سفر لوکس

“اولین سفر به دور خورشید” اولین جشن تولد • بلوند در خارج از کشور

اولین سفر پسر نازنین من به دور خورشید!

ما عالی ترین روز آفتابی را برای جشن گرفتن اولین تولد آفتاب کوچک خود با خانواده و دوستان سپری کردیم. مطمئن نیستم که هرگز بتوانم به این عکس‌ها بدون پاره شدن نگاه کنم یا نه.

اگر به دنبال الهام گرفتن برای جشن تولد اول خود “اولین سفر به دور خورشید” هستید

– از تزیینات گرفته تا میهمانی و غذا –

من تمام جزئیات روز ویژه الیور در سن دیگو را به اشتراک می گذارم!

جزئیات و تزئینات مهمانی

وقتی صحبت از دکوراسیون مهمانی به میان می آید، چند برند محلی شگفت انگیز متعلق به زنان سن دیگو (که بسیاری از آنها را برای حمام نوزادم استفاده کردم!) کمک کردند تا این روز بسیار خاص شود!

بادکنک های Gather و Pop Balloons

آنها تاسیسات بالن زیست تخریب پذیری ایجاد می کنند که کل محیط را به طور جدی *پاپ* می کند. قطارهای باشکوهی از بادکنک‌ها را به پس‌زمینه طاق ایستگاه خرد کردن کیک و خانه جهش او اضافه کردیم. با توجه به تم “خورشید”، ما رنگ های گرم و روشن را انتخاب کردیم!

اجاره مبلمان و لوازم جانبی از Boho Babes

ما از طریق Boho Babes رفتیم تا پس‌زمینه عصایی، پایه کیک عصایی و چتر را برای منطقه خرد کردن کیک او اجاره کنیم. و قفسه لباس مینی آتان شایان ستایش برای پانچوهای استخری برای بچه ها.

آنها توانستند تابلوی “نخستین سفر به دور خورشید” را برای پس زمینه طراحی کنند که لمس عالی بود و موضوع را به زیبایی کنار هم می آورد!

من کاملاً عاشق اجاره مبلمان برای مهمانی هستم – این یک راه آسان برای تبدیل فضایی مانند حیاط خلوت شما به هر چیزی است که آرزویش را دارید!

خانه جهش سفید کوچک از Inflate San Diego

وسایل بازی نرم برای اولین تولدها مناسب هستند! الیور عاشق دویدن در اطراف خانه پرش خود بود و بچه های بزرگتر ساعت ها می پریدند. همچنین برای عکس های شایان ستایش ساخته شده است!

سبد بستنی از لیوان روباه کوچولو + مخروط

من در بخش غذا بیشتر در مورد تاکوهای بستنی روباه کوچولو صحبت خواهم کرد، اما دوست دارم که این به عنوان دسر و دکور دو چندان شود!

اجاره‌ای از فاکس کوچولو شامل دوچرخه عزیز با چیدمان گل برای سبد بود.

سطل های حسی

دوستان من یک شرکت باورنکردنی را اداره می کنند، SD شگفتی های کوچک، که رویدادهای پاپ آپ و مهمانی های خصوصی را در اطراف سن دیگو پخش می کند. آنها سطل های حسی آب و سینتیک سان را برای بازی بچه ها در حیاط گذاشتند!

اولین کیک تولد

مامانم با این کیک درست کرد دستور پخت کیک سالم به جای شکر با شربت افرا شیرین شده است. سبک “کیک برهنه” در واقع بسیار آسان برای DIY است. همیشه می توانید آن را با ماست ماست بپوشانید تا ظاهری کامل تر داشته باشید.

راستش من نگران بودم کیک خیلی خوشمزه نباشد اما واقعا خوشمزه بود. و همانطور که می بینید، او تقریباً تمام کار را خودش تمام کرد!

پایه کیک حصیری

این در واقع یک بود پایه گلدان حصیری که در آمازون پیدا کردم و عالی کار کرد!

بنر صندلی بلند نمدی “One”.

Etsy، البته!

جزئیات سفارش سفارشی:

  • نوع رشته: بند ناف سفید
  • رنگ (های) پرچم: کرم
  • رنگ (ها): GOLDENROD
  • رنگ پوم پوم: کدو حلوایی سوخته، میله طلایی، زرد، کرم

رویه کیک قلمی اسم سفارشی

Etsy دوباره حمله می کند!

جزئیات سفارش سفارشی:

  • رنگ رشته: کرم رنگ
  • رنگ قلم: کرم رنگ
  • رویه کیک رنگ(های پرچم): ادویه کدو حلوایی/میله طلایی/طلا

مهمانی ها

از آنجایی که مهمانی یک مهمانی “استخری” بود، من این پانچوهای کوچک شنای شایان ستایش را انتخاب کردم و دوستم عینک آفتابی مخصوص بچه ها را ساخت! ما آنها را روی قفسه لباس حصیری کوچک (از Rent Boho Babes) در کنار استخر به نمایش گذاشتیم – لمس عالی بود!

پانچو شنا کلاهدار

من آنقدر این کار را دوست دارم که می خواهم برای همه تولدهای او لباس ها یا اکسسوری های مشابه بسازم. بچه ها هیجان زده شدند و عکس های شایان ستایش درست کردند!

بهترین قسمت؟ آنها در واقع بسیار مقرون به صرفه بودند. من اینها را در فروش در Kohl’s پیدا کردم و یکی از کوپن های بزرگ 30٪ تخفیف آنها را داشتم که هر کدام حدود 14 دلار بود.

عینک آفتابی نام DIY

درست کردن اینها فوق العاده آسان است! ما خریدیم این بسته عینک آفتابی بچه گانه (در نهایت می توانستم کمتر بخرم چون فقط 8 بچه بودند) و اینها طلسم لجن گل.

اولین غذا و نوشیدنی جشن تولد

ما مسیر “حداقل تلاش” را برای غذای مهمانی انتخاب کردیم. به جای کیک برای سرو، گاری بستنی لیتل فاکس تاکو داشتیم که به صورت سلف سرویس بود. برای غذا، یک Costco بزرگ با ساندویچ ها و تنقلات فراوان گذاشتیم. و من برای بچه ها نان پری و کره آفتاب و ژله ساندویچ درست کردم.

غذا از Costco

ما میزبان حدود 30 نفر بودیم، بنابراین یک سفارش بزرگ Costco با نوشیدنی، تنقلات و ساندویچ انجام دادیم. در اینجا لیست ما برای inspo است!

  • جعبه های آبمیوه
  • آب نارگیل
  • آب گازدار
  • سلتزر (الکلی)
  • آبجو
  • بطری های آب
  • کیسه های سس سیب
  • غنیمت دزدان دریایی
  • بسته های متنوع چیپس (هیپیاس یا پاپ کورنر)
  • رول سوئیسی مرغ
  • بشقاب سبزیجات

ساندویچ بچه گانه

برای بچه ها ساندویچ های حساسیت زا درست کردیم. نان پری یک میان وعده استرالیایی است که از یک تکه نان سفید روی آن کره (اگر به لبنیات یا آجیل آلرژی دارید آن را اصلاح کنید) تهیه می شود و روی آن را می پاشید. ما همچنین کره آفتاب و ژله توت فرنگی ارگانیک “Uncrustables” را درست کردیم.

توجه داشته باشید: ما در گروه دوستانمان آلرژی های زیادی داریم که باید به آنها توجه کنیم و به سختی یاد گرفتیم که نان بدون گلوتن گاهی با تخم مرغ درست می شود. اگر کودکی مبتلا به آلرژی به تخم مرغ و کودکی مبتلا به عدم تحمل گلوتن دارید، ممکن است نیاز به خرید دو نوع نان داشته باشید.

بستنی تاکو

این خیلی خوشمزه بود از فنجان و مخروط روباه کوچک! می‌توانید تاکوی بستنی با طعمی را که می‌خواهید انتخاب کنید – ما تاکوی گیاهی بدون گلوتن را انتخاب کردیم.اجازه بدهید کیک بخورند” طعم (که من عاشق آن هستم که می توانند انجام دهند!).

باید آبپاش های رنگین کمان را دوست داشته باشم!

کوکی های سفارشی

به عنوان هدیه “متشکرم” جدایی، کوکی هایی با موضوع “اولین سفر به دور خورشید” از شیرینی های کریستینا.

شما آن را دارید!

جشن تولد اولیور “اولین سفر به دور خورشید” در سن دیگو! این روز عالی برای جشن گرفتن آفتاب کوچکمان بود!

من هم یک را به اشتراک گذاشتم حلقه در اینستاگرام از روز خاص حتما آن را بررسی کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *