دسته‌بندی نشده

هتل ها و استراحتگاه های Capella برای اولین بار در تایوان

هتل ها و استراحتگاه های کاپلا افتتاح برنامه ریزی شده Capella Taipei در زمستان 2024 را اعلام کرده است. این هتل مجلل 86 کلیدی که توسط استودیو André Fu طراحی شده است، در نزدیکی فرودگاه بین المللی Songshan و معبد Xingtian، علاوه بر مناطق هنری پر جنب و جوش مانند Taze-Neihu، پارک فرهنگی Songshan، Huashan واقع شده است. پارک 1914 و آرنا تایپه، مرکز موسیقی پاپ و اجراها. این ملک که با مشورت گروه ساختمان موری از توکیو طراحی شده است، منظره ای از شهر و کوه های اطراف را ارائه می دهد.

رستوران اصلی Capella Taipei، The Grill، روش‌های کباب کردن، پیری و سیگار کشیدن را به نمایش می‌گذارد و محصولات مزرعه تا میز با منبع پایدار را با منوی فصلی الهام گرفته از فرانسوی ارائه می‌کند. شیرینی پزی نان های دستی و قهوه بو داده در خانه سرو می کند. غذاهای کانتونی اصیل با تأثیرات تایوانی و ژاپنی omakase رستوران تجربه غذاخوری را بیشتر خواهد کرد. علاوه بر این، یک مقصد دو طبقه یک طبقه همکف متمرکز بر ترکیب شناسی را ارائه می دهد، در میان سایر مفاهیم بار محور که به زودی اعلام می شود.

لابی
(کاپلا تایپه)

Capella Wellness، واقع در طبقه دوم، بر درمان‌های درمانی الهام گرفته از شیوه‌های سنتی تمرکز خواهد کرد. این پیشنهادات نام تجاری را بر اساس مراحل ماه ارائه می دهد. مهمانان به چهار اتاق درمان، یک استودیوی تناسب اندام مجهز به تجهیزات Technogym و یک استخر آب گرم در فضای باز دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، Capella Taipei امکانات شرکتی را برای فضاهای ملاقات به نام پردیس، شامل یک سالن کنفرانس و دو فضای ملاقات اضافی برای نیازهای کاری و کاربردی مهمانان ارائه می دهد. برای رویدادهای منحصر به فرد و نقاط عطف جشن، این ملک دارای یک سالن رویداد خصوصی و سالن با ورودی خصوصی است.

مقالات مرتبط

Sofitel Legend Metropole Hanoi بال میراث تاریخی را بازگشایی کرد

Trio of Resorts Plans Mandarin در ژاپن

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

امان نای لرت بانکوک در سه ماهه سوم افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *