دسته‌بندی نشده

ادیشن دومین هتل خود را در توکیو راه اندازی کرد

نسخه راه اندازی شده است نسخه توکیو، گینزا. برای دومین اقدام از Edition در توکیو، این برند و خالق آن ایان شراگر بار دیگر با معمار ژاپنی کنگو کوما متحد شدند. این راه اندازی سه سال پس از اولین حمله ادیشن به ژاپن با نسخه توکیو، تورانومون انجام شد. نسخه توکیو، گینزا این برند را به گوشه‌ای از شهر گسترش می‌دهد که قبلاً تعداد کمی از هتل‌های مجلل به آن سفر کرده‌اند.

این هتل دارای رستورانی مدرن با رنگ ژاپنی، انبوهی از مفاهیم بار – از جمله تنها بار کوکتل ژاپنی متمرکز بر پانچ و اولین بار شراب طبیعی گینزا – به همراه 86 اتاق و سوئیت است. سالن بدنسازی هتل در گوشه‌ای قرار دارد و مجموعه‌ای از تجهیزات Technogym را ارائه می‌دهد.

86 اتاق مهمان این هتل در 14 طبقه در برجی پوشیده شده در باغ های عمودی و نمای مشبک بافته شده از فلز، از 10 سوئیت با قسمت نشیمن مجزا گرفته تا اتاق های سطح ورودی که حداقل 440 فوت مربع مساحت آنها را به بزرگترین استاندارد تبدیل کرده است. اتاق های منطقه هر اتاق مهمان شامل پرتاب‌های خز مصنوعی با رنگ سفید و آثار هنری Sayaka Maruyama و Takay Photography است. سوئیت پنت هاوس در طبقه سیزدهم دارای یک اتاق نشیمن با پلان باز، ناهارخوری و یک آشپزخانه کاملا مجهز است.

لابی بار که یکی از مکان‌های خاص نسخه است، میله‌ای طلایی رنگ دارد که با صندلی‌های پارچه‌ای عاج احاطه شده است و یک مبل معمولی. برای صبحانه در حال حرکت، قهوه را با دانه‌های سرخ‌شده محلی، در کنار شیرینی‌ها و آبمیوه‌های تازه فشرده سرو می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز نسخه در لابی، یک راه پله مجسمه‌ای است که از فلز سفید ساخته شده است. به اتاق پانچ منتهی می شود، اولین پاسگاه ژاپنی مفهوم بار Edition. منوی پانچ اتاق، که توسط یک هنرمند محلی به تصویر کشیده شده است، به دستور العمل های پانچ که در اصل در کلوپ های خصوصی قرن نوزدهم لندن یافت می شد، یک چرخش کاملاً ژاپنی می دهد. نوشیدنی‌ها از ترکیبات و ارواح محلی مانند ساکه، چای ریوکوچا و ادویه‌های سراسر کشور استفاده می‌کنند و به‌عنوان کوکتل‌های قابل اشتراک در کاسه‌های پانچ نقره‌ای با ملاقه سرو می‌شوند. نکته: در طول روز، محل برگزاری چای بعد از ظهر هتل است، که در آن دمنوش‌های چای مانند yuzu paloma چای سبز و یک پانچ شیر شفاف دم کرده با ماچا همراه با شیرینی، شور و پارفی سرو می‌شود.

طبقه چهاردهم رستوران دیگری به نام Sophie at Edition است. محصولات محلی که از مزارع کوچک منطقه‌ای تهیه می‌شوند، منوهای خودمانی رستوران را که الهام گرفته از براسری است، ارائه می‌کند. یک طبقه بالاتر، The Roof یک خلوت سبز ارائه می دهد. این فضا با باغ‌های سرخس عمودی و درختان زیتون که زیر سطح چشم‌ها قرار دارند تا از منظره‌ی شهر اطراف اطمینان حاصل شود، به گوشه‌های نشستن صمیمی با حاشیه‌های گیاهی و میزهای مشترک طولانی برای مجالس خصوصی در هر اندازه باز می‌شود. The Roof به‌عنوان اولین بار شراب طبیعی گینزا، شامپاین‌های بیودینامیک، شراب‌های نارنجی کمیاب و کوکتل‌های گازدار و بطری‌شده شامل شراب‌ها و ادکلن‌های شراب‌سازی و شراب‌سازی‌های محلی را ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط

پینگ مای پینگ بین قاره ای چیانگ مای تایلند افتتاح شد

اکنون باز کنید: نسخه سنگاپور

اقامتگاه های امان در کامبوج و لائوس از تجربیات جدید خود رونمایی می کنند

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *