دسته‌بندی نشده

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

اگر به دنبال فرار از شلوغی زندگی روزمره هستید، Origins Lodge در کاستاریکا را در فهرست نهایی خود قرار دهید. این استراحتگاه در فاصله کمتر از 90 دقیقه از فرودگاه بین المللی دانیل اودوبر کویروس در شمال غربی کشور، رویکردی پایدار، متمرکز بر طبیعت و جامع نگر برای زندگی ارائه می دهد.

این توچال در مجاورت مزارع کوچک، به اندازه کافی از زندگی در شهرهای کوچک فاصله دارد – رادیو ماشین شما شروع به قطع کردن درایو می کند – که تنها چیزی که در ملک می شنوید باد و جانوران مختلف است که منطقه را خانه می نامند (از جمله بیشتر). 250 گونه پرنده، بیش از 12 قورباغه و بیشتر). چه چیزی بیشتر: در حالی که 100 درصد از شبکه خارج نیست، Origins Lodge بسیار پایدار است. بیشتر اثاثیه خانه از درختان افتاده در جنگل های بارانی اطراف بریده شده است، وسایل حمام از گیاهان ساخته شده است (که در ملک نیز یافت می شود)، کندوهای متعدد به عنوان خانه برای زنبورهایی که عسل تولید می کنند، و بسیاری از سبزیجات و گیاهان دارویی استفاده می شود. مورد استفاده در آشپزخانه در رفت و آمد مکرر رشد می کنند. Origins Lodge که پنج سال پیش افتتاح شد نیز بدون پلاستیک است. همه مهمانان یک بطری آب قابل استفاده مجدد دریافت می کنند که می توان آن را در ایستگاه های سوخت اطراف استراحتگاه دوباره پر کرد.

یکی از ویژگی های پایدار مورد علاقه ما را می توان در هر یک از شش اقامتگاه و ویلای سه خوابه یافت: جکوزی که توسط یک شومینه هیزمی مجاور گرم می شود. در واقع، اتاق ها برخی از قسمت های مورد علاقه ما از ملک بودند.

هر یک از اقامتگاه‌های دایره‌ای دارای یک تخت کینگ در مرکز اتاق است که در یک طرف آن یک فضای قفسه/میز و در طرف دیگر یک نیمکت تعبیه شده است. پشت تخت دو کمد، فضای ذخیره‌سازی وسیع و حمام وجود دارد که مهمانان یک دوش بارانی باز و روشویی دوتایی پیدا می‌کنند. بالای تخت کینگ یک نورگیر وجود دارد که در طول روز برای روشنایی بیشتر باز می‌شود و در سرویس رو به پایین بسته می‌شود تا نور صبح را مسدود کند.

هر اقامتگاه در Origins Lodge دارای یک عرشه بزرگ در فضای باز با یک تخت روزانه، دو صندلی Adirondack و یک وان آب گرم با شومینه است.
(Origins Lodge)

در خارج، هر اقامتگاه دارای یک عرشه بزرگ با یک تخت روزانه، دو صندلی آدیروندک و آن جکوزی گرم شده با شومینه است. اوه، و منظره مشرف به دره روبروی استراحتگاه است که تا نیکاراگوئه و دریاچه آن، کوسیبولکا امتداد دارد. سعی کنید آن را به تصویر بکشید: کتاب مورد علاقه خود را در دست دارید و با صداهای اطرافتان آرام می‌شوید – صدای زمزمه شومینه، آب جاری از شیر آب به وان آب گرم شما، صدای پرندگان، جیک حشرات و گاهی زوزه میمون‌ها. چه صبح را در پیاده روی به سمت آبشار و چه در غرفه یوگا بگذرانید، جبران بر روی عرشه یا در جکوزی همیشه حرکت خوبی است.

خوب است بدانید: اتاق ها تلویزیون یا تهویه مطبوع ندارند اما دارای خروجی های کافی هستند و دارای دو فن هستند. همچنین، اگر ترجیح می‌دهید جکوزی شما خنک شود، می‌توانید به تیم اطلاع دهید و آن‌ها می‌توانند به همین راحتی آن را به یک استخر غوطه‌ور (و همه چیز در میان) تبدیل کنند.

ویلا خلوت ترین اتاق در ملک است و یک آشپزخانه/اتاق نشیمن را ارائه می دهد که از طریق عرشه سرپوشیده در فضای باز به سه اتاق خواب متصل می شود که همه آنها دارای حمام اختصاصی هستند. با یک جکوزی بسیار بزرگتر و بخشی از عرشه که روی دامنه تپه پایین قرار دارد، این یک فضای عالی برای یک خانواده یا سه زوج برای گذراندن وقت است. به لطف موقعیتش بر روی تپه، برخی از بهترین مناظر را نیز در اختیار دارد. خوب است بدانید: اتاق ها از تخت های کینگ به دو تخت دونفره قابل تبدیل هستند، به این معنی که این بهترین/تنها گزینه برای خانواده ها است.

Origins Lodge
لژها دایره ای شکل هستند. بالای تخت کینگ در هر اقامتگاه یک نورگیر وجود دارد که در طول روز برای روشنایی بیشتر باز می شود و در زمان سرویس رو به پایین بسته می شود.
(Origins Lodge)

به ما گفته شد که استراحتگاه معمولاً فقط کودکان بالای شش سال را می پذیرد اما می تواند خرید انجام دهد. مراسم عروسی و یوگا نیز در خارج از فصل بسیار محبوب هستند. مهمانانی که در اقامتگاه ها اقامت می کنند اغلب زوج و معمولاً ماه عسل هستند.

نکته: نبلینا اتاق قابل دسترسی است. هیچ پله ای ندارد و به اندازه کافی برای ویلچر پهن است. علیرغم طراحی بیرونی این ملک، به ما گفته شد که زوجی در دهه 80 زندگی خود، که شوهرشان به مخزن اکسیژن نیاز دارد، اخیراً از Origins بازدید کرده و آن را دوست داشته است.

ما همچنین دوست داریم که اتاق ها با راهنمای همه گونه هایی که می توانید در ملک پیدا کنید، و همچنین یک جفت دوربین دوچشمی برای دیدن آنها ارائه شود. علاوه بر پرندگان و قورباغه ها، میهمانان ممکن است دو گونه میمون، تنبل، انواع خزندگان (از جمله مارمولک، لاک پشت و مار) و ده ها پستاندار را ببینند که می تواند شامل مورچه خوار، کت و گربه بزرگ باشد. در منطقه، ممکن است جگوارها، پوماها، اوسلوت‌ها یا مارگای‌ها را مشاهده کنید، اما آنها قلمروی هستند، و به ما گفته شد که احتمالاً فقط یک اوسلوت را در ملک خواهید دید (اگرچه مشاهده بسیار نادر است). گفتنی است، ما در حین پیاده روی چند علامت پنجه روی یک درخت دیدیم که برای ما بسیار نزدیک بود. خیلی جالب بود که می دانستم چنین موجودی اخیراً در همان نقطه بوده است.

دیدن تنبلی می‌توانست یک نکته برجسته باشد، اما ما چندان خوش شانس نبودیم. با این حال، توانستیم چند میمون را که درست از جلوی اقامتگاهمان بالا می‌رفتند، و همچنین یک توکان، جغد و حتی چند مار را ببینیم.

اگر می‌خواهید تجربه‌ای «کامل» از طبیعت داشته باشید، با یکی از راهنماها پیاده‌گردی شبانه داشته باشید – این زمانی است که بیشتر حیات‌وحش فعال‌تر است. نکته: استراحتگاه اسپری حشره‌کشی خودش را می‌سازد. چه از این برند استفاده کنید و چه برند ترجیحی دارید، حتما از مقدار زیادی از آن استفاده کنید زیرا باگ ها نیز در این زمان بسیار فعال خواهند بود.

پیاده روی روزانه به سمت آبشار Oro (طلا) که به خاطر مواد معدنی درخشان موجود در خاک نامگذاری شده است، ضروری است. خیلی سخت نیست، اما بهترین کار پوشیدن کفش‌های پیاده‌روی مناسب است زیرا مسیر گل آلود می‌شود. در حالی که می‌توانید مسیر رفت و برگشت را انجام دهید، ما تصمیم گرفتیم در پایان با اسب‌هایی روبرو شویم که سوار آن‌ها به ملک (در مسیر دیگری) برگشتیم. این استراحتگاه چندین اسب مخصوص به خود دارد، از جمله نوزادی که نامش جولیو است (در نهایت در ماه جولای به دنیا آمد). همه اسب ها خیلی خوب شکسته بودند و بسیار مطیع بودند. چند دهه از آخرین باری که اسب سوار شدیم می گذشت و اصلاً مشکلی نداشتیم.

Origins Lodge
ویلا خلوت ترین اتاق در ملک است و یک آشپزخانه / اتاق نشیمن به همراه سه اتاق خواب ارائه می دهد.
(Origins Lodge)

استراحتگاه خارج از ملک، می‌تواند پیاده‌گردی بیشتری به آبشارهای مجاور، به‌علاوه قایق‌سواری در آب‌های سفید، کایاک سواری، تیوبینگ و تخته پارویی ترتیب دهد. قایقرانی ظاهراً نسبتاً شدید است، اگرچه راهنماها (که به شما ملحق می شوند) شما را برای هر چیزی که با آن روبرو می شوید آماده می کنند. سایرین در گروه ما یکی از روزها این سفر را انتخاب کردند و با نظرات بسیار مثبت برگشتند. رفتینگ حدود دو ساعت طول کشید و 45 تا 60 دقیقه از ملک فاصله دارد. همچنین در یک نقطه بسیار “خارج از مسیر” واقع شده است، به این معنی که گردشگران زیادی در آنجا وجود ندارند. وقتی به عقب برگردیم، مطمئناً این در لیست ما خواهد بود.

برای سفرهای خارج از محل، بهتر است یک هفته قبل از ورود رزرو کنید.

اگر به دنبال تجربه آرامش‌بخش‌تری هستید، Origins Lodge نیز در این زمینه چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آبگرم برای همه افراد گروه برجسته بود، آنها موافق بودند که کارلا آلتامیرانو یکی از بهترین پزشکان اسپا بود که ما داشتیم. سوئیت اسپا Laka-Tii دارای دو تخت درمانی، به‌علاوه یک عرشه در فضای باز با جکوزی است. ما ماساژ بافت عمیق معمولی خود را انتخاب کردیم، و کاملاً عالی بود. با این حال، یکی از درمان‌های مشخص، درمان ساکرال جمجمه است که از علف لیمو، یلانگ یلانگ، نعناع و رزماری باغ استفاده می‌کند. درمانگر لمس ملایمی را روی پوست سر اعمال می‌کند، از جمله بافت‌های نرم و مایع مغزی نخاعی که سیستم عصبی مرکزی را احاطه کرده‌اند، که تنش را در مغز، پشت، ستون فقرات و سایر نواحی بدن آزاد می‌کند تا سلامت و تندرستی کلی را ارتقا دهد. پزشک همچنین به دنبال ماساژ ساکرال جمجمه ماساژ پا و پشت را انجام می دهد تا به آرامش و بهبودی کمک کند.

همچنین یک غرفه یوگا وجود دارد که کاملاً توسط طبیعت احاطه شده است، جایی که یک مربی مقیم کلاس‌های خصوصی را به طور انحصاری اداره می‌کند. می‌توان روش‌های درمانی یا تشریفات دیگری – از جمله تنفس، ریکی، شفابخشی صدا و مراسم کاکائو را ترتیب داد. اینها را نیز از قبل رزرو کنید. ما در یک مراسم کاکائو شرکت کردیم، کاری که قبلا هرگز انجام نداده بودیم و کاملاً تجربه بود. نوازندگان، قبل از مراسم شروع به تهیه یک نوشیدنی کاکائوی داغ (مانند کاکائو داغ، اما کمتر شیرین و با سایر ادویه ها) می کنند. وقتی همه رسیدند، آواز خواندند، چند ساز زدند و کاکائو را از دست دادند. ما تشویق شدیم که سازهای دیگر مانند ماراکا یا تنبور را در دست بگیریم و با هم بنوازیم. بهترین حالت دراز کشیدن روی تخت خواب و گوش دادن به موسیقی و طبیعت بود.

اگر می‌خواهید یاد بگیرید که این ملک چگونه امکانات حمام خود را می‌سازد، آزمایشگاهی در حال ساخت است که مهمانان می‌توانند از معلم محل یاد بگیرند که چگونه ترکیبات گیاهی، روغن‌ها و گل‌هایی را که در ملک تهیه می‌شوند برای ایجاد یک خط شخصی و ارگانیک از مواد گیاهی بیاموزند. شامپو، نرم کننده، شستشوی بدن، لوسیون مرطوب کننده و صابون صورت.

این رستوران که به عنوان لابی/پذیرایی نیز عمل می کند، غذاهای محلی را با رنگ فرانسوی سرو می کند (صاحب Origins Lodge اهل بریتنی است). در طول صبحانه، میز پر از نان، پنیر، پودینگ چیا، گوشت و میوه است. میهمانان همچنین می توانند اقلام à la carte را از منو سفارش دهند که اقلام محلی و بین المللی را ارائه می دهد.

ناهار و شام دارای منوهایی هستند که معمولاً روی یک تخته سیاه در ورودی رستوران نوشته می شوند. تیم تأیید می کند که همه چیز برنامه ریزی شده کار می کند و اگر نه، چه گزینه های دیگری می توانند به جای آن انجام دهند. گروه ما افرادی با آلرژی غذایی و عدم تحمل گلوتن داشتند، افرادی که گیاهخوار بودند، لبنیات نداشتند یا الکل نمی‌نوشیدند. کارکنان رستوران همه چیز را بدون هیچ مشکلی کار کردند و همه چیز به همان اندازه خوشمزه بود. یک روز گفته بودیم که برای یکی از دیگر اعضای گروهمان غذا را دوست نداریم. روز بعد، وقتی ظرفی که آن کالا را داشت برای ما سرو شد، به جای آن غذای دیگری جایگزین شد. ما حتی نمی دانستیم که شخصی از هتل در نزدیکی هتل بوده است، اما، به نحوی، کارکنان بدون اینکه از ما بپرسند آگاه شده و برای ما جا داده شده اند. ما فکر می کردیم که این بسیار تاثیرگذار بود.

Origins Lodge Spa
سوئیت اسپا Laka-Tii دارای دو تخت درمانی، به علاوه عرشه فضای باز با جکوزی است.
(Origins Lodge)

وقتی بعد از باز کردن بسته بندی متوجه شدیم یک لوازم بهداشتی ضروری را فراموش کرده ایم، تیم واقعاً به ما کمک کرد. از آنجایی که استراحتگاه بدون پلاستیک است، حتی مغازه‌ی آن چیزی با پلاستیک نمی‌فروشد. ما به کارکنان فروشگاه هشدار دادیم و با نوبت دادن، در اتاق ما منتظر بود.

یکی دیگر از شاهکارهای چشمگیر که کلودیا سیلوا، مدیر کل Origins Lodge به ما گفت، مربوط به یک زوج یهودی بود که از استراحتگاه بازدید کرده بودند. آنها کوشر را نگه داشتند و استراحتگاه مجبور شد تمام مواد غذایی و تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشد تا مطمئن شود که این زوج رژیم غذایی خود را حفظ می کنند. به همان اندازه چشمگیر بود، یک ستاره راک بسیار معروف بریتانیایی در استراحتگاه اقامت کرده بود. برای اینکه خوابش قطع نشود، می‌خواست پرده‌های خاموشی در اتاقش داشته باشد. هتل آنها را نصب کرده بود.

مشاوران سفر باید با شرکت نمایندگی Origins Lodges، The R-list، از طریق کاپوت Rejane ([email protected]). GM Claudia در تمام این ایمیل‌ها گنجانده شده است، اما مشاوران ممکن است مستقیماً با او در claudia.originslodge.com تماس بگیرند.

رفت و آمد مکرر از نوامبر تا اواسط مه شلوغ ترین است. بهتر است حداقل برای چند ماه خارج از خانه و تا یک سال برای تعطیلات رزرو کنید. استراحتگاه هر ماه اکتبر برای تعمیر و نگهداری بسته می شود.

خوب است بدانید: هنوز چند سال دیگر، Origins Lodge دو ملک خواهر را در همین نزدیکی افتتاح خواهد کرد. یکی در مجاورت استراحتگاه فعلی قرار خواهد گرفت و برای خانواده هایی با اقامتگاه های ویلا طراحی خواهد شد. دومی در حدود 45 دقیقه دورتر در نزدیکی چشمه های آب گرم قرار دارد و حتی بیشتر به بخش سلامتی متمایل می شود. /

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *