دسته‌بندی نشده

برند Anantara در مارس 2024 در اتریش معرفی می شود

Minor Hotels افزودن آتی به مجموعه هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و اسپاهای آنانتارا در وین را اعلام کرده است. به عنوان بخشی از گسترش استراتژیک گروه در سراسر اروپا، هتل Anantara Palais Hansen Vienna در مارس 2024 راه اندازی خواهد شد.

این هتل در Schottenring، بخشی از بلوار رینگ وین واقع شده است و یک قصر فهرست شده را اشغال می کند که در سال 1873 توسط تئوفیل هانسن به مناسبت نمایشگاه جهانی وین ساخته شد. در طول سال‌ها این کاخ به عنوان دفاتر شهرداری و مکان‌های فرهنگی مختلف خدمت کرده است، قبل از اینکه در سال 2013 به یک هتل مجلل تبدیل شود و در حال حاضر به عنوان Palais Hansen Kempinski فعالیت می‌کند. بسیاری از جاذبه های فرهنگی و هنری وین را می توان در مجاورت ساختمان 150 ساله فهرست شده تاریخی یافت، در حالی که یک ایستگاه U-bahn در مجاورت با بقیه شهر ارتباط برقرار می کند.

این ملک که در ماه مارس سال آینده با پرچم آنانتارا راه اندازی می شود، دارای 152 اتاق مهمان و سوئیت در سه طبقه خواهد بود که شامل یک سوئیت پرزیدنت 2906 فوت مربعی می شود. گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران ستاره‌دار میشلین، غذاهای منطقه‌ای در وینترگارتن، سالن لابی و بار، و سالن سیگار است. ده اتاق کاربردی که در طبقه همکف و نیم طبقه قرار دارند، هتل را به مکانی محبوب برای جلسات و رویدادها تبدیل می‌کنند، در حالی که سالن رقص می‌تواند میزبان شام‌های جشن، عروسی و کنفرانس برای حداکثر ۲۶۵ نفر باشد. امکانات تفریحی شامل استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و اسپا خواهد بود.

هتل Anantara Palais Hansen Vienna تحت بازسازی قابل توجهی قرار خواهد گرفت که طی آن مجموعه کاملی از علائم و تجربیات Anantara معرفی خواهد شد. از اواخر سال 2024 شروع و تا سال 2025 ادامه خواهد یافت، این بازسازی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌ها، لابی، فضاهای جلسه، رستوران‌ها و بارها می‌شود. آبگرم موجود با ترکیبی از سنت های سلامتی اروپایی و آسیایی به عنوان یک اسپای Anantara مجدداً راه اندازی می شود.

Anantara در اروپا در سال 2017 با راه اندازی تفریحی Anantara Vilamoura Algarve و پس از آن Anantara Villa Padierna Palace Resort در ماربلا شروع به کار کرد. این برند با افزودن هتل Anantara Grand Hotel Krasnapolsky آمستردام و دو هتل قصر در ایتالیا و مجارستان – Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel و Anantara New York Palace Hotel Budapest به گسترش خود در اروپا ادامه داد. امسال، Anantara با راه اندازی هتل Anantara Plaza Nice، Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel و Anantara The Marker Dublin به گسترش استراتژیک خود در اروپا ادامه داد.

مقالات مرتبط

هتل های کوچک برای اولین برند Anantara در آفریقا

Rosewood Vienna از مدیر عامل جدید استقبال کرد

Anantara برای افتتاح استراحتگاه الهام گرفته از سانتورینی در امارات

Riviera Renaissance: Report from Anantara Plaza Nice Hotel

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *