تورها

تازی در آزمون، استاکبریج، همپشایر.

مطمئن نیستم Greyhound با لباس زرد در تست یک غذاخوری با اتمسفر با اتاق است یا یک بوتیک هتل عجیب با رستورانی به سبک غذاخوری.

چیزی که من می دانم این است که شما Greyhound را در آزمون در ساختمانی 600 ساله خواهید یافت که به راحتی در خیابانی زیبا در شهر استاکبریج در همپشایر واقع شده است. این یک منظره سالم است که توسط حومه‌های زیبا احاطه شده است، ایده‌آل برای پیاده‌روی از غذاخوری سخاوتمندانه و درجه یک یا قدم زدن با سگ. بله، سگ ها خوش آمدید.

تازی در آزمون

از زمان تصاحب آن در سال 2012، صاحب یک شیرینی‌پز سابق، لوسی تاونسند، یک کشور و در عین حال به سبک معاصر ایجاد کرده است. در داخل آن همه چیز در مورد تیرهای چوب بلوط در رستوران، گاهی اوقات آجرهای نمایان، و پوشش های چوبی خاکستری روشن است.

در تراس مخفی آنها برای غذا خوردن در فضای باز وجود دارد، جایی که من در یک روز آفتابی از چند Aperol لذت بردم، روی صندلی آبی رنگی که اطراف آن را گیاهان سرسبز احاطه کرده بودند.

Greyhound on the Test دارای یک بخش خصوصی از River Test است که در پشت هتل، باغ‌های آن و فراتر از آن جریان دارد، جایی که یک جفت قو روز را با تنبلی در آن سپری می‌کنند.

اگر تمایل داشتم می‌توانستم یک مکان برای ماهیگیری با مگس در بهترین جریان گچ همپشایر رزرو کنم. آشپزخانه با خوشحالی ماهی قزل آلای من را برای شما می پخت یا می توانستم خودم با استفاده از امکانات کنار بانک آنها را کباب کنم.

من از لذت بردن از محیط دوست داشتنی، اقامتگاه دنج و خدمات آرام و دوستانه راضی بودم. این همه آسان است. هیچ پذیرایی رسمی وجود ندارد، ما فقط از طریق رستوران وارد شدیم و خود را به مهماندار و Maître d’Bob Swan اعلام کردیم. خیلی زود کلید را در دست داشتیم و اتاقمان را راحت کردیم.

برای کی

Greyhound on the Test مکانی ایده آل برای هر کسی است که به دنبال مکانی برای فرار و لذت بردن از زمان استراحت است. یا فقط به یک مکان خوب برای استراحت سر خود در هنگام عبور نیاز دارید.

محل اقامت

10 اتاق واقعا دوست داشتنی وجود دارد که هفت تای آنها بالای رستوران و سه اتاق در کلبه ضمیمه قرار دارند. همه با وسایل جذاب مانند کوسن های مخملی و آباژورهای جذاب، تلویزیون های صفحه تخت با Freeview و آثار هنری عرضه می شوند.

Leet 1 در طبقه همکف دارای یک تخت کینگ و گرمایش از کف فوق العاده است. بزرگترین آنها “Leet 3” است که توسط یک راه پله باریک به آن نزدیک می شود، دارای دو اتاق خواب در دو طبقه و دارای حمام رول است. برای یک خانواده کوچک عالی است.

اتاق ما لیت 2 بود که یک حیاط کوچک دارد و ورودی خودش از تراس رستوران. اتاق بزرگ دارای یک اتاق دوش/خیس جذاب با لوازم آرایشی قهوه ای مذاب و دستگاه نسپرسو و مینی بار است. آب معدنی کنار تخت، با لیوان های کریستالی برای نوشیدن، چیپس های «طبیعی خوشمزه» و یک شیشه آدامس داشتیم.

دنج و جادار با راحت ترین تخت کینگ، از دو شب خواب شگفت انگیز لذت بردم. من بررسی کردم و اینها تخت های هیپنوس هستند، بنابراین برای تهیه تخت خودم بیرون خواهم رفت.

غذا و شراب

سرآشپز متیو منویی ارائه می دهد که ترکیبی از سبک های آسیایی و اروپایی است. زیتون و خمیر ترش (که توسط نانوایی هاکستون روبرو، که متعلق به لوسی تاونسند نیز می باشد) رسید.

ما با چغندر و پنیر بز تسبیح با بالزامیک کهنه شده و آجیل کاج برشته شده و یک افرا و یک قزل آلای آزمایشی میرین با خامه میسو، انبه، ترشی زنجبیل، کنجد و کیمچی خانگی شروع کردیم. طعم ها در حال ترکیدن بودند.

غذای اصلی شامل شکم خوک ویلتشایر، گوش ماهی بوداده، موش میگو، کدو سبز، ژامبون پخته شده، وانیل و سیر سیاه بود. و مرغ تغذیه شده با ذرت، سیر تفت داده شده، آنا، یک گلوله جگر مرغ، لیمو، آویشن، مریم گلی و امولسیون تره فرنگی.

به جای توصیف این شادی دلپذیر، تخیل خود را به شما واگذار می کنم تا تمام آن مواد را بپزید.

طیف فوق‌العاده‌ای از خوراکی‌ها از جمله فهرست گسترده شراب و طیفی از دمنوش‌های واقعی سفید و ویسکی وجود دارد. ما غذای خود را با باکوس شاردونی کلاسیک خیابان هنرز گاردنر که از شرق ساسکس انگلستان آمده است، سرو کردیم.

تازی بوفه صبحانه

صبحانه بوفه

صبحانه هم یک بوفه کوچک و هم منویی از غذاهای پخته شده از جمله Greyhound کامل انگلیسی، ماهی قزل آلای دودی با تخم‌مرغ و فرنی جو دوسر خامه‌ای است.

امکانات

Greyhound on the Test دارای یک رستوران عالی، سرویس اتاق و وای فای رایگان است. اوه، در مورد فرصت های ماهیگیری بپرسید.

چقدر

قیمت دو نفره در The Greyhound on the Test از 235 پوند شروع می شود.

اتاق خود را رزرو کنید

چه چیزی در این نزدیکی است

The Greyhound on The Test در شهر دوست داشتنی Stockbridge است و بین Andover و Romsey در دره تست پانوراما قرار دارد.

بوتیک‌فروشی‌های جالب و مد توسط طراحان محلی در آستان خانه وجود دارد.

شما در حومه شهر هستید و بنابراین پیاده‌روی‌های دوست‌داشتنی زیادی برای لذت بردن از ترکیبی عالی از حومه شهر، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و لکه‌بینی پرندگان وجود دارد. این اعتماد ملی اطلاعات زیادی دارد

کمی دورتر، یک روز را در آن گذراندیم حفاظت از هاکس در آندوور، جایی که پرنده‌ها به وسایلشان دست و پا می‌زدند و در حین نمایش، شیطنت‌های بلند پروازشان را به نمایش می‌گذاشتیم.

روز بعد مدتی را در 180 هکتار گذراندیم باغ های هیلیر برای دیدن شکوه نمایشگاه های کاشت فصلی.

یک روز بعدازظهر با ماشین به شهر مجاور وینچستر رفتیم تا در فضای معنوی زیباترین کلیسای جامع شهر غوطه ور شویم.

حکم: Greyhound on the Test جذابیت و حال و هوای آسانی دارد. منوی خوشمزه، یک صبحانه مقوی با خدمات در محل ارائه می دهد. به طور خلاصه، همه چیز مناسب است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *