دسته‌بندی نشده

اقامتگاه های امان در کامبوج و لائوس از تجربیات جدید خود رونمایی می کنند

استراحتگاه امان از بازگشایی آن خبر داد امان سرا در Siem Reap کامبوج پس از بازسازی، و برنامه نویسی جدید در آمانتکا در شهر لوانگ پرابانگ لائوس.

آمانسارا در کامبوج ماه گذشته پس از یک تعطیلی فصلی کوتاه که اتاق‌های تازه بازسازی‌شده و باغ‌های محوطه‌سازی شده را نشان داد، بازگشایی شد. به عنوان بخشی از بازسازی، هر اتاق اکنون از اضافه شدن یک تخت بیرونی در حیاط خصوصی خود لذت می برد. در داخل، فناوری با کنترل‌های روشنایی اضافی، توالت‌های هوشمند و واحدهای دوش جدید ارتقا یافته است. امکانات داخل اتاق نیز بهبود یافته است و مینی بارها و امکانات تهیه قهوه و چای به طور کامل ارتقا یافته است.

سرآشپز اجرایی جدید هتل، ستار سیخ رابل، متولد چنای، یک مفهوم غذاخوری هندی را به رستوران، مقصد غذاخوری پلکانی آمانسرا، خواهد آورد. همچنین یک منوی جدید زندگی سالم، یک منوی ویژه کودکان و غذاهای به روز شده بین المللی به صحنه آشپزی می آید.

پذیرش اسپا
(امان سرا)

تجربیات آمانسارا از تورهای سنتی و گشت‌های دوچرخه سواری در اطراف معابد آنگکور که در فهرست یونسکو ثبت شده است تا صبحانه ویژه در خانه روستای خمر، تور موزه انگکور توسط متصدی خصوصی، برکت یاس و ماساژ 60 دقیقه‌ای اورت پرنگ را شامل می‌شود.

در اوایل سال جاری، خطوط هوایی ویتنام یک ارتباط گمشده بین شهر سیم ریپ کامبوج و لوانگ پرابانگ در لائوس را با 90 دقیقه و سه بار در هفته برقرار کرد. همچنین تجربه شش شبه «هندوچین گذشته و حال» آمان، که بین آمانسارا و آمانتاکا تقسیم شده است، با ترانسفر فرودگاهی، صبحانه، چای بعد از ظهر و ارتقاء اتاق در هر دو، تسهیل کننده گذر است.

در لائوس، فعالیت‌های آمانتاکا شامل گشت و گذار در معبد و شهر در لوانگ پرابانگ، ماساژ 60 دقیقه‌ای لائوس، هدایای صدقه صبحگاهی و آیین باکی با قدمت چند صد ساله است که توسط مجری مراسم هتل برگزار می‌شود.

مجموعه‌ای از تمرین‌کنندگان که در زمستان در آمانتاکا می‌آیند، فرصت تأمل و آرامش پایان سال را در اقلیم‌های گرم‌تر فراهم می‌کنند. در طول ماه نوامبر، استاد مدیتیشن، Nun MeaKao Si، در اقامتگاه خواهد بود و این فرصت را برای مهمانان فراهم می کند تا تمرینات ذهن آگاهی و مراقبه خود را شروع یا بهبود بخشند.

دکتر Buathon Thienarrom از 2 تا 15 دسامبر 2023 در اقامتگاه خواهد بود تا تخصص خود را در طب جایگزین، تمرین تائوئیستی و طب تبتی به اشتراک بگذارد. میهمانان می توانند از مجموعه ای از سه جلسه درمانی خصوصی 90 دقیقه ای که برای آزادسازی انرژی غیر ضروری و بازگرداندن تمرکز جدید سفارشی شده اند، لذت ببرند.

از 20 دسامبر تا 31 ژانویه، ویجایا گویال، متخصص یوگا و درمان های جامع، طیف وسیعی از درمان ها را از لمس درمانی جامع، درمان جمجمه-خاجی گرفته تا خواندن کارت تاروت و تمرین تنفسی در آمانتاکا ارائه می دهد. تمام درمان ها برای هر مهمان برای رهایی و آرامش بدن و ذهن طراحی شده است.

مقالات مرتبط

Anantara برنامه CSR “دلار در ازای اعمال” را در سطح جهانی اجرا می کند

شرکای جوالی از مالدیو با دکتر باربارا استورم

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

سه هتل جدید در بوتان افتتاح شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *