تورها

مهمانان اضافی در خط کشتی کروز دیزنی به صورت رایگان حرکت می کنند

به مناسبت روز دیزنی+، تخفیف جدیدی در خط کشتی کروز دیزنی در نظر گرفته شده است: مهمانان سوم و چهارم به صورت رایگان با دو مسافر با کرایه کامل در یک اتاق کابین حرکت می کنند. در این پست، جزئیات تخفیف بی سابقه، چرایی احتمال ارائه آن و موارد دیگر را به اشتراک خواهیم گذاشت.

چیزهای هم افزایی زیادی برای روز Disney+ در Disney Parks اتفاق می افتد. استراحتگاه دیزنی لند در کالیفرنیا، دیزنی لند پاریس، و استودیوهای هالیوود دیزنی در والت دیزنی ورلد، همگی با دکوراسیون جشن، دیدن شخصیت‌های خاص و فرصت‌های عکاسی تزئین شده‌اند. آنها همچنین ورود اولیه اضافی را ارائه می دهند (یا بودند، زیرا زمانی که شما این را بخوانید زمان گذشته خواهد بود).

همچنین معاملاتی در استراحتگاه های جهانی والت دیزنی برای روز دیزنی + وجود دارد. اوایل امروز صبح، ما این جزئیات را در موارد زیر به اشتراک گذاشتیم: تا 20٪ تخفیف برای استراحتگاه های Disney World در کریسمس 2022 برای مشترکین Disney+. این یک داستان مشابه با Disney Cruise Line است، با یک تفاوت بزرگ: این تخفیف به جای کم کردن، چشمگیر است!

اگر مشترک Disney+ نیستید، همچنان باید این تخفیف را بررسی کنید. شما واقعاً نیازی به “تقطع اعداد” ندارید تا مشخص کنید اگر یکی از اعضای حزب خود با خرید اشتراک Disney+ اگر قبلاً اشتراک ندارید، بیشتر پس انداز کنید یا خیر. من می توانم همین الان به شما پاسخ دهم: شما می خواهید. در حال حاضر کمتر از 2 دلار در ماه برای شما هزینه دارد، در حالی که این می تواند صدها دلار یا بیشتر در سفر دریایی صرفه جویی کند.

برای دسترسی به صفحه در Disneycruise.com با جزئیات تخفیف رسمی، به یک حساب فعال +Disney نیاز دارید. ما اوایل صبح امروز با مشکلاتی در دسترسی به قرارداد جهانی والت دیزنی روبرو شدیم و نکات عیب‌یابی را در آن پست ارائه می‌کنیم. نسخه TL;DR این است که در غیر این صورت، یک پنجره مرور خصوصی راه اندازی کنید و با اعتبارنامه Disney+ خود به Disneycruise.com وارد شوید.

اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، نگران نباشید، یا اگر می خواهید قبل از اشتراک در سرویس پخش دیزنی+ به جزئیات پیشنهاد ویژه نگاهی بیندازید، زیرا ما این موارد را داریم:

سفر کنید و صرفه جویی کنید—سومین و چهارمین مهمان مشترک دیزنی+ با 2 مهمان با کرایه کامل در هر اتاق کابینت، حداکثر تا 2 اتاق کابین، در طول سفرهای دریایی منتخب در سال 2023 سفری رایگان دارند.

این پیشنهاد از ژانویه 2023 تا آوریل 2023، در رده‌های اتاق خواب 4A–11C، برای سفرهای منتخب در Disney Magic، Disney Dream و Disney Fantasy در دسترس است.

مالیات ها، هزینه ها و هزینه های بندری برای همه مهمانان شامل نمی شود و در زمان پرداخت نهایی پرداخت می شود. مالیات ها، کارمزدها و هزینه های بندر تقریباً 89 تا 202 دلار برای هر نفر بسته به برنامه سفر انتخابی است (همه مبالغ قابل تغییر هستند). پیشنهاد شامل مجموعه‌ها و دسته‌های دارای محدودیت (VGT، OGT و IGT) نمی‌شود. این پیشنهاد فقط برای مشترکین Disney+ که ساکن ایالات متحده و کانادا هستند در دسترس است.

مشترک دیزنی پلاس با این پیشنهاد می تواند تا 2 اتاق خواب رزرو کند. 2 مهمان با کرایه کامل باید در هر اتاق اقامت داشته باشند. مشترک Disney+ باید مهمان اصلی رزرو باشد و باید در یکی از اتاق‌های اتاق رزرو شده با پیشنهاد سفر کند. اثبات اشتراک Disney+ مورد نیاز است.

اگر اشتراک Disney+ قابل تأیید نباشد، رزرو با هزینه‌های مربوطه لغو می‌شود. نمی توان آن را با هیچ تخفیف یا تبلیغات دیگری ترکیب کرد. برای رزروهای جدید و موجود معتبر است. پیشنهاد مشروط به شرایط و ضوابط خط کروز دیزنی است.

تعداد اتاق های اختصاص داده شده برای این پیشنهاد محدود است. اقامت در اتاق خواب برای چهار یا بیشتر مهمان محدود است و بر اساس در دسترس بودن در زمان رزرو است.

مشاهده تمام سفرهای دریایی واجد شرایط و رزرو آنلاین توسط اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید با خط کشتی کروز دیزنی به شماره (800) 951-3532 تماس بگیرید یا با مشاور سفر خود تماس بگیرید. رزرو آنلاین محدود به 4 مهمان در هر اتاق است.

ما برنامه ریز تعطیلات مجاز دیزنی توصیه می شود بر اساس اندازه رزرو، یک اعتبار داخلی ارائه می‌کند، و همچنین توصیه‌های مربوط به سفر، پیشنهاداتی برای سفر دریایی، و کمک به رزرو تورهای بندری و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

پروازهای زیر مسدود شده اند و برای این پیشنهاد واجد شرایط نیستند:

دیزنی مجیک

  • 2 ژانویه 2023
  • 13 مارس 2023
  • 27 مارس 2023

رویای دیزنی

  • 2 ژانویه 2023
  • 10 آوریل 2023

فانتزی دیزنی

  • 11 مارس 2023
  • 25 مارس 2023

از نظر تفسیر، کاملاً واضح است که خط کروز دیزنی همچنان در تلاش است تا بر اساس میزان تخفیفی که به طور مستقیم شاهد آن بوده ایم، به طور کامل بهبود یابد.

علاوه بر پیشنهادات ویژه عمومی عمومی، تعدادی تخفیف عمیق تر برای ساکنان فلوریدا، پرسنل ارتش ایالات متحده، ساکنان کانادا، اعضای بازیگران، آژانس های مسافرتی، و وابستگی های دیگر وجود دارد که من احتمالاً از آنها بی اطلاع هستم.

پیشنهادات ویژه اخیر Disney Cruise Line قبل از این معامله روز Disney+ شامل هالووین در دریاهای آزاد، کشتی‌های دریایی کریسمس بسیار شاد، روز مارول در دریا و سایر کشتی‌رانی‌های موضوعی است. این تخفیف‌ها همچنان در دسترس هستند و از هم‌اکنون تا می 2023 اجرا می‌شوند، با بیش از 100 سفر دریایی از چندین شهر مبدا از جمله پورت کاناورال و فراتر از آن تخفیف داده شده است.

بین سال‌های 2018 و اوایل سال 2020، این درجه از تخفیف به سادگی رخ نمی‌دهد. حتی در طول «روزهای شکوه» معاملات DCL، چیزی را به یاد نمی‌آورم که در سال گذشته در دسترس بوده است. این زمان نسبتاً بی سابقه ای برای معاملات Disney Cruise Line است و به نظر می رسد حداقل چند ماه دیگر ادامه داشته باشد.

وقتی نوبت به تخفیف‌های Walt Disney World در مقابل DCL می‌شود، عجیب است که جدول چگونه تغییر کرده است. بین سال‌های 2018 و 2020، معاملات در WDW فراوان و تهاجمی بود. اکنون، آنها نسبتاً ناچیز هستند. تقاضای متوقف شده هنوز برای پارک ها قوی است، تا جایی که رزرو اقامتگاه حتی با قیمت کامل برای اکتبر تا دسامبر 2022 دشوار است.

اگر می‌پرسید چه خبر از تخفیف‌های DCL، به دلیل پروتکل ایمنی بهداشتی است. بدون شک عوامل موثر دیگری نیز وجود دارد، اما این عامل مهم است. این امر برخی از افراد را از سفر دریایی منصرف کرده و در عین حال از انجام این کار توسط دیگران جلوگیری کرده است. با پایان آزمایش برای مهمانان واکسینه شده، برخی از اعضای گروه قبلی در اواخر این ماه (یا نوامبر 2022، در مورد جادوی دیزنی) یک مانع بزرگ را از بین خواهند برد.

من یکی از اعضای این گروه هستم برای این که این موضوع را مورد بحث قرار دهم یا تفسیر را در جای دیگری تکرار نکنم، اما برای مدتی در حالت “صبر کن و ببینم” زمانی که نوبت به گشت و گذار می رسد، بوده ام. حلقه‌های زیادی برای پرش وجود داشته است، تضعیف تجربه سوار شدن بر هواپیما، و خطر بالقوه رد شدن اشتباه سوار شدن.

اخیراً برخی از آن‌ها حذف شده‌اند و من با کشتی جدید Disney Wish سفر کرده‌ام. من متوجه شدم که آزمایش قبل از حرکت اعصاب خردکن بود. من اساساً نزدیک به دو هفته قبل در هیچ فعالیت داخلی شرکت نکردم و حتی پس از آن نیز نگران مثبت شدن آزمایش بودم. به صراحت بگویم، این کاری نیست که من دوباره انجام دهم – اگر این سیاست در جای خود باقی می ماند، سفرهای دریایی آینده را لغو می کردیم.

این ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما من واقعاً نمی خواستم با دردسر و عدم اطمینان از ورود به هواپیما کنار بیایم. من از سفر دریایی لذت می برم، اما به اندازه ای نیست که بتوانم آن را به طور مکرر طی کنم. با توجه به درجه تخفیف برای سفرهای دریایی، حتی در حالی که هر بخش دیگری از صنعت سفر داغ بوده است، من نمی توانم در این احساس تنها باشم.

علاوه بر افرادی مانند من که نمی‌خواستند با دردسرها و سردردها کنار بیایند، تعداد زیادی از مهمانان بالقوه دیگری نیز وجود دارند که نمی‌توانند در حال حاضر روی کشتی کروز دیزنی حرکت کنند. بدون شک دیگرانی در نقطه مقابل این طیف هستند که می توانند سفر کنند اما به دلیل نگرانی در مورد اقدامات ایمنی ناکافی در کشتی ها این کار را انجام نمی دهند. من گمان می کنم که شاهزاده الماس و سایر حوادث در اوایل سال 2020 زخم های ماندگاری برای برخی به جا گذاشته است.

دلایل هرچه که باشد، نتیجه نهایی این است که مجموعه مشتریان بالقوه برای Disney Cruise Line کوچکتر از حد معمول است – حتی اگر DCL ناوگان خود را با اضافه کردن یک کشتی دیگر گسترش داده است. عرضه بیشتر اما تقاضای کمتر دستوری برای پس انداز است، و ما دقیقاً با این معامله روز Disney+ و سایر پیشنهادهای ویژه اخیر شاهد آن هستیم.

در نهایت، جالب است که ببینیم این تخفیف‌های Disney Cruise Line تا چه زمانی ادامه دارد. حدس من این است که تا زمانی که هرگونه تدابیر ایمنی بهداشتی یا محدودیت وجود داشته باشد، به اضافه 6 ماه دیگر یا بیشتر. (از آنجایی که تعداد بسیار کمی از افراد بلافاصله پس از رزرو سفر می کنند.) به طور خلاصه، زمان بسیار خوبی برای سفر دریایی و استفاده از این تخفیف های بی سابقه DCL است. این احتمال وجود دارد که تا زمانی که سیاست‌ها تغییر نکنند (و همچنین احتمالاً با توجه به تأثیر اقتصادی آنها بر DCL، سیاست‌ها خیلی زود تغییر می‌کنند) باقی خواهند ماند، بنابراین احتمالاً تا ماه می 2023 فرصت دارید تا نرخ‌ها دوباره شروع به افزایش کنند.

آیا قصد دارید روی یکی از کشتی های DCL حرکت کنید؟ جامع ما را بخوانید راهنمای خط کروز دیزنی برای آماده شدن برای سفر خود، به علاوه برنامه‌ریزی سرگرمی، فعالیت‌ها و گردش‌ها، و یاد بگیرید که از سفر دریایی خود در دیزنی چه انتظاری دارید! برای برنامه ریزی و توصیه های شخصی، اینجا را کلیک کنید تا قیمت سفر دریایی را از یک برنامه ریز تعطیلات مجاز دیزنی دریافت کنید. آنها می توانند همه تخفیف های فعلی را برای شما پیدا کنند و به شما در برنامه ریزی جزئیات سفر خود کمک کنند.

تفکرات شما

نظر شما در مورد این تخفیف های Disney Cruise Line برای روز Disney+ چیست؟ آیا از این پیشنهاد ویژه استفاده خواهید کرد؟ آیا قبلاً یکی از مقیم FL یا CA یا سایر نرخ های با تخفیف عمیق رزرو کرده اید؟ اگر این را رزرو کردید، فکر می‌کنید در نهایت قیمت خوبی داشتید یا احساس می‌کنید پول بیشتری پرداخت می‌کنید؟ چه چیزی برای تاریخ های شما در دسترس یا در دسترس نبود؟ آیا این معامله برای متقاعد کردن شما برای رزرو یک سفر دریایی کافی است یا نمی‌توانید امتیاز قیمت ممتاز DCL را توجیه کنید؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *