می شوند. ما معتقدیم که این فرصتی شگفت‌انگیز برای رشد با دو برند ما در دومین شهر پربازدید جهان و محل برگزاری المپیک 2024 است.»

این سه هتل در پاریس به مجموعه هتل های ماینر متشکل از شش ملک فرانسوی واقع در مارسی، لیون، تولوز و نیس خواهند پیوست. در خارج از فرانسه، دیگر افتتاحیه های اخیر از برندهای NH شامل NH Collection Milano CityLife در ایتالیا است. NH Collection Frankfurt Spin Tower در آلمان؛ NH Collection Maldives Havodda Resort; و NH Collection Dubai The Palm در امارات متحده عربی، به نمایندگی از اولین برند در خاورمیانه. هتل های NH اخیراً با افتتاحیه های امسال از جمله NH Milano Corso Buenos Aires در ایتالیا، پرتغال و تایلند افزوده شده اند. استراحتگاه NH Marina Portimão; و NH Boat Lagoon Phuket Resort، نشان دهنده راه اندازی این برند در آسیا است.

افتتاحیه های آینده شامل NH Collection Helsinki Grand Hansa در فنلاند، NH Collection Chiang Mai در تایلند و NH Collection Luang Prabang در لائوس است.

مقالات مرتبط

اکنون باز: چوب رز مونیخ

Six Senses Crans-Montana در 1 دسامبر بازگشایی می شود

Mandarin Oriental Savoy، زوریخ در مارس 2024 افتتاح می شود

هتل De L’Europe آمستردام بسته ای را برای دوستداران هنر راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *