تورها

منوهای جدید در Grand Floridian، Port Orleans و Riviera Resorts

والت دیزنی ورلد منوهای جدیدی را اعلام کرده است که در اکتبر 2022 به گراند فلوریدین، پورت اورلئان (محله فرانسوی و ریورساید) و استراحتگاه ریویرا می‌آیند. این راهنمای غذا از جزئیات غذا، به‌علاوه عکس‌ها و افکار در مورد جذاب‌کننده، تنقلات خوش طعم و منحط صرف نظر می‌کند. دسر و (اوه…) نوشیدنی های نوشیدنی به دنیای والت دیزنی می آیند.

قبل از اینکه به جزئیات اضافه‌شده‌های منو بپردازیم، بیایید به سرعت «صحنه» غذاخوری دنیای والت دیزنی را در اواسط اکتبر 2022 مرور کنیم. تقریباً مانند ماه گذشته است، البته با شخصیت‌هایی که در کافه کیپ می، کریستال پالاس (Crystal Palace) هستند. ناهار و شام)، و اوهانا. همچنین اکنون می دانیم که کافه کونا در تاریخ 1 نوامبر 2022 بازگشایی خواهد شد. ADR ها اکنون برای چیزی در دسترس هستند که والت دیزنی ورلد آن را «تجربه خدمات میز پیشرفته» (شاید یک منوی ثابت قیمتی؟) نامیده است.

فراتر از آن، بیشتر شبیه به هم است. مشکلات کاهش ظرفیت رستوران به دلیل کمبود نیروی انسانی، به ویژه در آشپزخانه ها همچنان ادامه دارد. بزرگترین مانع این است که مکان های عملیاتی کم کار هستند و مکان هایی که هنوز بازگشایی نشده اند، نیاز به استخدام و آموزش اعضای جدید بازیگران دارند، چیزی که نمایشگاه های کار بدون توقف هنوز آن را برطرف نکرده اند. در اینجا امیدواریم که شرکت‌کنندگان برنامه بین‌المللی و کالج بیشتری در این امر کمک کنند.

بیایید کارها را با چیزهای جدید در Walt Disney World Resort شروع کنیم. از امروز (11 اکتبر 2022)، استراحتگاه و اسپای گراند فلوریدین دیزنی چند لقمه جدید برای شما دارد که می‌توانید امتحان کنید…

در تفرجگاه گل سرسبد دنیای والت دیزنی، Enchanted Rose چند آیتم منوی جدید دارد.

این کافه Beauty and the Beast منوی خود را با غذاخوری، پنیر دستی، و هوموس با تپناد، پاپریکا دودی و نان پیتای کبابی گسترش می‌دهد. ماهی قزل آلای دودی و خرچنگ دیپ حاوی قلیه ماهی قزل آلا، روغن پیازچه و لووش دانه کنجد است که به یک غذای زیبا و خوشمزه تبدیل شده است.

اگر خاویار را دوست دارید یا همیشه می خواستید آن را امتحان کنید، این نسخه شامل خاویار سیبری، زرده تخم مرغ، کرم فریشه، توت کپر و بریوش است. با قیمت مقرون به صرفه 115 دلار، این کمتر از نیمی از هزینه جدید ساخت شمشیر نوری در کارگاه Savi و تنها 10 برابر قیمت اولیه سرویس Genie+ (فقط خارج از فصل) است. امیدواریم این خاویار قیمت گذاری پویا نداشته باشد!

سپس نان تخت فصلی با کنگر فرنگی، انجیر، ریکوتا، سیر برشته و شاهی آبی وجود دارد. در حالی که این وبلاگ رسما و شدیدا ضد کنگر است (حداقل نیمی از این وبلاگ که کار نوشتن را انجام می دهندما برای پیتزای کنگر فرنگی استثنا قائل شدیم که می تواند به طرز تکان دهنده ای خوب باشد. و با 18 دلار، می توانید 6 عدد از اینها را با قیمتی کمتر از آن خاویار تهیه کنید. شما هرگز نمی توانید پیتزا زیاد بخورید.

در ادامه به استراحتگاه پورت اورلئان دیزنی – ریورساید می رویم، که یک تفرجگاه مجرمانه دست کم گرفته شده است. درست است که «زمان از آن گذشته است» به این معنا که مدرن‌سازی و گسترش در Coronado Springs و Caribbean Beach آن‌ها را در مقایسه کارآمدتر و جذاب‌تر کرده است.

همچنین این درست است که اقامتگاه‌های پورت اورلئان نمونه‌هایی از طراحی مضمون هستند، با پوشش گیاهی بالغ که حس آرامش و راحتی را در املاک خواهرشان آغشته می‌کند. من همچنین ادعا می کنم که عدم گسترش بخشی از جذابیت و جذابیت استراحتگاه های بندر اورلئان است. زندگی کمی کندتر حرکت می کند، که آنها را به یک پادزهر خوب برای هرج و مرج پارک ها تبدیل می کند.

اما من پرت می شوم. در ریورساید، از امروز، مجموعه‌ای از گزینه‌های منوی جدید را در سالن غذاخوری Boatwright پیدا خواهید کرد. به گفته والت دیزنی ورلد، آیتم‌های منوی جدید «طعم‌های اصیل‌تر کاجون و جنوبی را در منو ترکیب می‌کنند».

با این حال، این همان شرکتی است که مدعی شد BoardWalk Deli «از اغذیه‌فروشی‌های منطقه شمال شرقی الهام گرفته شده است، با منویی که شما را به سفری جاده‌ای با طعم‌های کلاسیک شیرین و خوش طعم از نیویورک به ساحل جرسی می‌برد». تنها چیزی که لازم است این است که به سرعت مشت تکان دادن مردم شمال شرقی را در نظرات برای جدید ما مرور کنید. نقد و بررسی BoardWalk Deli تا ببینید چقدر خوب معلوم شد!

برای پذیرایی در سالن غذاخوری Boatwright، آب پز دریایی Lowcountry یک غذای کلاسیک پر از میگو، صدف، و سوسیس آندویی با ذرت روی بلال و سیب زمینی است که در آبگوشت تند کاجون پخته شده است. آن را با یک نان باگت برشته و خوشمزه سرو می کنند تا تمام شود.

دنده سیاه شده پرایم که آهسته برشته می شود کاملاً با کره کاجون آغشته شده و با پوره سیب زمینی کلاسیک و سبزیجات فصل سرو می شود.

اگر همه این طعم‌ها از دهانتان خسته می‌شود، طعم بایو را در نظر بگیرید، بشقاب سرآشپز با دنده‌های خوک دودی، مرغ کاجون ترد، سوسیس دودی، سینه گوشت گاو کبابی، پوره سیب‌زمینی. مک و پنیر، ذرت بوداده با کره کاجون، و سبزیجات فصلی. این همان چیزی است که من برای بررسی اخیرمان سفارش دادم سالن غذاخوری Boatwright، و من واقعا از آن لذت بردم!

برای کسانی که خواهان محصولات گیاهی هستند، برداشت لوبیا قرمز و برنج را امتحان کنند. این غذا حاوی لوبیا قرمز جوشانده شده با سوسیس گیاهی، فلفل، پیاز و کرفس است که روی برنج به همراه نان ذرت سرو می شود.

هیچ غذایی در Boatwright بدون شیرینی کامل نیست و همچنین یک منوی دسر جدید نیز وجود دارد. شما می توانید بین چیزکیک جنوبی، یک چیزکیک وانیلی کلاسیک با سس بوربون-کارامل که با اسپند-پرالین شکننده تزئین شده است، یکی را انتخاب کنید. Peach-Blackberry Cobbler با پایه گیاهی، یک پینه دوز کلاسیک هلو و شاه توت که روی آن سوربت شاه توت است. یا کرم بروله گل می سی سی پی، کرم شکلات شیری با کوکی سابله برتون و میوه تازه.

برای کوچک‌ترها، منوی دسر یک قایق سرگرم‌کننده با Row Row Oar Your Boat Sundae و کوکی‌ها و شیر حاوی دو کوکی شکلاتی خانگی است.

گرد کردن تمام این منوهای اضافه شده در Boatwright’s یک کوکتل جدید است – Big Easy Whisky Sour.

این نوشیدنی الکلی ترکیبی از Maker’s Mark Bourbon، آب لیمو، و شکر نیشکر خالص با یک شناور از Fess Parker Big Easy Red Blend است.

ریورساید پورت اورلئان همچنین محل استراحت ریور روست است. این هم مورد علاقه طرفداران و هم یک جواهر پنهان است – در میان بازدیدکنندگان قدیمی دنیای والت دیزنی که برای دیدن اجرای «Ye Haa» باب جکسون می روند، طرفداران زیادی دارد. با این حال، در غیر این صورت، با اولین بار و مهمانان معمولی زیر رادار پرواز می کند.

از امروز، River Roost Lounge یک غذای گیاهی جدید و یک غذای خاص را ارائه می دهد. دیپ اسفناج و کنگر فرنگی یک غذای گیاهی مورد علاقه جدید خواهد بود که با دیپ خامه ای همراه با نان ذرت گرد و غبار کاجون سرو می شود. فرانسوی 75، برای افراد بالای 21 سال، یک لذت گازدار است که از Argyle Sparkling Brut، Hendricks Gin، آب لیموی تازه و شکر خالص نیشکر تشکیل شده است.

در اقامتگاه پورت اورلئان دیزنی – محله فرانسوی، گزینه های گیاهی جدیدی وجود دارد که از امروز در Scat Cat’s Club شروع می شود.

لغزنده های ساسی ساساگولا نه تنها (به طرز فریبنده ای؟) خوشمزه به نظر نمی رسند، بلکه (ظاهراً) طعم لذیذی نیز دارند. این سه نفر دارای جک فروت باربیکیو با خیارشور و خیارشور سرخ شده، گوجه سبز سرخ شده با ژیاردینیرا و ژله فلفل، و در آخر یک کیک «ماهی» با رمولاد تند و آروگولا است.

همچنین از امروز (دوباره، 11 اکتبر 2022) منوهای جدیدی در استراحتگاه Riviera Disney وجود دارد. منو با طعم های ریویرا از تأثیرات فرانسوی و ایتالیایی در بار ریوا در حال گسترش است.

سالاد بوراتا جدید برای دوستداران پنیر با گوجه فرنگی، پستو تازه و نان فوکاچیا عالی است. اگر احساس می‌کنید یک غذای ماهی می‌خورید، ماهی قزل آلا با اورزو برای شما مناسب است. این بشقاب یک ماهی آزاد کاملا سرخ شده را با پومودروچیو تاپناد و لیمو اورزو سرو می کند. قارچ آرانچینی شما را با ریزوتو، قارچ، پنیر و ترافل که با مارینارای خانگی سرو می شود، میل بیشتری به شما می دهد.

بار ریوا یک دسر جدید هم دارد. کیک شکلاتی مذاب دارای کیک شکلاتی گرم با مرکز ذوب شده است و روی آن سس تمشک و تمشک تازه قرار می گیرد.

به گفته والت دیزنی ورلد، استراحتگاه ریویرا دیزنی همچنین دارای یک شیرینی جدید است که تیم نانوایی سخت در حال توسعه آن بوده است. کوکی ریویرا سیگنچر با هم چیپس های شکلاتی نیمه شیرین، جو آسیاب شده، گردو کالیفرنیا، پسته برشته شده، گیلاس خشک، و نمک دریای پولکی پخته می شود. می توانید این کلاسیک را که به زودی ساخته می شود از Primo Piatto انتخاب کنید.

در اینجا امیدواریم که این آغازی باشد برای بازگشت به شکوه سابق صحنه غذاخوری در استراحتگاه ریویرا دیزنی. این رستوران بسیار قوی از دروازه شروع شد، و بلافاصله به یکی از برترین استراحتگاه‌های غذاخوری مقصد در تمام والت دیزنی ورلد تبدیل شد، با فهرستی از رستوران‌های فوق‌العاده، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های عالی غذاخوری، و منوهای عمیق تقریباً در هر مکان. همه چیز در مارس 2020 تغییر کرد و از آن زمان همه چیز مثل قبل نبوده است.

در نهایت، Belle Vue Lounge در Disney’s BoardWalk Inn کوکتل‌های با امضای جدید، نمونه‌های اولیه، و همچنین مبلمان مدرن بسیار ناسازگار را به مجموعه خود اضافه کرده است. (شاید آن مبلمان نیز برای نیوجرسی معتبر باشد. هر شمال شرقی علاقه دارد در مورد طراحی داخلی شما نظر بدهد؟)

جدا از شوخی، شکوفه پرتقال منهتن اولین نمایش خود را در سالن Belle Vue انجام می دهد. این نوشیدنی مورد علاقه طرفداران تعطیلات، به خوبی در فضای سالانه سالن Belle Vue تناسب دارد. اگر سبک و با طراوت چیزی است که شما نیاز دارید، برای لذت بردن از هیبیسکوس درخشان با لیکور Sorel Hibiscus و گریپ فروت درخشان به آنجا بروید. میهمانان در هر سنی می توانند از باغ آگاو لذت ببرند، یک پیشنهاد ضد صفر که دارای ذخیره گاه آگاو لیر و چای سبز میوه شور است. این به‌روزرسانی منوی دنیای والت دیزنی است.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

درباره این آیتم های منوی جدید که در اکتبر 2022 در والت دیزنی ورلد معرفی می شوند، فکر می کنید؟ هیجان زده از دیدن اضافات جدید در پورت اورلئان ریورساید و محله فرانسوی، گرند فلوریدین، و استراحتگاه ریویرا هستید؟ آیا امیدواریم در ماه های آینده منوهای بیشتری بازیابی و گسترش یابد؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *