سفرهای دریایی

برترین جاذبه های ادمونتون

لیست سطل تعطیلات (یا اقامت در ادمونتون) شما از اینجا شروع می شود! ما فهرستی از بهترین جاذبه‌های گردشگری ادمونتون و جواهرات محلی را جمع‌آوری کرده‌ایم که برای ماندگاری خاطرات در طول عمر بسیار عالی هستند. همه چیز را خواهید یافت، از گردش‌های دوستانه برای بچه‌ها گرفته تا تجربه‌های رایگان در فضای باز، موزه‌های همه‌جانبه تا گالری‌های الهام‌بخش و موارد دیگر.

مسیر خود را از طریق دره رودخانه ساسکاچوان شمالی بگذرانید، در تاریخ آلبرتا در موزه رویال آلبرتا شیرجه بزنید، سپس در مرکز خرید وست ادمونتون، کیف پول خود را به دست آورید. در پارک فورت ادمونتون در زمان به عقب برگردید، در پارک ملی جزیره الک با گاومیش کوهان دار رومینگ آزاد آویزان شوید و روز را با تشویق ادمونتون اویلرز در راجرز پلیس به پایان برسانید. این همه در یک روز کار است، مردم! این جاذبه ها و تجربیات برتر با آغوش باز آماده پذیرایی از شما هستند.

به یاد داشته باشید، این لیست فقط نوک کوه یخ جاذبه ها است. برای دیدن و انجام بیشتر، فهرست جاذبه‌ها و تجربیات ما را بررسی کنید. ما تورهای سرگرم‌کننده، سالن‌های تئاتر و کنسرت زنده، برنامه‌های آشپزی، ماجراجویی در فضای باز، سرگرمی خانوادگی در داخل خانه داریم و این فهرست ادامه دارد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *