دسته‌بندی نشده

هتل ماندارین اورینتال ریبرندز الفیصلیه، ریاض

هتل الفیصلیه به طور رسمی تغییر نام داد ماندارین اورینتال الفیصلیه، ریاض. این اولین کار گروه هتل ماندارین اورینتال در عربستان سعودی است.

ماندارین اورینتال Al Faisaliah با ترکیب لوکس معاصر با عناصر طراحی عربی، اکنون دارای فضای داخلی با طراوت، آبگرم پیشرفته و درمان‌های سلامتی، فروشگاه‌های آشپزی، و سرگرمی است. تیهانی دیزاین طراحی مجدد اتاق‌ها و سوئیت‌های جدید و همچنین لابی طبقه همکف، سالن ماندارین، اتاق‌های جلسه سطح یک، المجلس و سه آتریوم را رهبری کرد. فضاهای عمومی و خصوصی بازسازی شده با آثار هنری سفارشی الهام گرفته از عربستان سعودی، لوسترهای سفارشی، عناصر معماری پویا و ته رنگ های الهام گرفته از آسیایی جان می بخشد.

ساختمان شمالی چندین دسته اتاق و سوئیت جدید را در خود جای داده است، از جمله سوئیت رویال با مساحت 2852 فوت مربع، که فضاهای داخلی و خارجی را با چشم اندازی از جاده شاه فهد ارائه می دهد. همه گزینه های اقامتی خدمات پیشخدمت 24 ساعته و سیستم های سرگرمی پیشرفته را ارائه می دهند.

Mandarin Oriental Al Faisaliah علاوه بر این، 9 مرکز غذاخوری از جمله سالن غذاخوری تمام روز La Brasserie، رستوران مجلل The Globe، LPM، Mamo Michelangelo و Asir Lounge را ارائه می دهد. اسپای بانوان در ماندارین اورینتال مجموعه جدیدی از محصولات مراقبت از پوست، تشریفات کامل بدن و درمان های سلامتی الهام گرفته از مقصد را معرفی کرده است. علاقه مندان به تناسب اندام می توانند از سالن بدنسازی استفاده کنند، زمین تنیس خصوصی را رزرو کنند یا در استخر 52 فوتی مملو از آبشارهای آرامش بخش، حمام بخار تمیزکننده و سوناهای معطر به سبک فنلاندی شیرجه بزنند.

علاوه بر این، استراحتگاه دارای طیف وسیعی از فضاهای جلسات و رویدادها، از جمله تالار بزرگ شاهزاده سلطان است که می تواند حداکثر 4000 مهمان را در خود جای دهد. علاوه بر یک مرکز تجاری با فناوری پیشرفته و اتاق های جلسات همه کاره، خدمات پذیرایی نیز ارائه می دهد.

ماندارین اورینتال الفیصلیه واقع در منطقه اولیا، به راحتی از فرودگاه بین المللی ملک خالد و مرکز تاریخی ملک عبدالعزیز قابل دسترسی است.

مقالات مرتبط

نیکی بیچ افتتاحیه استراحتگاه آتی در راس الخیمه را اعلام کرد

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah افتتاح شد

شش حس وادی صفر به عربستان می آید

اکنون باز است: قصر Raffles Al Areen بحرین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *