دسته‌بندی نشده

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

Four Seasons Resort Peninsula Papagayo، کاستاریکا پس از یک پروژه بازسازی گسترده بازگشایی شده است. دگرگونی توچال شاهد معرفی باشگاه ساحلی ویرادور بود. سلامتی جدید شالا; بچه ها برای همه فصول به روز شده. و بازسازی پایدار زمین گلف آرنولد پالمر سیگنیچر.

باشگاه ساحلی ویرادور که به تازگی افتتاح شده است، یک مکان مجلل پابرهنه است که مهمانان می‌توانند در آن از غذاخوری‌های ساحلی با طعم‌های مدیترانه شرقی لذت ببرند یا در ساحل استراحت کنند. بزرگسالان همچنین می‌توانند در کنار استخر بی‌نهایت در کابانای خصوصی، که همه در پس‌زمینه خط ساحلی کاستاریکا قرار دارد، استراحت کنند.

Wellness Shala به گونه ای طراحی شده است که به مهمانان فرصتی برای “باز کردن هارمونی درونی، همسو شدن با طبیعت و ارتباط مجدد با خود” ارائه دهد. این مکان با هدایت اصول زیست معماری و پایداری، طیف وسیعی از تجربیات مهمان را ارائه می دهد.

Kids For All Seasons با الهام از جنگل های حرا شبه جزیره پاپاگایو، توسط معمار مستقر در آتن، Polyanna Paraskeva از Polyanna & Associates، دستخوش تحول شده است. مبلمان از مواد سازگار با محیط زیست در رنگ های روشن ساخته شده اند که کودکان را به بازی و کاوش دعوت می کند. دیوارهای متحرک و انعطاف پذیر محیطی سیال را ایجاد می کنند که فناوری، هنر و علم را در خود جای داده است.

Ocean Course در شبه جزیره پاپاگایو که به‌خاطر حیات وحش متنوع، تغییرات ارتفاع و مناظر پانوراما اقیانوسی شناخته می‌شود، پناهگاه تعاونی Audubon با پایداری در خط مقدم آن است. دوره 18 سوراخ، par-72 Arnold Palmer Signature و محدوده رانندگی در حال پایان دادن به بازسازی است که شامل یک سیستم آبیاری دقیق است که مصرف آب را تا 20 درصد کاهش می دهد. پیشرفت‌های بیشتر شامل منطقه‌ای بیشتر و 12 هکتار از پوشش گیاهی بومی با ذخیره‌سازی کمتر برای بهبود قابلیت بازی و استراتژیک‌تر و زیباتر کردن مسیر است. همراه با بازسازی زمین، فروشگاه گلف پرو و ​​تنیس یک فضای خرده فروشی و فضای استراحت جدید طراحی شده برای گلف بازان فراهم می کند.

مقالات مرتبط

Habitas ما جدیدترین “خانه” را در آتاکامای شیلی افتتاح می کند

Beyond Green از چهار ویژگی عضو جدید استقبال می کند

Minor Hotels دومین اقامتگاه Anantara در برزیل را اعلام کرد

El Mangroove، مجموعه Autograph اولین Reno را معرفی می کند، سوئیت های جدید اضافه می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *